Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Klik hier voor een lijst van alle titels (games, eShop-software, Virtual Console games, spin-offs, patches, smartphone-apps etc.) die ooit zijn uitgekomen. In dit algemene topic worden vooral de kerntitels besproken die speelbaar zijn op de Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL). Voor een lijst van compatible titels voor die handhelds, klik hier.
Pokémon GO
Voor de deeltijd en/of wannabefans ( ) die Pokémon beleven op hun smartphone in plaats van hun Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL), is er op het FOK!forum een speciaal subforum opgezet voor spelers van Pokémon GO. Klik daarvoor hier. Gebruikers van Windows 10 Mobile vallen helaas buiten de boot. Er is een petitie aan de gang die hier te tekenen is.
Belangrijk! Gratis Mythical Pokémon!
In 2016 wordt er vanaf februari elke maand van de 1e tot en met de 24e dag een Mythical Pokémon weggegeven voor Pokémon X & Pokémon Y en Pokémon Omega Ruby & Pokémon Alpha Sapphire ter ere van het 20-jarig jubileum van Pokémon. Mew (februari), Darkrai (mei), Arceus (augustus) en Genesect (november) worden over Wi-Fi via de Nintendo Zone gedistribueerd die te vinden zijn in de filialen van Game Mania en/of andere gamewinkels (te zijner tijd meer informatie). Je moet er dus met je Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL) heen! De rest van de Mythical Pokémon kan je vanuit je zolderkamer downloaden via het Nintendo Network.
Tot slot is hier een lijst van alle events, hier een lijst van de huidige events en hier eenzelfde lijst als de eerste link, maar dan van Bulbapedia (onderaan de pagina is er een overzichtelijke lijst met links gesorteerd op generatie, regio en methode die verwijzen naar gedetailleerdere pagina's dan Serebii.net).
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regels van het chainen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om af te sluiten: de mascotte van dit alles!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game Train on!
Heb zin in Sun/Moon. Jammer dat het nog drie maanden duurt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Zodra Ash de very best is, is het afgelopen. Gezien de populariteit duurt dat nog wel ff
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Op vrijdag 19 augustus 2016 21:15 schreef Typisch het volgende: Ben begonnen met mijn vriendin bij de eerste op Netflix en zitten nu op ep32 geloof ik. Lekker makkelijk tussendoor, maar verwacht niet x/y te halen.
Een serie met een mindere loser in de hoofdrol in de Pokemonwereld zou toch ook moeten kunnen.
Pokemon origins met red al gezien? Xyz was een van de beste seizoenen.
Xyz was in het begin super tof, alleen de leauge hebben ze verpest en de nieuwe cliff hanger is nog kutter.
Van die heb ik alleen de specials gezien. Van Mega Evolution.
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 21:15 schreef Typisch het volgende: Ben begonnen met mijn vriendin bij de eerste op Netflix en zitten nu op ep32 geloof ik. Lekker makkelijk tussendoor, maar verwacht niet x/y te halen.
Een serie met een mindere loser in de hoofdrol in de Pokemonwereld zou toch ook moeten kunnen.
Op zondag 21 augustus 2016 07:26 schreef Mystikvm het volgende: Je kunt nu de code HAPPY invoeren bij de Mystery Gift in XY en ORAS voor een Meowth met de move Happy Hour.
Deze move verdubbelt je prijzengeld aan het eind van de battle. Op die manier kun je in de Battle Maison heel veel geld bij elkaar harken.
Nice thanks! Kan in eindelijk eens afwisselen en Happy Hour Smeagle thuis laten
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
Wat een ellende. Ik heb Pokemon HeartGold en White 2 (weer) uitgespeeld dus ik wilde nu maar eens aan Pokemon X beginnen. Nergens te koop natuurlijk Levertijd bol.com: 3-4 weken
Op maandag 22 augustus 2016 09:18 schreef Walging het volgende: Wat een ellende. Ik heb Pokemon HeartGold en White 2 (weer) uitgespeeld dus ik wilde nu maar eens aan Pokemon X beginnen. Nergens te koop natuurlijk Levertijd bol.com: 3-4 weken
Het schijnt dat er een run is ontstaan op de games door het succes van Pokemon Go.
Op maandag 22 augustus 2016 09:18 schreef Walging het volgende: Wat een ellende. Ik heb Pokemon HeartGold en White 2 (weer) uitgespeeld dus ik wilde nu maar eens aan Pokemon X beginnen. Nergens te koop natuurlijk Levertijd bol.com: 3-4 weken
Lekker handig weer, ik had daar een tijdje terug in gekeken en ik kon 'm daar niet vinden (OR/AS ook niet), maar ik denk dat ik met m'n neus gekeken heb want ze staan er gewoon allemaal op
Ik vind het alleen een beetje engig om ¤45 neer te tellen voor een game die ik niet fysiek krijg. Als m'n 3DS naar de klote gaat, kan ik 'm er dan nog wel af krijgen of ben ik 'm dan gewoon kwijt? Ja ik ben een noob, sorry
Lekker handig weer, ik had daar een tijdje terug in gekeken en ik kon 'm daar niet vinden (OR/AS ook niet), maar ik denk dat ik met m'n neus gekeken heb want ze staan er gewoon allemaal op
Ik vind het alleen een beetje engig om ¤45 neer te tellen voor een game die ik niet fysiek krijg. Als m'n 3DS naar de klote gaat, kan ik 'm er dan nog wel af krijgen of ben ik 'm dan gewoon kwijt?
Dan moet je Nintendo bellen voor een system transfer naar een andere 3DS. Ben je alleen je save kwijt.
Die Pokémon movie met Diancie is behoorlijk lame. Sufste die ik tot nog toe gezien heb.
Als je het spel opstart en naar het hoofdmenu gaat>Mystery Gift>Receive Gift>Get with code Als je daar de code 'darkrai2016' invult kan je hem ophalen bij de vrouw in de blauwe jurk in een Pokémon Center.
Als je het spel opstart en naar het hoofdmenu gaat>Mystery Gift>Receive Gift>Get with code Als je daar de code 'darkrai2016' invult kan je hem ophalen bij de vrouw in de blauwe jurk in een Pokémon Center.
Tevens is er een Darkrai re-run met de code darkrai2016.
Denk dat we ook een re-run voor Arceus krijgen dan ergens de komende maanden. Ze zijn daar denk ik wel gul mee. Maar goed, zo Meowth, Victini en Darkrai downloaden dus.
Ik denk dat Rattata de ereste Alolan-versie is die ik niet echt interessant vind, op de tweede plaats Meowth. Ik geef dan ook helemaal niets om Dark-types
Op donderdag 1 september 2016 17:34 schreef Noppie2000 het volgende: Ik denk dat Rattata de ereste Alolan-versie is die ik niet echt interessant vind, op de tweede plaats Meowth. Ik geef dan ook helemaal niets om Dark-types
Ik kijk nu de Direct en ik moet wel zeggen dat ik het goed vind dat ze de evolutietheorie aanhangen. De Rattatta hebben zich aangepast omdat ze opgejaagd werden.
Goeie kleur ook voor die 2DS!
Ik kijk nu de Direct en ik moet wel zeggen dat ik het goed vind dat ze de evolutietheorie aanhangen. De Rattatta hebben zich aangepast omdat ze opgejaagd werden.
Goeie kleur ook voor die 2DS!
Vinden alleen de christelijke activisten niet zo leuk.
Ik wil binnenkort allemaal tweedehands pokemon games kopen en opnieuw spelen (ik had ze sowieso nooit moeten verkopen) vanaf platinum. Alleen jammer dat ik nu geen ds lite meer heb, anders kon ik ook emerald kunnen spelen
Op zaterdag 3 september 2016 11:58 schreef wegmetdeEU het volgende: Ik wil binnenkort allemaal tweedehands pokemon games kopen en opnieuw spelen (ik had ze sowieso nooit moeten verkopen) vanaf platinum. Alleen jammer dat ik nu geen ds lite meer heb, anders kon ik ook emerald kunnen spelen
Op zaterdag 3 september 2016 11:58 schreef wegmetdeEU het volgende: Ik wil binnenkort allemaal tweedehands pokemon games kopen en opnieuw spelen (ik had ze sowieso nooit moeten verkopen) vanaf platinum. Alleen jammer dat ik nu geen ds lite meer heb, anders kon ik ook emerald kunnen spelen
Op zondag 4 september 2016 19:40 schreef Ipho het volgende: Recent een new 3ds gekocht. Oa voor pokemon, wachten op sun en moon of nog een oudere versie kopen? Sinds gold en silver niet mee gespeeld.
Je zou Red/Blue of Yellow via de Eshop kunnen kopen. De Pokémon die je daar vangt kan je later via de PokéBank overzetten naar Sun/Moon. Kost maar een tientje per spel maar zou genoeg moeten zijn om je tot november bezig te houden.
X/Y bevat veel Kanto Pokémon maar heeft minder content dan ORAS. Beide spellen zijn verder prima.
Je zou Red/Blue of Yellow via de Eshop kunnen kopen. De Pokémon die je daar vangt kan je later via de PokéBank overzetten naar Sun/Moon. Kost maar een tientje per spel maar zou genoeg moeten zijn om je tot november bezig te houden.
X/Y bevat veel Kanto Pokémon maar heeft minder content dan ORAS. Beide spellen zijn verder prima.
Pokebank sowieso handig dus? Pff lig er echt alweer even uit.
Buiten de content om welk deel sluit dan het meest aan op sun en moon ten opzichte van alles wat nieuw voor mij zal zijn. (bv; megaevolutions )
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Pokebank sowieso handig dus? Pff lig er echt alweer even uit.
Buiten de content om welk deel sluit dan het meest aan op sun en moon ten opzichte van alles wat nieuw voor mij zal zijn. (bv; megaevolutions )
Beide spellen hebben mega evolution terwijl ORAS ook soaring heeft. (begin van de vervanging van HM's. S/M heeft nu Pokemon die je op kan roepen als vervanging.). Er is weinig wat XY heeft wat ORAS niet heeft.
Maar in de praktijk zal het weinig uitmaken voor welk spel je gaat.
[ Bericht 2% gewijzigd door Syntos op 04-09-2016 20:10:44 ]
Ik gebruik geen Bank, elke game begin ik op 0. Net als Ash
Je verliest ook altijd van de elite 4 ? (niet hetzelfde als een league, maar ach)
Nee dat niet.
Heerlijke Scyther EV getraind Twijfel alleen of ik er een Scizor van maak of dat ik m lekker als Scyther houd. Scizor is wel iets beter, maar vind Scyther ook cool.
Op maandag 5 september 2016 17:04 schreef Kerftminister het volgende: Heerlijke Scyther EV getraind Twijfel alleen of ik er een Scizor van maak of dat ik m lekker als Scyther houd. Scizor is wel iets beter, maar vind Scyther ook cool.
Ik vind dat echt een rare evolutie. Als je die klauwen en zijn uitstraling ziet lijkt het meer op de eerste fase van de evolutie en Scyther de laatste.
Mn eerste Shiny ooit gevangen. Had er een aantal uit trades al, maar geen enkele zelf gevangen. Ben Porygon gaan chainen met de DexNav. Was niet makkelijk en ook niet leuk, maar damn, als dan die sexy motherfucker in beeld komt is het alles wel waard hoor. Ook 31 IVs in Attack, Speed en Sp. Attack. Zou een vrij goede Porygon-Z zijn dus. Helaas wel Docile nature. Nu maar bedenken wat ik ermee ga doen. Vind Porygon2 misschien wel cooler stiekem, maar zn defensive IVs zijn maar mwah.
Had m trouwens bij 236, viel wel mee als je bedenkt dat ik geen Shiny Charm heb. Wilde ook bij 250 gaan pitten huhu.
Geen idee wat een Ultra Beast is, die eerste Pokémon is supervaag, maar verder wel tof Zou ook wel eens tijd worden dat er een organisatie is die daadwerkelijk tegengas geeft aan de kwade organisatie.