Gefeliciteerd dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Belgen zijn blij met Zilver
Wij hebben minstens een medaille.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Daar hebben we een prachtig woord voor:
[ afbeelding ]
Als dat het geval is, dan was het ook toen we zelf de halve finale verloren, na de schampere woorden vooraf.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zit de karma precies?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij Belgen zijn blij met Zilver
Je weet dat Nederland bij de dames in de finale staat én favoriet in die finale is?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij hebben minstens een medaille.
deze mentaliteit is net het probleemquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij ookquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
9e in de ranking maar nee niksquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef F.M.D. het volgende:
maar nederland heeft niks. daar zullen de belgen zich mee troosten.
Wij hebben er al 17.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland morgen van GB wint. Dat zou wel mooi zijn na deze teleurstelling.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Na dat schandalige commentaar bij Sporza, is het maar goed Argentinië wint. Jammer dat de Belgen weer hun onderbuik gevoel moesten laten spreken.
In ieder een dikverdiende overwinning voor Argentinië. Het is hun gegund.
De finale was op dinsdagquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik geloof er niks van
Wij minstens 17.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik pak je terug als NL de finale verliest bij de Dames. Dan keert Karma zo terug bij jou.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat Nederland bij de dames in de finale staat én favoriet in die finale is?
Je klinkt een beetje madquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik pak je terug als NL de finale verliest bij de Dames. Dan keert Karma zo terug bij jou.
Vrouwensportquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat Nederland bij de dames in de finale staat én favoriet in die finale is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |