Dit is gewoon niet grappig. Dit gaat te ver.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:42 schreef Pixxie. het volgende:
Ik snap de bedoeling hier niet helemaal van
Idd.. Geen woorden voor.. Walgelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zijn geen dingen om grapjes over te maken![]()
Oh precies wat Jessie zegt
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef cobain1994 het volgende:
Wat is het volgende? Een positieve aids test?
Jessie ziekt al tijden lang iedereen, prima dit. Als je een kutgrap uithaalt kan je er eentje terugverwachtenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zijn geen dingen om grapjes over te maken![]()
Oh precies wat Jessie zegt
Nou nee hoor, dit is van een heel andere orde. Gaat de grap ver voorbij.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jessie ziekt al tijden lang iedereen, prima dit. Als je een kutgrap uithaalt kan je er eentje terugverwachten
Een trui bestempelen is toch net ff wat anders.. je kunt er mensen mee kwetsenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jessie ziekt al tijden lang iedereen, prima dit. Als je een kutgrap uithaalt kan je er eentje terugverwachten
Dat dusquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Volgende toneelstuk: Billy is verliefd op Jessie. Nou, als dat echt zo zou zijn zou ze hem niet zo'n naaistreek geleverd hebben.
Nu blijkt??quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet grappig. Dit gaat te ver.
Wie van de febo verzint dit soort zieke shit?
Ik dacht dat Uopia door de mensen zelf zou worden ingevuld maar nu blijkt dat ze toneelstukjes op moeten voeren.
Ja, dat zeg ik verkeerd. Nu is het vermoeden dat Utopia van toneelstukjes aan elkaar hangt bevestigd.quote:
Denk dat ie bedoelt nu pas?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik verkeerd. Nu is het vermoeden dat Utopia van toneelstukjes aan elkaar hangt bevestigd.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Soury het volgende:
Jacco zong met een handicap, gister weer met Rowena
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Soury het volgende:
Jacco zong met een handicap, gister weer met Rowena
Bzzzzzquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:56 schreef Xan21 het volgende:
Zie je wel dieren maken alles leuker, go wesp go!
het zijn twee totaal inhoudslozen en Cemal waait heerlijk mee met wat de mensen hem vertellenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Romy... wat een kind.
Ze had het al eerder gezegd, had het dan ook gedaan. Of zit ze te wachten tot Cemal het zegt![]()
Cemal laat met zich sollen, te lief.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zijn twee totaal inhoudslozen en Cemal waait heerlijk mee met wat de mensen hem vertellen
Ik vraag mezelf altijd af hoe dat soort mensen zich in het leven redden
Ze is gewoon alleen aan het werk overdag hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:09 schreef Werpesen het volgende:
Billy lijkt het schoothondje van Jessie wel, overal loopt ze hem achterna, is altijd met Jessie eens en praat hem ook net eens na met alles wat hij vindt...
Dit denk ik ook want hij is niet dom.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:56 schreef Cue_ het volgende:
Of hij doorziet het wel. Maar vindt het Miss wel fijn dat hij weer een maatje heeft nu gj weg is.
Aangezien iedereen tegen hem is.
Ik ben echt Pro Jessie tegenwoordig. Die anderen laten zich veel te veel kennen die zeuren over dat ego zo belangrijk is geworden, ja bij hen.
Marjetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
Mariet is toch ook de echte naam van Billie?
Maar het is natuurlijk bizar dat ze zelf geen donder uitvoeren en Jessie er wel op afrekenen. Dat deugt niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:58 schreef rubbereend het volgende:
Prima dat Jessie wekenlang als de man rondloopt en alles beter weet, maar dat kan dus alleen als je jouw taak wel goed doet. En dit is gewoon een dikke faal.
ja ook, maar je kan niet je beklag doen over andere terwijl je er zelf een potje van maaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk bizar dat ze zelf geen donder uitvoeren en Jessie er wel op afrekenen. Dat deugt niet.
Hij kreeg de boekhouding van Cees die er een zooi van gemaakt heeft. En vergeet niet dat niemand anders het wilde doen. Lekker makkelijk dan om tegen hem aan te trappen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ook, maar je kan niet je beklag doen over andere terwijl je er zelf een potje van maakt
Hij heeft ook geprutst, hij doet nauwelijks de boekhoudingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kreeg de boekhouding van Cees die er een zooi van gemaakt heeft. En vergeet niet dat niemand anders het wilde doen. Lekker makkelijk dan om tegen hem aan te trappen.
dat trappen valt nogal mee. Maar hij toetert nogal hard van de toren als de alwetende..... Verder kwam het overleg prima constructief over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kreeg de boekhouding van Cees die er een zooi van gemaakt heeft. En vergeet niet dat niemand anders het wilde doen. Lekker makkelijk dan om tegen hem aan te trappen.
Ja he gewoon beschamend om te zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:30 schreef spapaars het volgende:
Tenenkrommend slecht acteerwerk Jessie als hij over de verzonnen financiële crisis praat.
De man is een lachertje en dat heeft hij zelf niet door.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:01 schreef RobbieRonald het volgende:
Ruud heeft wel een enorm grote bek zeg voor iemand die zelf niets toevoegt, niets kan en niets wil doen. Hij staat dagelijks zo vaak voor de spiegel zijn lichaam aan zichzelf te showen maar figuurlijk in de spiegel kijken zit er niet in en zal er waarschijnlijk ook nooit zitten in dat enorme arrogante pubertje.
Jessie gaat af als een gieter!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:58 schreef rubbereend het volgende:
Prima dat Jessie wekenlang als de man rondloopt en alles beter weet, maar dat kan dus alleen als je jouw taak wel goed doet. En dit is gewoon een dikke faal.
Dat is garantie voor ruzie. Dus niets te maken met medelijden met dieren maar puur voor de reacties die het los gaat maken.quote:
Ze bedoelt zichzelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef Disana het volgende:
Je verdient echt beter, zegt Billy tegen Ruud als Barry aan het hek staat.
billy heeft dus geen hoge pet van row op, ordinair meende ze waarschijnlijk toenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef Disana het volgende:
Je verdient echt beter, zegt Billy tegen Ruud als Barry aan het hek staat.
Ruud en Billy passen echt bij elkaar. Op elk front.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:45 schreef Xan21 het volgende:
Ruud vindt zichzelf de hoofdprijs, onze uitkeringstrekker van Utopia
Moet Billy zeggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:46 schreef Ranah het volgende:
[..]
billy heeft dus geen hoge pet van row op, ordinair meende ze waarschijnlijk toen
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:43 schreef Ranah het volgende:
als ik barry en row zo hoor is het nog niet echt uit
Rowena eet van twee walletjes, ze wil Barry houden maar is ook hitsig op Ruud. Dus daar heeft Billy wel gelijk in, maar zijzelf heeft Ruud ook in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:46 schreef Ranah het volgende:
[..]
billy heeft dus geen hoge pet van row op, ordinair meende ze waarschijnlijk toen
Maar misschien heeft ze paar dagen later er zelf een punt achter gezet of barry zelf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Barry: we zijn hier samen gekomen en gaan hier samen weg.
Row: er is niks aan de hand schatje
Barry: vergeet niet dat iedere relatie hobbels heeft
Row: ik moet gewoon nadenken er is niets
Dat is ze al vanaf dag 1.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Rowena eet van twee walletjes, ze wil Barry houden maar is ook hitsig op Ruud. Dus daar heeft Billy wel gelijk in, maar zijzelf heeft Ruud ook in de steek gelaten.
Ben ik met je eens, Rowena zit schaamteloos met Ruud te vozen en ik zou het niet pikken als ik Barry was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ze al vanaf dag 1.
En dat ziet Barry toch ook? Hij kan beter de eer aan zichzelf houden en zeggen zoek het maar uit met die niksnut de groeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |