Ik heb al twee telefoons. Een derde is overkill. Ik wacht sowieso nog een paar maanden af.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:40 schreef Mishu het volgende:
Kan je niet een nieuwe telefoon aanschaffen?
Ik denk er sterk aan om ook een Android ding aan te schaffen, jammer voor Windows Phone, maar eens houdt het op!!!quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga dit weekend mijn Windows 10 phone inruilen voor een Motorola met Android.
Tot die tijd speel ik op de telefoon van mijn vriendin.
Ik vind de Google-diensten zo slecht werken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:43 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ik denk er sterk aan om ook een Android ding aan te schaffen, jammer voor Windows Phone, maar eens houdt het op!!!
Dat dit kan in Nederland
Waar is je sig gebleven?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:36 schreef Vermecelli het volgende:
Koop gewoon een goedkoop Android ding uit China. Kost een paar tientjes maar kun je tenminste wel spelen. Boeiend dat je er dan drie hebt
Ik wacht nog even af op een besluit van Niantic.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe met mij mee en stap over naar dat hoerige Android.
Eigen belang hčquote:
Gisteren in het centrum van Rotterdam: mensen van midden 20 die rondrenden als kinderen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
Eigen belang hč
Ik wil ook op jacht
Ik zat vanmiddag met mijn dochter op een terrasje in Hilversum en heb stiekem wel moeten lachen om de Pokemon "hunters" . Maar ja, zal wel afgunst geweest zijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Gisteren in het centrum van Rotterdam: mensen van midden 20 die rondrenden als kinderen.Random mensen die op het terras bij elkaar zaten, omdat ze toevallig in hetzelfde team zaten.
Ik wil ook meedoen.
Bij vrijwel iedereen die ik tegenkwam gisteren wierp ik een blik op hun telefoonscherm als ik langsliep. En jawel ...quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag met mijn dochter op een terrasje in Hilversum en heb stiekem wel moeten lachen om de Pokemon "hunters" . Maar ja, zal wel afgunst geweest zijn
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 07:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Bij vrijwel iedereen die ik tegenkwam gisteren wierp ik een blik op hun telefoonscherm als ik langsliep. En jawel ...
#jesuissquirtle.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:55 schreef Tamabralski het volgende:
Mijn medeleven gaat uit naar Windows10 Mobile gebruikers
dankquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:55 schreef Tamabralski het volgende:
Mijn medeleven gaat uit naar Windows10 Mobile gebruikers
Verwijderd omdat ik er achter kwam dat mijn werkgever ook op dit forum zit.quote:
Jammer, KLB-nostalgie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 16:22 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Verwijderd omdat ik er achter kwam dat mijn werkgever ook op dit forum zit.Even voor het geval dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |