Allebei dan? Ze wisselen elkaar steeds afquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:03 schreef Nober het volgende: Nu al 17 tegen die keepster kan beter stoppen.
De Duitse hockeydames gisteren ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:05 schreef franklop het volgende:
Fransen lachen al alsof het in de pocket is
Finale hockey (mannen)quote:
Net als die 200m afgelopen nacht zeker.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:07 schreef Paul het volgende:
Jongens het gaat nog goed komme, Wester gaat ons redde
Daar zag het nog niet naar uit in de eerste helft. Ze hield weinig ballen tegen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:07 schreef Paul het volgende:
Jongens het gaat nog goed komme, Wester gaat ons redde
Geen idee wat het moet voorstellen.quote:
Echte kenners hadden die afloop allang voorspeldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als die 200m afgelopen nacht zeker.
Maar ze schreeuwt zo leuk en dan ben je goed!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:09 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Daar zag het nog niet naar uit in de eerste helft. Ze hield weinig ballen tegen.
Ze komt uit Landsmeerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee wat het moet voorstellen.
quote:
Ah, dat zegt genoeg.quote:De gemeente Landsmeer maakt deel uit van de plusregio Stadsregio Amsterdam
Oh ja en als je dat shot vijf keer herhaald heeft ze vijf ballen gestoptquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ze schreeuwt zo leuk en dan ben je goed!
FMD, ouwe reusquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:10 schreef F.M.D. het volgende:
frankrijk blijkt gewoon een maatje te groot net als in de eerste wedstrijd. hoop dat ze het nog omdraaien, maar heb er een hard hoofd in.
Goedemondtquote:
Ja, maarja tijdens het OKT won Nl nogquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:10 schreef F.M.D. het volgende:
frankrijk blijkt gewoon een maatje te groot net als in de eerste wedstrijd. hoop dat ze het nog omdraaien, maar heb er een hard hoofd in.
Het gaat goed komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:14 schreef Paul het volgende:
Ben ik de enige die nog vertrouwen heeft
Een klein beetje nogquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:14 schreef Paul het volgende:
Neequote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:14 schreef Paul het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon niet helemaal duidelijk over wat nou wel en niet mag. In de studio net zaten ze ook te vertellen dat er tijden waren dat de scheidsrechters strenger/minder streng waren.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:21 schreef Noppie2000 het volgende:
Is dat in het handbal trouwens nou echt goed verdedigen? Worden afgefloten door de scheids?
Zijn de Nederlandse dames eigenlijk bitches?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:23 schreef Szura het volgende:
Ik heb echt een hekel aan deze Franse ploeg. Stuk voor stuk bitches.
Is hier niet zo erg als bij het volleybal.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:23 schreef Tagliano het volgende:
Altijd dat juichen als er een kans gemist wordt
Allemaal komen ze uit Algerije.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:23 schreef Szura het volgende:
Het lijken mij allemaal hele lieve meiden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:23 schreef Szura het volgende:
oké ook goedquote:
Heb je een uitstekend puntquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is hier niet zo erg als bij het volleybal.
Dat deden ze net in de eerste helft in minder dan 5 minuten tijd of zo, dus waarom zou het nu niet kunnen lukken?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:24 schreef JeffreyH93 het volgende:
Dat gat ga je niet meer dichten.
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het lijken mij allemaal hele lieve meiden.
Welkom op Fok.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:26 schreef Columbiafan het volgende:
Eigenlijk zou het wel mooi zijn als ze verliezen. Wat een vies negatieve reacties van zodra ze even op achterstand komen.
Barbaarquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb zojuist een mug doodgemaakt
Dit wordt een celstrafquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb zojuist een mug doodgemaakt
Nou.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een slachting. Dit doet mij denken aan PSV-Feyenoord uit 2010.
Dan krijg je allemaal reacties van: ik ben er altijd in blijven geloven.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:26 schreef Columbiafan het volgende:
Eigenlijk zou het wel mooi zijn als ze verliezen. Wat een vies negatieve reacties van zodra ze even op achterstand komen.
Snelheid gebruiken, de ruimtes pakken / breed trekken. Fysiek sterk is vaak minder snel, dan moet je het anders spelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Frankrijk is gewoon fysiek sterker. Niks aan te doen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:30 schreef franklop het volgende:
Nu even een Franse misser aub om daarna op 1 te komen
Dat lukt helaas niet meer als je eenmaal voorin staat zonder counter.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Snelheid gebruiken, de ruimtes pakken / breed trekken. Fysiek sterk is vaak minder snel, dan moet je het anders spelen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:26 schreef Columbiafan het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:26 schreef Columbiafan het volgende:
#Nattekrantquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat lukt helaas niet meer als je eenmaal voorin staat zonder counter.
wat is dezequote:
Correct, hen gun ik het zeker wel,quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
[..]
Ja.
Maar daar kunnen die Oranjemeiskes niets aan doen.
Dus Hup Holland, OK?
Zeker. Maar dan moet de volgende goal ook van NL zijn, anders zit je steeds toch weer op drie verschil.quote:
En dan is alles weer gespeeld en kan de tv uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan moet de volgende goal ook van NL zijn, anders zit je steeds toch weer op drie verschil.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:26 schreef Szura het volgende:
Luciano erin, Nederland met een man minder
echt?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:35 schreef Noppie2000 het volgende:
2-3 punten verschil steeds is toch al beter dan 3-4.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:35 schreef Noppie2000 het volgende:
2-3 punten verschil steeds is toch al beter dan 3-4. Nu snel terugbrengen naar 1-2 en je kan nog van alles doen.
Hoezo? Ligt er maar net aan vanuit welk perspectief je het bekijkt andersquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij hebt nooit rekenles gehad?
Ik dacht dat 4 punten achterstand beter is dan 2quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij hebt nooit rekenles gehad?
Jij zoekt ruzie?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:35 schreef Joezi het volgende:
Wester lijkt bang oom een nagel te scheuren
Idd heel slap.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:35 schreef Joezi het volgende:
Wester lijkt bang oom een nagel te scheuren
Idd, niet wipbaarquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:37 schreef Ayreon84 het volgende:
Die Fransen dat zijn nondeju halve kerels man.
N-Hquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:37 schreef marcodej het volgende:
Die coach is ook weer een Noord-Hollander.
Roep je mij?quote:
Godenprovinciequote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:37 schreef marcodej het volgende:
Die coach is ook weer een Noord-Hollander.
Meer dan jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |