Is een beetje tijdverspilling aangezien ie niet komtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mogen we het dan wel over de komst van Ziyech hebben? #durftevragen
Goede vraag. Denk gewoon dat Bosz liegt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mogen we het dan wel over de komst van Ziyech hebben? #durftevragen
Nou Stijn wat denk je, Willem II thuis. Altijd lastigquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we het voor de verandering over de komende twee wedstrijden hebben..
Hij liegt dit echt niet..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Goede vraag. Denk gewoon dat Bosz liegt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Goede vraag. Denk gewoon dat Bosz liegt.
Ryan Babel, kan niet missenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Stel dat Bailey niet doorgaat, wie zal de tweede optie zijn?
Bruma of Lozanoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Veldmate zal wel met iemand aankomen danquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven kan wel spelen op linksbuiten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:45 schreef BobW het volgende:
Over de komende wedstrijd: zouden jullie spelers sparen met het oog op Rostov?
Ik zou Younes in ieder geval lekker laten banken zodat hij hopelijk 90 minuten kan vlammen in Rusland.
Toevallig heb ik deze vanmiddag al gepostquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht het nog niet voorbijgekomen zijn. Een analyse, als jullie verdieping aankunnen, van Ajax - Rostov. Over het probleem van de leegte na de wissel van Younes en de nutteloze voorzettentactiek.
http://spielverlagerung.c(...)born-rostov-defence/
Riedewald?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven kan wel spelen op linksbuiten.
Weet je wie ik ook zou wisselen? Jullie mogen raden!
Goed zoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik deze vanmiddag al gepost
Heerlijk leesvoer altijd, die referentie naar de wedstrijd van Rubin Kazan in Barcelona die ze wisten de winnen, daar was ik nog bijquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik deze vanmiddag al gepost
Peter van Vossen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Een bepaalde stoere strijderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een bepaalde stoere strijderBen jij jelly?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een bepaalde stoere strijderHem er nu uit halen is wel kapitaalvernietiging first class. Bosz moet hem anders gebruiken en paar tikken op zn reet geven want voetballen kan hij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan wel voetballen, maar als Bazoer en Klaassen ook nog ondermaats spelen heb je er helemaal niks meer aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hem er nu uit halen is wel kapitaalvernietiging first class. Bosz moet hem anders gebruiken en paar tikken op zn reet geven want voetballen kan hij wel.
Denk je dat je dan nog maagd was geweest?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had opzich ook wel voor Ajax willen spelen ja
Hier stopte ik al met lezen. Dan moet je stoppen met voetballen als je concurrentie niet aankunt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hem er nu uit halen is wel kapitaalvernietiging first class.
Jammer dat Klaassen niet verkocht werd aan Napoli? Dan had je Ziyech kunnen halen, nu niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij kan wel voetballen, maar als Bazoer en Klaassen ook nog ondermaats spelen heb je er helemaal niks meer aan.
Sinkgraven op de bank houden is ook kapitaalsvernietiging. Bazoer ook. Klaassen ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hem er nu uit halen is wel kapitaalvernietiging first class. Bosz moet hem anders gebruiken en paar tikken op zn reet geven want voetballen kan hij wel.
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk je dat je dan nog maagd was geweest?
Heeft niks met concurrentie te maken. Je kan een aankoop van 7 miljoen? Niet na een halve competitie gaan wisselen met een nieuwe trainer lol. Speelt hij de komende 5 potten slecht JA dan eruit maar nu is te vroeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier stopte ik al met lezen. Dan moet je stoppen met voetballen als je concurrentie niet aankunt.
En dan wel Sinkgraven eruit willenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft niks met concurrentie te maken. Je kan een aankoop van 7 miljoen? Niet na een halve competitie gaan wisselen met een nieuwe trainer lol. Speelt hij de komende 5 potten slecht JA dan eruit maar nu is te vroeg.
Hoezo zou deze redenatie niet voor Sinkgraven gelden?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft niks met concurrentie te maken. Je kan een aankoop van 7 miljoen? Niet na een halve competitie gaan wisselen met een nieuwe trainer lol. Speelt hij de komende 5 potten slecht JA dan eruit maar nu is te vroeg.
Wie zegt dat? Ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan wel Sinkgraven eruit willen
Het seizoen van Ajax is al vijf wedstrijden oud..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |