Gefeliciteerd dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Belgen zijn blij met Zilver
Wij hebben minstens een medaille.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Daar hebben we een prachtig woord voor:
[ afbeelding ]
Als dat het geval is, dan was het ook toen we zelf de halve finale verloren, na de schampere woorden vooraf.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zit de karma precies?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Belgen zijn blij met Zilver
Je weet dat Nederland bij de dames in de finale staat én favoriet in die finale is?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij hebben minstens een medaille.
deze mentaliteit is net het probleemquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij ookquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
9e in de ranking maar nee niksquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef F.M.D. het volgende:
maar nederland heeft niks. daar zullen de belgen zich mee troosten.
Wij hebben er al 17.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland morgen van GB wint. Dat zou wel mooi zijn na deze teleurstelling.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Na dat schandalige commentaar bij Sporza, is het maar goed Argentinië wint. Jammer dat de Belgen weer hun onderbuik gevoel moesten laten spreken.
In ieder een dikverdiende overwinning voor Argentinië. Het is hun gegund.
De finale was op dinsdagquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik geloof er niks van
Wij minstens 17.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik pak je terug als NL de finale verliest bij de Dames. Dan keert Karma zo terug bij jou.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat Nederland bij de dames in de finale staat én favoriet in die finale is?
Je klinkt een beetje madquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik pak je terug als NL de finale verliest bij de Dames. Dan keert Karma zo terug bij jou.
Vrouwensportquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat Nederland bij de dames in de finale staat én favoriet in die finale is?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:46 schreef Chilliewillie88 het volgende:
HAHAHAHAHAHA wat heb ik er van genoten gisteren. De keeskoppen op hun achterlijke smoel. Net gelijk die faalhaas van jullie daar aan de rekstok HAHAHAHAHAHAHA
Wat een idiote sport is dat Hockey trouwens seg, dat wij als Belgen daar geld aan moeten besteden![]()
desondanks jullie kezen een mooie vernedering kunnen bezorgen in die idiote sport die jullie zelf hebben uitgevonden![]()
![]()
![]()
Morgen dan maar olympisch goud binnenharken aangezien jullie daar zelf toch niet meer toe in staat zijn!
Liever een medaille in een echte sport, maar goed het is wat!
Hebben ze net als België zilver. En een vierde plaats.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik pak je terug als NL de finale verliest bij de Dames. Dan keert Karma zo terug bij jou.
Man man en zo'n kansloze type is moderator!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Toch nog een lichtpuntje op deze dramatische avond
Ga naar een Belgisch forum als het je niet bevaltquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Man man en zo'n kansloze type is moderator!
Dat kan ook wel even normaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Man man en zo'n kansloze type is moderator!
http://www.9lives.be/foru(...)ische-spelen-96.htmlquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga naar een Belgisch forum als het je niet bevalt
Wat een madheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat NL zwaar onderuit gaat tegen GB straks bij de vrouwen
MAD. Belgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
komt misschien als reactie op die belgische commentator maarjaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind dat gehaat op België hier trouwens een beetje jammer. Maar goed, dat hoort er bij zeker.
Eens, andersom trouwens ook maar dat zie je hier op FOK! logischerwijs wat minder.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind dat gehaat op België hier trouwens een beetje jammer. Maar goed, dat hoort er bij zeker.
Gouden rand genottwitter:wielerman twitterde op donderdag 18-08-2016 om 23:30:12Gestreden als leeuwen. Jammer, zilver met een gouden rand. Wat een tornooi! #BelArg #Hockey #BEL #Rio2016 https://t.co/rqYezEyyrM reageer retweet
Persoonlijk had ik totaal niet, maar na die kansloze opmerkingen in de Belgische media was ik ook absoluut voor Argentinië.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:32 schreef Columbiafan het volgende:
Zelfs ik was blij met onze nederlaag. Zo beroerd speelden we.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inderdaad gewoon kansloos. dat gehaat op de Belgen. Tijdens België - Nederland supporterden de Belgen gewoon voor België
Had voor de match tijdens NL - Duitsland gehoopt dat NL won. Maar nu ben ik blij met hun Nederlaag
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gouden randjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:34 schreef showtimer het volgende:
Gouden rand genottwitter:wielerman twitterde op donderdag 18-08-2016 om 23:30:12Gestreden als leeuwen. Jammer, zilver met een gouden rand. Wat een tornooi! #BelArg #Hockey #BEL #Rio2016 https://t.co/rqYezEyyrM reageer retweet
Dat klopt, Argentinië wint hier gewoon terecht. Goed, maar net niet goed genoeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:33 schreef komrad het volgende:
Ik snap dat haten op de Belgen niet. Heb genoten van de finale en het was mooi geweest als België gewonnen had net zoals het ook een mooie winst is voor Argentinië. Op basis van het spel in het toernooi hadden de Belgen de winst verdiend maar zo werkt het vaak niet in de sport.
Was ook een volkomen terechte vierde plaats.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zelfs ik was blij met onze nederlaag. Zo beroerd speelden we.
Komt door figuren als Evi Van Ackerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inderdaad gewoon kansloos. dat gehaat op de Belgen. Tijdens België - Nederland supporterden de Belgen gewoon voor België
Had voor de match tijdens NL - Duitsland gehoopt dat NL won. Maar nu ben ik blij met hun Nederlaag
Ik had ook eerst voor NL gesupporterd tot dat ze begonnen haten op de FOK!belgenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:35 schreef Windhapper het volgende:
Ik heb België gesupporterd totdat:
[..]
Ik zie de NOS niet afsluiten met "er gaat niks boven een huilende belg". Dus na dat soort teksten is mijn voorkeur wel een beetje gedraaid richting de argentijnen....quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja Evi van Acker is wel walgelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Komt door figuren als Evi Van Acker
Nederland zit ook nog wel met een finaletrauma bij het voetbal....quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:35 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat klopt, Argentinië wint hier gewoon terecht. Goed, maar net niet goed genoeg.
Ik heb sommige wedstrijden gewoon gekeken met geluid uit. Soms is het commentaar echt slecht, zeker als het een Belgisch team is dat moet spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:37 schreef dogoe het volgende:
[..]
Ik zie de NOS niet afsluiten met "er gaat niks boven een huilende belg". Dus na dat soort teksten is mijn voorkeur wel een beetje gedraaid richting de argentijnen....
Dat geef ik toe dat het wel idd kansloos was van Sporzaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:37 schreef dogoe het volgende:
[..]
Ik zie de NOS niet afsluiten met "er gaat niks boven een huilende belg". Dus na dat soort teksten is mijn voorkeur wel een beetje gedraaid richting de argentijnen....
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:38 schreef marcodej het volgende:
Is het nu 3 uur wachten op het volleybal?
dat zie ik morgen welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:38 schreef marcodej het volgende:
Er is zo alweer atletiekquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:38 schreef marcodej het volgende:
Sven Kramer ook. Kan me niet voorstellen dat Belgen daarvoor supporteren.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Evi van Acker is wel walgelijk.
4 uur wachten...is om 03.30 uur volgens mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is zo alweer atletiek
België is beter in de sporten die tellen, zoals tennis.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:33 schreef dogoe het volgende:
Dat de belgen zich troosten met het feit dat nederland niks heeft is zowaar nog droeviger. Draai eerst maar eens steady 20+ jaar mee aan de top voordat je een enkele keer een succesje boekt (en vervolgens niet eens winnen). Zelfde verhaal met het voetbal, hoogmoed komt voor de val. Begrijp me niet verkeerd, voor de OS en het EK was ik best voor belgie, maar die arrogantie na een keer goed presteren is echt te schraal.
ik vind Jose de Cauwer bij het wielrennen best wel pro NL.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:38 schreef Columbiafan het volgende:
Moeilijk treurig zijn mensen die krampachtig zoeken naar een reden om hun anti-Belgisch sentiment te kunnen uiten. "Ja, maar de Belgische media/commentatoren/users zijn ook anti-Nederland."
Ja, in het vorige decennium.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
België is beter in de sporten die tellen, zoals tennis.
Kwart voor 1. Nu wel een treurig uurtje, zowaar een prima tijd voor de show met Henry en Edith.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
4 uur wachten...is om 03.30 uur volgens mij.
Welke opmerkingen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik totaal niet, maar na die kansloze opmerkingen in de Belgische media was ik ook absoluut voor Argentinië.
Dit dus. Zoiets hoort gewoon niet, zeker niet op de Olympische Spelen. Begrijpelijk dus dat de meeste FOK!ers voor Argentinië waren.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:37 schreef dogoe het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje van hetzelfde niveau, om alleen daardoor maar meteen anti België te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. Zoiets hoort gewoon niet, zeker niet op de Olympische Spelen. Begrijpelijk dus dat de meeste FOK!ers voor Argentinië waren.
Als je niet kijkt naar mannelijke Wimbeldon winnaars.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
België is beter in de sporten die tellen, zoals tennis.
dat is in de euforie en the heat of the moment. Je wilt niet weten wat voor idiote dingen er in NL allemaal gezegd wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. Zoiets hoort gewoon niet, zeker niet op de Olympische Spelen. Begrijpelijk dus dat de meeste FOK!ers voor Argentinië waren.
Enkel hopen dat we ook niet zo snel naar onder terug gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:41 schreef Pedroso het volgende:
Van mij hadden de Belgen ook mogen winnen vanavond, knap hoe ze in zo'n korte tijd naar de wereldtop zijn gestoten.
"we spelen tegen 11 poppen die op het veld staan", of wat was het?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:41 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is in de euforie en the heat of the moment. Je wilt niet weten wat voor idiote dingen er in NL allemaal gezegd worden
dat zie ik niet gebeuren, ik verwacht ze bij de mondiale top 6 de komende jarenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:41 schreef Jump het volgende:
[..]
Enkel hopen dat we ook niet zo snel naar onder terug gaan.
Ik denk dat iedereen wel fan id van Tom Dumoulinquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:39 schreef komrad het volgende:
[..]
ik vind Jose de Cauwer bij het wielrennen best wel pro NL ook.
Hij is ook groot fan van Tom Dumoulin en hij zat gewoon te janken toen Tsjallingi de bergtrui in de giro pakte
Deze tekst kun je ook kopieren en Tom Dumoulin vervangen door Greg van Avermaetquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel fan id van Tom DumoulinPrachtrenner en sympathieke man.
Zelfs bij het einde van de uitzending kwam Sporza nog eens terug op de uitspraak. “Huilende Nederlanders, daarmee gaan we de nacht in”, sloot commentator Eddy Demarez af.quote:
Is dit echt gebeurd?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:37 schreef dogoe het volgende:
[..]
en daar zit dan ook de enorme teleurstelling, het was een unieke kansquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:43 schreef dogoe het volgende:
Dit was gewoon de kans voor de belgen. Kan me niet voorstellen dat er nog een keer een OS gaan spelen waar zowel de Nederlanders. Australiers en Duitsers zo slecht zijn.
Wauw, wat intens sneu.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:44 schreef WEST het volgende:
[..]
Zelfs bij het einde van de uitzending kwam Sporza nog eens terug op de uitspraak. “Huilende Nederlanders, daarmee gaan we de nacht in”, sloot commentator Eddy Demarez af.
"Huilende Nederlanders, dat is waar topsport om draait." aldus het Belgische commentaar.quote:
Jeetje. Net als je denkt dat de Belgjes zich niet nog meer voor lul kunnen zetten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Huilende Nederlanders, dat is waar topsport om draait." aldus het Belgische commentaar.
Wel een mooie goal die 3-2.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:45 schreef Szura het volgende:
De Red Lions hebben het beste hockey laten zien aldus die vrouw op Sporza, op alle vlakken.
Eens jongens?
Dat heeft weinig met Dumoulin te maken. José heeft in zijn leven gewoon vaak en veel met Nederlanders te maken gehad. Bij Vlamingen die dat niet hebben, overheerst al snel een wat negatiever sentiment jegens de Noorderburen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel fan id van Tom DumoulinPrachtrenner en sympathieke man.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:44 schreef WEST het volgende:
[..]
Zelfs bij het einde van de uitzending kwam Sporza nog eens terug op de uitspraak. “Huilende Nederlanders, daarmee gaan we de nacht in”, sloot commentator Eddy Demarez af.
Dat hebben ze dus helemaal niet gezegd schijnbaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zit nu al twaalf jaar op FOK! en heb met de mensen die ik hier ontmoet heb enkel maar positieve ervaringenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met Dumoulin te maken. José heeft in zijn leven gewoon vaak en veel met Nederlanders te maken gehad. Bij Vlamingen die dat niet hebben, overheerst al snel een wat negatiever sentiment jegens de Noorderburen.
NL in de kwart tegen Australie en België in de semi's tegen NL speelden het beste hockeyquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:45 schreef Szura het volgende:
De Red Lions hebben het beste hockey laten zien aldus die vrouw op Sporza, op alle vlakken.
Eens jongens?
Die uitspraak is eerder dit topic toch al bewezen uit de context getrokken te zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Huilende Nederlanders, dat is waar topsport om draait." aldus het Belgische commentaar.
http://www.nieuwsblad.be/(...)campaign=twitterfeedquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Dat hebben ze dus helemaal niet gezegd schijnbaar.
"Tranen van vreugde, tranen van verdriet dat is sport op zijn mooist. Dat is waar sport om draait." *pauze* *huilende Nederlanders komen in beeld*
"Huilende Nederlanders daarmee gaan we voorlopig afsluiten hier." "En Verga komt daar Kemperman even tot de orde roepen..."
Aldus iemand die het teruggeluisterd heeft.
Ook omdat het een belachelijk gezicht is. Die Brinkman maakte er ook een smalende opmerking over. "Nu zie ik ze huilen maar had dan een betere wedstrijd gespeeld"quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
het gaat sowieso nergens over. Het is een tekst van een presentator die nu op alle Vlamingen geprojecteerd wordt. Wat een onzinquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die uitspraak is eerder dit topic toch al bewezen uit de context getrokken te zijn?
En ik nog een Nederlands watertjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:52 schreef komrad het volgende:
ik denk dat ik als afronding een goed Vlaams speciaalbiertje ga nemen
Sourcy? Bar-le-Duc?quote:
Valt veel beter mee dan je denkt hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met Dumoulin te maken. José heeft in zijn leven gewoon vaak en veel met Nederlanders te maken gehad. Bij Vlamingen die dat niet hebben, overheerst al snel een wat negatiever sentiment jegens de Noorderburen.
quote:Bondscoach Max Caldas deed donderdag na de nederlaag tegen Duitsland een opmerkelijke uitspraak. ‘Ik ga door tot Tokio 2020’, zei hij. Officieel heeft hij een contract tot het WK in 2018.
Caldas weet precies wat hij die komende 4 jaar zou moeten doen. ‘We wachten al 16 jaar op olympisch goud. Deze nederlaag is dus geen toeval, maar een trend, die ik met een goed topsportbeleid wil omkeren. Het heeft met heel veel dingen te maken. Met de opzet van de Hoofdklasse bijvoorbeeld, we houden vast aan een te lange competitie. Hij moet uit maximaal 8 of 10 teams bestaan, zodat er meer ruimte voor het Nederlands team komt. Het is een kwestie van keuzes maken, maar ik ben bang dat het in 2017 of 2018 nog niet in orde is.’
Het verval is groot
Na de spectaculaire 4-0 zege op Australië was het verval groot, vond Caldas. ‘Ik wil niet zeggen dat we de Belgen hebben onderschat, maar we hebben ze niet genoeg gerespecteerd. We waren veel minder scherp in de benadering van de wedstrijd. Dat kostte ons de finale. Vandaag hebben we tegen Duitsland keihard gestreden, maar dat was niet goed genoeg.’
Caldas: ‘Het pijnlijkste is het feit dat het gedrag, het punt waar wij het meeste aandacht aan hebben besteed, ons in deze fase van de strijd in de steek heeft gelaten.’
Hij moet alleen niet gaan kloten met de competitie. Als hij dan echt wat wil breng het aantal buitenlandse spelers terug in de hoofdklasse zodat de Nederlandse jongere spelers meer kansen krijgen om op hoog niveau te spelen en er dus meer concurrentie komt voor het NL-elftal.quote:
Dat probleem is gelukkig allang aangekaart en er zijn veel clubs die dat ook wel inzien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij moet alleen niet gaan kloten met de competitie. Als hij dan echt wat wil breng het aantal buitenlandse spelers terug in de hoofdklasse zodat de Nederlandse jongere spelers meer kansen krijgen om op hoog niveau te spelen en er dus meer concurrentie komt voor het NL-elftal.
Maar omdat er 1 of 2 zijn die niet mee willen werken gebeurt er niets.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat probleem is gelukkig allang aangekaart en er zijn veel clubs die dat ook wel inzien.
De clubs kiezen toch zelf of ze jeugd of buitenlanders naar hun club halen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar omdat er 1 of 2 zijn die niet mee willen werken gebeurt er niets.
Ja en nee. Als 1 grote concurrent wel die buitenlanders haalt kan je eigenlijk niet achterblijven is de gedachte bij de meeste. Terwijl je het eigenlijk met goede jeugd zelf prima kan invullen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De clubs kiezen toch zelf of ze jeugd of buitenlanders naar hun club halen?
Probleem is dat die buitenlanders die ze binnenhalen helemaal niet zo goed zijn. Persoonlijk denk ik ook dat je met de jeugd goud in handen hebt en dat buitenlanders slechts korte termijn zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en nee. Als 1 grote concurrent wel die buitenlanders haalt kan je eigenlijk niet achterblijven is de gedachte bij de meeste. Terwijl je het eigenlijk met goede jeugd zelf prima kan invullen.
Mee eens. Het zou mooi zijn als de clubs dat ook eens gaan inzien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probleem is dat die buitenlanders die ze binnenhalen helemaal niet zo goed is. Persoonlijk denk ik ook dat je met de jeugd goud in handen hebt en dat buitenlanders slechts korte termijn zijn.
Aha shreyas is hier !quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAA JAA JA!![]()
![]()
![]()
Máxima's landgenoten doen het dan toch voor Nederland!!![]()
![]()
![]()
België kansloze amateurs, uit dat licht en opheffen dat land. Wallonië bij Frankrijk en Vlaanderen bij Nederland.![]()
![]()
Is ook nooit gezegd geweest. Luister het eens opnieuw, maar begrijpend luisteren of lezen ben je nooit goed in geweest hè. Altijd je eigen interpretaties maken om je belgie - haat goed te praten. Triestig figuurtje eigenlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Duidelijk MAD dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:55 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Is ook nooit gezegd geweest. Luister het eens opnieuw, maar begrijpend luisteren of lezen ben je nooit goed in geweest hè. Altijd je eigen interpretaties maken om je belgie - haat goed te praten. Triestig figuurtje eigenlijk.
Nog zo een randdebiel die alles gelooft wat ie leest. Het was iets als : huilende spelers van verdriet, huilende spelers van vreugde, dat is waar sport om draait. Dan volgde een beeld van een huilende Nederlander met commentaar, 'goed, een huilende Nederlander, daarmee gaan we eruit en weer naar de studioquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik vind het jammer voor België, maar vooral voor die spelers, waarvan sommigen in real life nog gewoon werken overdag. Die jongens hadden dat best verdiend. Verder heb ik eigenlijk weinig met hockey.quote:
Ik quote enkele Belgische dagbladen. Dan schort er dus blijkbaar ook iets aan de journalistiek in België.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:59 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Nog zo een randdebiel die alles gelooft wat ie leest. Het was iets als : huilende spelers van verdriet, huilende spelers van vreugde, dat is waar sport om draait. Dan volgde een beeld van een huilende Nederlander met commentaar, 'goed, een huilende Nederlander, daarmee gaan we eruit en weer naar de studio
Wie zijn 'de Nederlanders'?quote:'. Maar ja, geloof wat Jullie graag gelovende Nederlanders daarentegen hebben letterlijk gezegd dat België geen partij mocht zijn in de halve finale.
Dit overtuigd me bijna om moeite te gaan doen om dat fragment online te zetten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:48 schreef WEST het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/(...)campaign=twitterfeed
een Belgisch nieuwsblad
Dit stoort me dus enorm, nog maar eens de bevestiging van de dood van de journalistiek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik quote enkele Belgische dagbladen. Dan schort er dus blijkbaar ook iets aan de journalistiek in België.
Zet maar online. Ik heb het bewuste fragment niet gezien maar normaal neemt media toch de juiste quotes over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:54 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dit overtuigd me bijna om moeite te gaan doen om dat fragment online te zetten.
Kut media hitsen ook liever de boel op dan even terug te luisteren naar wat er werd gezegd.
Sowieso verschilt de quote in de titel al van de quote in het 'artikel'.![]()
Edit:net geluisterd. Letterlijke quote: "tranen van vreugde, tranen van verdriet, dat is waar de sport om draait. Huilende Nederlanders, daar sluiten we mee af."quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Zet maar online. Ik heb het bewuste fragment niet gezien maar normaal neemt media toch de juiste quotes over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |