Gefeliciteerd dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Belgen zijn blij met Zilver
Wij hebben minstens een medaille.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Daar hebben we een prachtig woord voor:
[ afbeelding ]
Als dat het geval is, dan was het ook toen we zelf de halve finale verloren, na de schampere woorden vooraf.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zit de karma precies?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Belgen zijn blij met Zilver
Je weet dat Nederland bij de dames in de finale staat én favoriet in die finale is?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij hebben minstens een medaille.
deze mentaliteit is net het probleemquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij ookquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
9e in de ranking maar nee niksquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef F.M.D. het volgende:
maar nederland heeft niks. daar zullen de belgen zich mee troosten.
Wij hebben er al 17.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland morgen van GB wint. Dat zou wel mooi zijn na deze teleurstelling.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Na dat schandalige commentaar bij Sporza, is het maar goed Argentinië wint. Jammer dat de Belgen weer hun onderbuik gevoel moesten laten spreken.
In ieder een dikverdiende overwinning voor Argentinië. Het is hun gegund.
De finale was op dinsdagquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik geloof er niks van
Wij minstens 17.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik pak je terug als NL de finale verliest bij de Dames. Dan keert Karma zo terug bij jou.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat Nederland bij de dames in de finale staat én favoriet in die finale is?
Je klinkt een beetje madquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik pak je terug als NL de finale verliest bij de Dames. Dan keert Karma zo terug bij jou.
Vrouwensportquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat Nederland bij de dames in de finale staat én favoriet in die finale is?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:46 schreef Chilliewillie88 het volgende:
HAHAHAHAHAHA wat heb ik er van genoten gisteren. De keeskoppen op hun achterlijke smoel. Net gelijk die faalhaas van jullie daar aan de rekstok HAHAHAHAHAHAHA
Wat een idiote sport is dat Hockey trouwens seg, dat wij als Belgen daar geld aan moeten besteden![]()
desondanks jullie kezen een mooie vernedering kunnen bezorgen in die idiote sport die jullie zelf hebben uitgevonden![]()
![]()
![]()
Morgen dan maar olympisch goud binnenharken aangezien jullie daar zelf toch niet meer toe in staat zijn!
Liever een medaille in een echte sport, maar goed het is wat!
Hebben ze net als België zilver. En een vierde plaats.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik pak je terug als NL de finale verliest bij de Dames. Dan keert Karma zo terug bij jou.
Man man en zo'n kansloze type is moderator!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
Toch nog een lichtpuntje op deze dramatische avond
Ga naar een Belgisch forum als het je niet bevaltquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Man man en zo'n kansloze type is moderator!
Dat kan ook wel even normaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Man man en zo'n kansloze type is moderator!
http://www.9lives.be/foru(...)ische-spelen-96.htmlquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga naar een Belgisch forum als het je niet bevalt
Wat een madheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat NL zwaar onderuit gaat tegen GB straks bij de vrouwen
MAD. Belgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
komt misschien als reactie op die belgische commentator maarjaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind dat gehaat op België hier trouwens een beetje jammer. Maar goed, dat hoort er bij zeker.
Eens, andersom trouwens ook maar dat zie je hier op FOK! logischerwijs wat minder.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind dat gehaat op België hier trouwens een beetje jammer. Maar goed, dat hoort er bij zeker.
Gouden rand genottwitter:wielerman twitterde op donderdag 18-08-2016 om 23:30:12Gestreden als leeuwen. Jammer, zilver met een gouden rand. Wat een tornooi! #BelArg #Hockey #BEL #Rio2016 https://t.co/rqYezEyyrM reageer retweet
Persoonlijk had ik totaal niet, maar na die kansloze opmerkingen in de Belgische media was ik ook absoluut voor Argentinië.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:32 schreef Columbiafan het volgende:
Zelfs ik was blij met onze nederlaag. Zo beroerd speelden we.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inderdaad gewoon kansloos. dat gehaat op de Belgen. Tijdens België - Nederland supporterden de Belgen gewoon voor België
Had voor de match tijdens NL - Duitsland gehoopt dat NL won. Maar nu ben ik blij met hun Nederlaag
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gouden randjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:34 schreef showtimer het volgende:
Gouden rand genottwitter:wielerman twitterde op donderdag 18-08-2016 om 23:30:12Gestreden als leeuwen. Jammer, zilver met een gouden rand. Wat een tornooi! #BelArg #Hockey #BEL #Rio2016 https://t.co/rqYezEyyrM reageer retweet
Dat klopt, Argentinië wint hier gewoon terecht. Goed, maar net niet goed genoeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:33 schreef komrad het volgende:
Ik snap dat haten op de Belgen niet. Heb genoten van de finale en het was mooi geweest als België gewonnen had net zoals het ook een mooie winst is voor Argentinië. Op basis van het spel in het toernooi hadden de Belgen de winst verdiend maar zo werkt het vaak niet in de sport.
Was ook een volkomen terechte vierde plaats.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zelfs ik was blij met onze nederlaag. Zo beroerd speelden we.
Komt door figuren als Evi Van Ackerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inderdaad gewoon kansloos. dat gehaat op de Belgen. Tijdens België - Nederland supporterden de Belgen gewoon voor België
Had voor de match tijdens NL - Duitsland gehoopt dat NL won. Maar nu ben ik blij met hun Nederlaag
Ik had ook eerst voor NL gesupporterd tot dat ze begonnen haten op de FOK!belgenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:35 schreef Windhapper het volgende:
Ik heb België gesupporterd totdat:
[..]
Ik zie de NOS niet afsluiten met "er gaat niks boven een huilende belg". Dus na dat soort teksten is mijn voorkeur wel een beetje gedraaid richting de argentijnen....quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja Evi van Acker is wel walgelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Komt door figuren als Evi Van Acker
Nederland zit ook nog wel met een finaletrauma bij het voetbal....quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:35 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat klopt, Argentinië wint hier gewoon terecht. Goed, maar net niet goed genoeg.
Ik heb sommige wedstrijden gewoon gekeken met geluid uit. Soms is het commentaar echt slecht, zeker als het een Belgisch team is dat moet spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:37 schreef dogoe het volgende:
[..]
Ik zie de NOS niet afsluiten met "er gaat niks boven een huilende belg". Dus na dat soort teksten is mijn voorkeur wel een beetje gedraaid richting de argentijnen....
Dat geef ik toe dat het wel idd kansloos was van Sporzaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:37 schreef dogoe het volgende:
[..]
Ik zie de NOS niet afsluiten met "er gaat niks boven een huilende belg". Dus na dat soort teksten is mijn voorkeur wel een beetje gedraaid richting de argentijnen....
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:38 schreef marcodej het volgende:
Is het nu 3 uur wachten op het volleybal?
dat zie ik morgen welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:38 schreef marcodej het volgende:
Er is zo alweer atletiekquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:38 schreef marcodej het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |