Als wij een sterspeler zouden hebben zoals China...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik chargeer wat, maar Nederland is gewoon beter.
Ik zou wel met Plak haar ster willen spelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als wij een sterspeler zouden hebben zoals China...
Plak kan dat wel worden overigens.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nederland op weg naar een Olympisch diploma met een gouden randje
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou wel met Plak haar ster willen spelen
Dan maar voor 40-45 gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer kan al geen 14-18 meer worden
Waarom praat jij de commentator na.quote:
Nee assen is lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:08 schreef RipCity het volgende:
Celeste plak uit Tuitjehoorn. Je Zal Er maar wonen.
Zij praat mij na.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom praat jij de commentator na.
Morgen bedoel je?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:10 schreef Windhapper het volgende:
Ik moet pissen maar wacht even tot we deze set binnen hebben.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die Plak tegen een bal ramt komt ie 50 meter verder uit, allejezus.
Jij niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:13 schreef Coco98 het volgende:
Je kan merken dat Mexicanobakker heel zenuwachtig is.
Hypocriet much?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dick Advocaat zou in de rust naar China zijn vertrokken.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dick Advocaat zou in de rust naar China zijn vertrokken.
Ach heb jij weer wat om blij te zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:20 schreef Fylax het volgende:
Hahahhaa en al die mensen maar positief zijn
^^^^^ Dit staat ongeveer in elk topic na een wedstrijd van nederlandquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:20 schreef JeffreyH93 het volgende:
Dit had niet gehoeven. Zo zonde dit.
quote:
Set 1 was kut, maar daar kwam China in het midden terug. Derde set had je vooral moeten moeten winnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:20 schreef marcodej het volgende:
Echt zonde dit.
Deze laatste set mocht je verliezen, maar set 1 en 3 niet hoor.
Weet je wat ook in elk topic na een wedstrijd staat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:20 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
^^^^^ Dit staat ongeveer in elk topic na een wedstrijd van nederland![]()
Is ook typerend deze Spelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:20 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
^^^^^ Dit staat ongeveer in elk topic na een wedstrijd van nederland![]()
Ja vandaag echt heel goed.quote:
Hij wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach heb jij weer wat om blij te zijn.
Ooooo Sjors Peter wat ben je toch geweldig?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet je wat ook in elk topic na een wedstrijd staat?
Flikker toch op man. Lamzakquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:21 schreef Fylax het volgende:
Dit is echt weer geheel in stijl van TeamNL, man man man.En dan zometeen ook nog verliezen en 4e worden.
Hij was al lang blij, omdat zijn getroll succesvol wasquote:
Dit had je kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben al met de deuren aan het slaan
Dat hadden deze dames gewoon hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
1 woord, van toepassing op alle Nederlandse ploegen: killermentaliteit
Deze manquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:21 schreef Fylax het volgende:
Dit is echt weer geheel in stijl van TeamNL, man man man.En dan zometeen ook nog verliezen en 4e worden.
Ik troll niet, ik ben gewoon realistisch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij was al lang blij, omdat zijn getroll succesvol was
Ach joh, wij zijn ook gewoon zwaar teleurgestelde tieners geweest, laat hem evenquote:
Heb hem al 100 x ge TR mods geven geen neukquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga anders ergens anders een forum verzieken
Tour gewoon een paar mooie overwinningen gepakt, 8 goud is meer dan dat we hadden gehoopt ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:23 schreef Coco98 het volgende:
Kut EK, Kut Tour, Kut Giro, Kut OS.
Sportzomer 2016
je staat in de derde set zo ver voor, dat moet je professioneel afmaken danquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hadden deze dames gewoon hoor.
Eythora heeft hem waarschijnlijk geblokkeerd op alle social media.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach joh, wij zijn ook gewoon zwaar teleurgestelde tieners geweest, laat hem even
Beschermde status. Hij zit nog midden in zijn slechte jeugd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb hem al 100 x ge TR mods geven geen neuk
Ik dol maarquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tour gewoon een paar mooie overwinningen gepakt, 8 goud is meer dan dat we hadden gehoopt ook.
Nee, erg lief meisje is het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eythora heeft hem waarschijnlijk geblokkeerd op alle social media.
Eredivisie was ook al kut vorig seizoenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:23 schreef Coco98 het volgende:
Kut EK, Kut Tour, Kut Giro, Kut OS.
Sportzomer 2016
Daar stond dan weer Plak tegenover. Derde setje had je gewoon die servicefouten niet moeten maken. Sloot aan puntjes weggegeven toen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Sloetjes die wegzakte was het verschil denk ik.
Het is wel vrij kut dat we gewoon 3 bronzen potjes hebben tegen moeilijkere tegenstanders dan wat je in de finale hebt gehad jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:23 schreef marcodej het volgende:
Twee kut bronzen wedstrijden ook tegen USA en Noorwegen.
Ja. Waarbij deze partij Plak weer opstond.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Sloetjes die wegzakte was het verschil denk ik.
Alleen jammer dat we dat gaan verliezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:24 schreef Nober het volgende:
Gelukkig is de strijd om het brons om 18:00 uur NL tijd, toch weer positief.
8 goud is eigenlijk exact wat ik verwacht had, maar goed. Toch mooi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tour gewoon een paar mooie overwinningen gepakt, 8 goud is meer dan dat we hadden gehoopt ook.
Dat is eigenlijk een beetje de schuld van de coach geweest, die vroeg om risico bij de service, dat hebben ze gedaan. Ging zodoende 4x mis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
je staat in de derde set zo ver voor, dat moet je professioneel afmaken dan
Zal mij een zorg zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we dat gaan verliezen.
Uiteraard is er nu wel teleurstelling, maar wie dit een bagger sportzomer vindtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zweep kwam verkeerd terechtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:24 schreef Sjors_Peter het volgende:
Wat heeft dat paard voor rooie tumor in der oog?
Mwah, 6-7 was waar ik op rekende, 8 kon zeker hoor maar is toch wel verrassend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
8 goud is eigenlijk exact wat ik verwacht had, maar goed. Toch mooi.
Brons of zilver heb je toch niks aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is gewoon slecjt toch? Hoe kan dit nou? Ligt gewoon aan teamnl
Is mooi voor de medaillespiegel, maar xie sporters verpesten het steeds.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brons of zilver heb je toch niks aan.
Ik heb het zelfs in mijn Nostradamus staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
8 goud is eigenlijk exact wat ik verwacht had, maar goed. Toch mooi.
Over 4 jaar zijn de indoor zwemmers vast ook weer op niveau, dat scheelt al een stuk of 12 plakkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, 6-7 was waar ik op rekende, 8 kon zeker hoor maar is toch wel verrassend.
Over 4 jaar gaan we gewoon voor volleybalgoud
Volgende Olympische Spelen geen sporters meer laten meedoen danquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is mooi voor de medaillespiegel, maar xie sporters verpesten het steeds.
Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over 4 jaar zijn de indoor zwemmers vast ook weer op niveau, dat scheelt al een stuk of 12 plakken
Mwah het EK en de Tour vond ik echt heel matig hoor. EK Atletiek was wel geniten en deze OS echt bizar veel toffe dingen gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard is er nu wel teleurstelling, maar wie dit een bagger sportzomer vindtEcht ik heb genoten en zit nog bijna hele dagen te genieten.
Niet zo raar doen. We hebben 1x heel veel PLAKken gehaald in het zwembad en dat was 2000. Anders max 3. (nouja 2004 ook wel aardig wat, 5 of 6?)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over 4 jaar zijn de indoor zwemmers vast ook weer op niveau, dat scheelt al een stuk of 12 plakken
Gelukkig doe jij het even voor hoe het wel moet toch? Beetje op je zolderkamertje zittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is mooi voor de medaillespiegel, maar xie sporters verpesten het steeds.
Ik vind zoveel sporten op de OS tof, maar zap dan weg als het gewoon bij een normale Studio Sport langskomtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah het EK en de Tour vond ik echt heel matig hoor. EK Atletiek was wel geniten en deze OS echt bizar veel toffe dingen gezien.
Ik moet trouwens zeggen dat ik ontdekt heb dat ik volleybal toch wel heel tof vind. Ik dacht altijd dat ik het niet zo boeiend ond, maar eigenlijk is het toch wel genieten, zeker op dit niveau.
Ja, net zoaals iedereen hier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij het even voor hoe het wel moet toch? Beetje op je zolderkamertje zitten
Niet happen, hij is aan het trollenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij het even voor hoe het wel moet toch? Beetje op je zolderkamertje zitten
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:29 schreef Poepz0r het volgende:
4de is voor de volleybaldames al een wereldprestatie maar een medaille zou insane zijn. Ze zijn 11e van de wereld he koekoek.
Met Van Der Breggen, Bouwmeester, Ligtlee, Wevers, Weertman en V. Rouwendaal had het ook anders kunnen aflopen. Die hadden allemaal op hun manier geluk. Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:25 schreef marcodej het volgende:
Heb het idee dat alle close potjes deze OS niet naar Nederland zijn gegaan.
Man, als het een paar keer de goede kant op valt waren dit echt wereldspelen.
Rot joch is het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet happen, hij is aan het trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |