Hij zat toch niet in het net?quote:
wie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:47 schreef RipCity het volgende:
Zoetjes is echt Boerentrien met d'r service manman..
Nee.quote:
Het is nog lang niet voorbij Hansquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:49 schreef Fylax het volgende:
En al die mensen janken omdat ik zo negatief ben. Is terecht, man man man.
3-0 al eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit had echt 2-1 voor Nederland MOETEN zijn.
Preciesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is Nederland toch een typisch sportland
In werkelijk elke sport hetzelfde. Beter spelen en het dan niet afmaken
Guidetti wilde dat ze meer risico gingen nemen. Dan kún je dit krijgen. Verlies je wel de set op, maar anders had je m misschien ook verloren op veilige services.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:49 schreef Pino112 het volgende:
Service is toch zo ongeveer het eerste wat je leert op de volleybalclub?
Ik weet zeker dat dit een opdracht is van Guidetti. Veel risico nemen, ballen net over het net enz. Dan nog mag je er aan het einde van de set niet 3 missen, maar daar komt het wel vandaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:49 schreef Pino112 het volgende:
Service is toch zo ongeveer het eerste wat je leert op de volleybalclub?
Je moet wel risico nemen met die service denk ik op zo'n moment. Bal rustig overspelen heeft ook geen zin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:50 schreef marcodej het volgende:
Die twee services van Sloetjes en Kruijff
Die twee services van Sloetjes en Kruijff waren echt heel slecht getimed. Kruijff lag na haar service op haar knieen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dit een opdracht is van Guidetti. Veel risico nemen, ballen net over het net enz. Dan nog mag je er aan het einde van de set niet 3 missen, maar daar komt het wel vandaan.
Duidelijk, niet meegekregen dat ie dat wilde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Guidetti wilde dat ze meer risico gingen nemen. Dan kún je dit krijgen. Verlies je wel de set op, maar anders had je m misschien ook verloren op veilige services.
JAAA BOLT VRAGEN WAT IE VAN MARTINA VINDT
Maar hij vliegt wel tegen de netband aan. Ik heb ook zat van die services net goed zien gaan. Alsnog vrij typisch dat ze dan in de slotfase juist misgaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die twee services van Sloetjes en Kruijff waren echt heel slecht getimed. Kruijff lag na haar service op haar knieen.
Vorige keer verloor China ook terwijl ze 2-1 voor stonden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:52 schreef marcodej het volgende:
Het ligt zo dicht bij elkaar. En aan het eind van het liedje verliest Nederland.
Halvefinalesyndroom.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:52 schreef marcodej het volgende:
Het ligt zo dicht bij elkaar. En aan het eind van het liedje verliest Nederland.
Wie is deze nonoquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:53 schreef KNAK het volgende:
Go China !
Aziatische dozen mogen altijd winnen. Yellow fever ftw!
Als je het niet erg vind kijk ik dit volleybal choke avontuur af, en ga ik daarna mijn bed in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen nog beach finale genot. Over 10 minuten begint ie
Dan verdwijnen er opeens speelsters, is ook een raar gezicht.quote:
+1quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan verdwijnen er opeens speelsters, is ook een raar gezicht.
En verspringt het veld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan verdwijnen er opeens speelsters, is ook een raar gezicht.
Daar mankeert echt helemaal niks aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Plakkie heeft wel een goed figuur hoor koekoek
Ik zou haar wel even willen onderplakkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar mankeert echt helemaal niks aan
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:56 schreef RipCity het volgende:
Nederland heeft een Narsingh nodig voor op de flanken.
We missen diepte inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:56 schreef RipCity het volgende:
Nederland heeft een Narsingh nodig voor op de flanken.
Die scheidsrechter zit aan de antidepressivaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:56 schreef Szura het volgende:
Hoe blijft die scheidsrechter zo rustig? Ik zou echt staan te zinderen daar, geweldig spannend dit ook als neutrale toeschouwer.
Ik wil best bij haar onder de plak zittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou haar wel even willen onderplakken
Oh geen enkel probleemquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil best bij haar onder de plak zitten
Zet dit voortaan in een spoiler. Nu kan ik wel naar bedquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, denk dat het hem niet meer gaat worden.
Niemand mist jouw slechtnieuwsshow JRquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet dit voortaan in een spoiler. Nu kan ik wel naar bed
Topics terug lezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die mensen die dit terug gaan lezen en horen denken dat Nederland kansloos was
Als ze eerst de uitslag gezien hebben weten ze gewoon dat we met 3-2 wonnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die mensen die dit terug gaan lezen en horen denken dat Nederland kansloos was
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:00 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als ze eerst de uitslag gezien hebben weten ze gewoon dat we met 3-2 wonnen.
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand mist jouw slechtnieuwsshow JR
Alle posts van deze hele wedstrijd terug gaan lezen, dan heb je écht wel tijd teveel ja.quote:
Ze verneuken het zelf gewoon hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volleybalteam is het enige team waar ik echt heel veel vertrouwn in heb hoor, En China is gewoon een hele lastige opponent.
Hahaha.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze verneuken het zelf gewoon hoor
Dat China kan er geen reet van
Als je 7 punten voorstaat mag je dat nooit meer weggevenquote:
We hadden 1 van die 2 sets wel binnen moeten tikken ja, mee eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je 7 punten voorstaat mag je dat nooit meer weggeven
Heeft meer te maken met eigen onkunde
Ze hebben allebei een finaleplaats weggegooidquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:04 schreef marcodej het volgende:
Ik had vooraf meer vertrouwen in de handbalsters dan het volleybal, maar kom op, dit hoef je echt niet te verliezen.
Ik chargeer wat, maar Nederland is gewoon beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 05:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hadden 1 van die 2 sets wel binnen moeten tikken ja, mee eens.
Maar je moet niet doen alsof China er geen reet van kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |