De weg omhoog is ingeslagen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederlandse ploegen hebben iig nog steeds niet verloren in Europa.
Heracles de enige Nederlandse club die Europees nog nooit verloren heeft. Genotquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederlandse ploegen hebben iig nog steeds niet verloren in Europa.
Op die manier uitgeschakeld worden en er nog trots op zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles de enige Nederlandse club die Europees nog nooit verloren heeft. Genot
Schandalig dat ze uitgeschakeld werden door Aroucaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles de enige Nederlandse club die Europees nog nooit verloren heeft. Genot
Speelt die Letschert?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd naar Sassuolo in de Europa League. 1-0 tegen Rode Ster Belgrado door wie anders dan Berardi.
Nee. Tevens ongeslagen staat tof in de boeken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schandalig dat ze uitgeschakeld werden door Arouca
Gewoon schandalig om eruit te gaan tegen zo'n café-elftal hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee. Tevens ongeslagen staat tof in de boeken.
Wat doet die daar nou weerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Mitchell Donald wel bij Rode Ster
[ afbeelding ]
5e in Portugal een cafe elftal noemen. Oke.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon schandalig om eruit te gaan tegen zo'n café-elftal hoor
[..]
Wat doet die daar nou weer
Gast, in eigen huis had je alle kansen van de wereld om ruim te winnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
5e in Portugal een cafe elftal noemen. Oke.
Die competitie is niks op de top-4 naquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
5e in Portugal een cafe elftal noemen. Oke.
Das iets heel anders. Heracles deed het prima tegen een beter elftal.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, in eigen huis had je alle kansen van de wereld om ruim te winnen.
Onze competitie is gelukkig heel goed !!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die competitie is niks op de top-4 na
Wat ze lieten zien tegen Heracles was echt helemaal niks en nog eruit gaan
Arouca was echt niet beterquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das iets heel anders. Heracles deed het prima tegen een beter elftal.
Maakt het uit joh, nu is Ado niet langer het lachertjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Zelfs in eigen huis heeft Arouca niets laten zien behalve een voorstelling aan schwalbes en allerlei ander walgelijk randzakerij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Enige trieste was Utrecht tegen amateurs.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt het uit joh, nu is Ado niet langer het lachertje
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Enige trieste was Utrecht tegen amateurs.
Die vergat ik nog ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar komen ze nooit meer van af vrees ikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Die vergat ik nog ja.
Dat was óók triest, maar Heracles had gewoon van Arouca moeten en kunnen winnen. Eeuwig zonde.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is niet veebodenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Zelfs in eigen huis heeft Arouca niets laten zien behalve een voorstelling aan schwalbes en allerlei ander walgelijk randzakerij.
Alleen zonde voor de fans die een trip naar Athene moeten missen. Voor de rest boeit het niet. Kost alleen maar punten in de comoetitie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was óók triest, maar Heracles had gewoon van Arouca moeten en kunnen winnen. Eeuwig zonde.
Haha, en aan het eind van het seizoen sta je weer boos te kijken naar andere ploegen die het nalaten voor de coefficienten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen zonde voor de fans die een trip naar Athene moeten missen. Voor de rest boeit het niet. Kost alleen maar punten in de comoetitie.
Ajax en psv ja. Rest kun je niks van verwachten. Kut ik hapquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, en aan het eind van het seizoen sta je weer boos te kijken naar andere ploegen die het nalaten voor de coefficienten.
Oh ja dan mis je de punten in de competitie omdat je dan volgend jaar geen Europees haalt. Logischquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen zonde voor de fans die een trip naar Athene moeten missen. Voor de rest boeit het niet. Kost alleen maar punten in de comoetitie.
Zoete popcornquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik eet zoete popcorn en drink een biertje.
Tenzij je tussen de 12 en 16 bent ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoete popcorn
Popcorn eet je zout
Zoete popcorn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik eet zoete popcorn en drink een biertje.
Lekker boeiend. Dan ben ik maar lekker een wijf.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoete popcorn
Popcorn eet je zout
Gras is groenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hafcfan is niet zo objectief geloof ik
Prima jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De B1 opstellenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Tchock het volgende:
Mooie gol. Nu nog eentje er bij prikken en je kunt thuis echt voor spek en bonen ballen.
Dat kunnen ze al wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef Tchock het volgende:
Mooie gol. Nu nog eentje er bij prikken en je kunt thuis echt voor spek en bonen ballen.
3-0 is al wel eens goedgemaakt. 4-0 niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kunnen ze al wel.
Dit gaat niet meer fout.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
3-0 is al wel eens goedgemaakt. 4-0 niet.
Geef gewoon toe dat je stiekem voor Ajax bentquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zowel dan neem ik 10 jaar lang een Ajax logo als UI.
Stiekem is iedereen een beetje voor Ajaxquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je stiekem voor Ajax bent
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je stiekem voor Ajax bent
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen een beetje voor Ajax
Haha, hahahahaha.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen een beetje voor Ajax
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is volgende week ook al de loting voor CL en EL?
AZ vorig jaar niet. PSV wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
En wederom is AZ het licht in de Europese duisternis voor Nederland. En zo gaat het al jaren.
Wordt lastigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:10 schreef Bolasie het volgende:
Van der Vaart zit voor het eerst bij de selectie (op de bank nu) bij zijn nieuwe club. Feest.
Wordt WHU nou uitgezonden op Eurosport?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:36 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Wordt lastig
Ik ga West Ham kijken misschien storten die nog in
Wtfquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt WHU nou uitgezonden op Eurosport?
Ik zag bij de CL-Loting wel rechtsboven in beeld voorbijkomen dat ze WHU-Astra uit zouden zenden maar ik dacht: zie niets in de TV-gids, fuck itquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:45 schreef Bolasie het volgende:
http://tv.eurosport.nl/tvschedule.shtml
Hier staat ook niet dat ze het uitzenden, WAT IS DIT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De Mustafi-soap nadert haar einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ze gaan toch voor hem, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kocht hem met FM 14/15?? bij Arsenal, goeie speler
Bij Valencia vond ik het echt niks.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ze gaan toch voor hem, leuk
Ik kocht hem met FM 14/15?? bij Arsenal, goeie speler
Lucas Perez van Depor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Maar Arsenal kan beter voor een spits gaan, Giroud kan echt niet meer en Welbeck al helemaal niet.
Mja, momenteel niet echt andere realistische opties die zin hebben om nog een jaar onder Wenger te zitten te dolen. Volgend seizoen normaal gesproken nieuwe trainer.quote:
Aubemenyang zou een goeie optie zijn voor hunquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, momenteel niet echt andere realistische opties die zin hebben om nog een jaar onder Wenger te zitten te dolen. Volgend seizoen normaal gesproken nieuwe trainer.
Ik zie het meer als een type Demouge, Fleminkxc van de competitiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)5/plus/0?saison=2015
Niet slecht voor een speler van Depor.
Die kost serieus een godsvermogen, zoiets als 80 miljoen euro en ik denk dat blijven bij BVB onder Tuchel nog beter is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aubemenyang zou een goeie optie zijn voor hun
Voor die spanjaard gaan ze ongeveer 20 miljoen uitgeven, geld hebben ze welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kost serieus een godsvermogen, zoiets als 80 miljoen euro en ik denk dat blijven bij BVB onder Tuchel nog beter is.
Wat is je inzet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat AZ zo nog een goal maakt.
Ze gaan ZAZA halen, no joke.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef Bolasie het volgende:
West Ham mag ook wel opschieten met een spitsje te halen.
Dat is lief van je.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat AZ zo nog een goal maakt.
Aha, ik ben het vergeten te doen, maar ik ben bang dat het een gelijkspelletje zal wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen, maar is goed voor de coëfficiënt.
Over het algemeen een prima spitsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze gaan ZAZA halen, no joke.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze gaan ZAZA halen, no joke.
Heb hem alleen bij Juve gezien, vond hem toen niet zo bijzonder. Als ie speelde dan, uiteraard is dat wel een niveautje hoger dan West Ham.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over het algemeen een prima spits
Ik ken hem alleen van Sassassulo, daar speelde ie prima wedstrijdenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb hem alleen bij Juve gezien, vond hem toen niet zo bijzonder. Als ie speelde dan, uiteraard is dat wel een niveautje hoger dan West Ham.
Vreemd ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag me af waarom ze dan voor Bony zijn afgehaakt.
Lanzini en Payet worden dit weekend in ieder geval fit verwacht, alleen weet ik niet of ze direct starten. Payet lijkt me niet, al sluit ik niks uit.quote:
Omdat iedereen riep dat het wel wat zou worden en als je de gem fantasy team ziet dan staat hij erin....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan hij overschat zijn als niemand hem voor dit seizoen kende?
Zou dom zijn als ze Payet meegeven aan Frans elftal, maar wie ben ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lanzini en Payet worden dit weekend in ieder geval fit verwacht, alleen weet ik niet of ze direct starten. Payet lijkt me niet, al sluit ik niks uit.
Dat is mij ontgaan eerlijk gezegd, ik heb alleen grapjes over zijn naam gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat iedereen riep dat het wel wat zou worden
Begint het seizoen dan eindelijk net, krijg je weer interlandsaidsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou dom zijn als ze Payet meegeven aan Frans elftal, maar wie ben ik.
Ik ben benieuwd of Blind de afgelopen drie maanden iets geleerd heeft..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Begint het seizoen dan eindelijk net, krijg je weer interlandsaids
Al heb ik wel zin in Oranje, beetje tegenstrijdige post dus van mij.
fixedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:36 schreef Joezi het volgende:
AZ mist een type Overtoom Manutan om de lijnen uit te zetten
Naait die veldspeler hem rood aan? Jezus christus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:48 schreef Anoonumos het volgende:
Rood Ruffier (Saint-Etienne) https://streamable.com/gf5z
Ja, maar ook gewoon dom om te slaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naait die veldspeler hem rood aan? Jezus christus.
Ik heb alleen BBC1 volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 23:00 PL-magazine op Beeb2 met o.a Gary op bezoek bij Klopp.
ADO wilde hem halen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Lung staat echt werelds te keepen.
Hup Arouca iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef hafcfan het volgende:
Arouca![]()
![]()
Wat een bazen. Heracles verloor daar niet van
Als ze winnen is AZ naar pot 1quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spelen die Griekjes op het moment helemaal weg
Arouca kan nog 1-2 maken en dan zijn ze alsnog door.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:52 schreef Brammess het volgende:
Olympiacos 1-1, RIP AZ Pot 1
Hoe laat is de loting morgen trouwens?
13:00quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:52 schreef Brammess het volgende:
Olympiacos 1-1, RIP AZ Pot 1
Hoe laat is de loting morgen trouwens?
Godverdomme moet ik vroeg mijn nest uitquote:
Met het spel tegen Heracles in het achterhoofdje zie ik ze dat niet doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arouca kan nog 1-2 maken en dan zijn ze alsnog door.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Godverdomme moet ik vroeg mijn nest uit
Doe maar Bilbao, Fiorentina of Plzen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Manchester United
RC Genk
Feyenoord
Dundalk
Ajax, Salzburg, Southampton, Sassuolo.quote:
Je wil dat alle Nederlandse clubs uitgeschakeld worden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax, Salzburg, Southampton, Sassuolo.
Inter Milan, AZ, Gent, Nice
Manchester United, AS Roma, Feyenoord, FK Astana
Krijg je tenminste nog leuke potjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je wil dat alle Nederlandse clubs uitgeschakeld worden?
Die Belgjes doen het goed dit jaar, zeker in de Europa League. Kunnen we in Nederland nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
4 Belgische ploegen in de EL
Dit was meer als kleine bump bedoeld, maar ook jij bedankt voor je structureel nuttige bijdrage.quote:
Subtiel zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was meer als kleine bump bedoeld
Gisteren deden we het ook in het CL-topic. Geen klachten gehoord, dus ik vond het wel voor herhaling vatbaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat een moker domme users hebben we toch. Beetje een apart topic openen voor deze loting__________!
Ik had een geniale diss naar je getypt, sluit die kloothommel het topic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat een moker domme users hebben we toch. Beetje een apart topic openen voor deze loting__________!
KingFlopland weer zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we in het volgende topic ook gewoon even met de tengels van de TT afblijven....
Aangezien mijn humor altijd zo slecht is dat ik 3 dagen later nog steeds om dezelfde grap kan lachen, mag je hem hier ook maken. Sterker nog, ik hoop er op daar ik je humor altijd goed kan waarderenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een geniale diss naar je getypt, sluit die kloothommel het topic.
eurosportquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:51 schreef MPC60 het volgende:
Is die loting nog ergens live te volgen?
Oh je bedoelt KingFlopland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik doel op deze TT. Duidelijk genoeg voor de onwetende mensen.
Bedankt.quote:
Nee, dat vind ik ongepast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien mijn humor altijd zo slecht is dat ik 3 dagen later nog steeds om dezelfde grap kan lachen, mag je hem hier ook maken. Sterker nog, ik hoop er op daar ik je humor altijd goed kan waarderen
Ik volgde een link uit een gesloten kwaliteitstopic, heel die tt niet gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou ja zeg, zeg ik in de TT dat de loting op Eurosport en FOX is, stellen mensen alsnog de vraag.
Ik druip af.
Stijn heeft het druk zat, die moet namelijk zorgen dat KingFlopland niet incompetent modt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou graag van Stijn willen weten waar de loting is
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn heeft het druk zat, die moet namelijk zorgen dat KingFlopland niet incompetent modt.
Bedankt voor deze informatie. In de programmering stond dat er nu wielrennen op Eurosport zou zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou ja zeg, zeg ik in de TT dat de loting op Eurosport en FOX is, stellen mensen alsnog de vraag.
Ik druip af.
Rustig aan, we moeten eerst nog weten wat de lotingregels zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schiet eens op met die hypefilmpjes
Gewoon loten godverdomme
Ja, je krijgt bijna het idee dat uitgerekend in dit toernooi elke bal stijf in de kruising geschoten wordtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schiet eens op met die hypefilmpjes
Gewoon loten godverdomme
En een nieuwe halve finalist want dit gaat Ajax eindelijk lukkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal gesproken hebben we dit seizoen een nieuwe winnaar.
Sevilla pakt 'm weer mochten ze 3e worden in de CL.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal gesproken hebben we dit seizoen een nieuwe winnaar.
Zo sterk als vorig seizoen wordt EL voorlopig nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sevilla pakt 'm weer mochten ze 3e worden in de CL.
Geen Liverpool-Dortmund genot meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo sterk als vorig seizoen wordt EL voorlopig niet.
Het eerste.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Ziet het er naar uit dat we de komende 25 minuten gelul aan gaan horen? Of gaat de loting snel plaats vinden? (Ik kijk niet namelijk. Volg enkel dit topic)
Hij gaat nu pot 1 indelen, dan komt weer iemand met paar minuten praatje, dan pot 2 etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Ziet het er naar uit dat we de komende 25 minuten gelul aan gaan horen? Of gaat de loting snel plaats vinden? (Ik kijk niet namelijk. Volg enkel dit topic)
Ik gok dat we écht los gaan rond 13.15quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik doe een gokje: 13u15.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax Feyenoord zal wel drie Oostblokclubs loten
Feyenoord is nu gelootquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Happel & HMF zitten beide klaar om te boekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe een gokje: 13u15.
Bestelt de Grootheid voor jou de kaartjes?
De EL vorig jaar wel genottelijker dan CLquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:08 schreef Anoonumos het volgende:
Bij EL meestal niet zo veel gelul, want er kijkt geen hond
Ik zou dit kunnen verwijderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord is nu geloot
Ja ze komen bij United zie ik
succes
Net als gisteren zal het schema na een uur afloop wel bekend zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel & HMF zitten beide klaar om te boeken
Maar dat vindt pas vanmiddag plaats als het daadwerkelijke schema beschikbaar is. En we geen oostblok troep loten. Daar ga ik niet naar toe
Stel je voor dat je Astana loot...
Want het klopt niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou dit kunnen verwijderen.
of je doet meequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou dit kunnen verwijderen.
Is misschien best leuk tripje, kom je anders nooitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar dat vindt pas vanmiddag plaats als het daadwerkelijke schema beschikbaar is. En we geen oostblok troep loten. Daar ga ik niet naar toe
Stel je voor dat je Astana loot...
Gisteren zat ik er op te googlen. Vage stad. Kijk eens naar de wiki en dan het centrum. Moker schoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is misschien best leuk tripje, kom je anders nooit
Ik ook. tot 15:15 de tijd om alvast vluchten te zoeken voor de mogelijke speeldata.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat AZ een Nederlandse club is. Anders hadden we Ajax kunnen loten. Zijn toch 6 zekere puntjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:11 schreef Dagoduck het volgende:
AZ moet wel ff de finale halen want een 69e plek Europees is echt dramatisch.
Ze hebben best nice stadion dacht ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren zat ik er op te googlen. Vage stad. Kijk eens naar de wiki en dan het centrum. Moker schoon.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat AZ een Nederlandse club is. Anders hadden we Ajax kunnen loten. Zijn toch 6 zekere puntjes.
huhquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:13 schreef Brammess het volgende:
Ik verwacht binnen nu en 13:00 een pakketje.
Er gaan ongeveer 2 mensen per minuut dood aan aids.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel mensen zullen er wel niet aan aids gestorven zijn tijdens het lulpraatje van Marchetti..
Arm AZ, lekker FOX'enquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Feyenoord moeten niet om dezelfde tijd, topshow.
Ik dacht om de 18 seconden, tenminste dat legde Dance For Life mij uit zo'n drie jaar terug.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er gaan ongeveer 2 mensen per minuut dood aan aids.
AZquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Feyenoord moeten niet om dezelfde tijd, topshow.
Dat is DFL propagandaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht om de 18 seconden, tenminste dat legde Dance For Life mij uit zo'n drie jaar terug.
Misschien zijn er dan toch successen geboekt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht om de 18 seconden, tenminste dat legde Dance For Life mij uit zo'n drie jaar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |