Oke man.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die hele voetbalcub die jij support is pas een grote leugen met dat constante kampioenschap gebral.
Bailey heeft volgens mij ook geen goede relatie met de Genk-fans. Werd laatst uitgefloten, las ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar Genk is wel gek om 'm aan Ajax te verkopen terwijl PSG een paar miljoen meer wil betalen. Denk niet dat ze 'm uit liefde voor Bailey naar Ajax laten gaan.
Jij weet wel veel hé? eerst de vriendin van Cillessen, dan dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tuurlijk wil hij wel naar PSG. $$$
Snap ik wel vanuit hun kant.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk eerder dat Genk 'm aan PSG wil verkopen, die schuiven veel meer.
Wat zijn dit voor RTL boulevard taferelenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Blijkbaar kan jullie keeper er niet tegen dat hij met een grote leugen samen met zijn vriendin door het leven gaat.
Cillessen kenende zal hij vaak een cm of 3 lager dan het kutje likken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:30 schreef Bronson_ het volgende:
Dankzij Sunri5e weten we nu eindelijk waar die wallen vandaan komen. Hij slaapt niet omdat hij zoveel kutjes moet likken
Sunri5e weet het beter, alles beter.twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 02:13:42Leon #Bailey wordt begeerd door clubs als PSG, Man. City en Chelsea maar ziet zelf #Ajax als ideale opstap. Talent van Jaar in België reageer retweet
Welkom in het Ajaxtopicquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor RTL boulevard taferelen.
Jouw niveau maakt mij droevig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:30 schreef Bronson_ het volgende:
Dankzij Sunri5e weten we nu eindelijk waar die wallen vandaan komen. Hij slaapt niet omdat hij zoveel kutjes moet likken
Dat bod was wel van een tijdje terug dus misschien is Ajax nog de enige die concreet isquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar Genk is wel gek om 'm aan Ajax te verkopen terwijl PSG een paar miljoen meer wil betalen. Denk niet dat ze 'm uit liefde voor Bailey naar Ajax laten gaan.
Wat zou jij doen als je kon kiezen tussen 1,5 of 2,5 miljoen per jaar?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jij weet wel veel hé? eerst de vriendin van Cillessen, dan dit.
Goed dat jij meedoet ipv dat je modt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Sunri5e weet het beter, alles beter.twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-08-2016 om 02:13:42Leon #Bailey wordt begeerd door clubs als PSG, Man. City en Chelsea maar ziet zelf #Ajax als ideale opstap. Talent van Jaar in België reageer retweet
Daarom was zijn vader ook zo boos en gooide hij de info in de krantquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bailey heeft volgens mij ook geen goede relatie met de Genk-fans. Werd laatst uitgefloten, las ik.
Jij zegt dat hij niet maar PSG wil. Ik zie nergens staan dat hij dat niet wil.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geef slechts een feit in de hoop dat Sunri5e snapt dat hij onzin bralt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat jij meedoet ipv dat je modt.
Dat zou voor het eerst in 10 jaar zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef slechts een feit in de hoop dat Sunri5e snapt dat hij onzin bralt.
Jij zou nooit uit je rol als mod vallenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat jij meedoet ipv dat je modt.
Hij wil liever naar Ajax vanwege de opstap in zijn carrière en dat is vol-ko-men logisch gezien de concurrentie bij PSG. Als jong talent moet je dat echt niet willen en zo denkt hij gelukkig ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij niet maar PSG wil. Ik zie nergens staan dat hij dat niet wil.
Maar bij Genk vinden ze het voor zijn ontwikkeling beter dat hij daar blijft lolquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wil liever naar Ajax vanwege de opstap in zijn carrière en dat is vol-ko-men logisch gezien de concurrentie bij PSG. Als jong talent moet je dat echt niet willen en zo denkt hij gelukkig ook.
Aldus Mike Verweij......quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wil liever naar Ajax vanwege de opstap in zijn carrière en dat is vol-ko-men logisch gezien de concurrentie bij PSG. Als jong talent moet je dat echt niet willen en zo denkt hij gelukkig ook.
Zoyech, die kent u niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
Misschien moeten we toch voor Zoyech gaan.
Wat vinden jullie?
Nu zet je het wel erg aan. Sunri5e is natuurlijk nog geen 10, houd daar een beetje rekening mee graagquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst in 10 jaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |