1) Dat maakt in principe niet uit, maar onder de 10.000 euro kun je niet veel meer doen dan een gespreid beleggingsfonds kopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:16 schreef wegmetdeEU het volgende:
Ik heb al eens een boek over beleggen gelezen en ben van plan om dat boek deze week nogmaals te lezen om alles te onthouden. Maar ik heb wel wat praktische vragen:
-Hoe groot moet mijn startkapitaal zijn?
-Bij welke instantie beleggen? (Gewoon bij de bank, of iets als PLUS500 of BUXX?)
-Hoe up to date blijven? (Welke apps en dergelijke?)
Dan weet je in elk geval achteraf wat je had moeten kopen of verkopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:21 schreef LXIV het volgende:
Ik lees het FD, de DFT en af en toe IEX.nl.
Dat kan ik aan de koersen ook wel zien.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:23 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Dan weet je in elk geval achteraf wat je had moeten kopen of verkopen.
Mijn doel is om mijn geld niet te verspelen en er wat zinnigs mee te doen. Hoe je het noemt weet ik niet, maar wat ik wil doen is aandelen opkopen en met winst verkopen. Ik noem Buxx omdat ik die klotereclame nog steeds in mijn kop heb zittenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:21 schreef finsdefis het volgende:
Ik neem aan dat je het over speculeren hebt, gezien het feit dat je de gok-app Bux noemt? Dat is namelijk amper beleggen te noemen.
Maar wat is je doel? Dat is handig om te weten, want er zijn tal van manieren om je geld te beleggen.
Wat moet ik hier op zeggen?quote:Als je denkt dat je de markt kan verslaan en bij de beste x% behoort moet je je vooral op losse aandelen gaan storten. Dan rijst wel de vraag waarom je dat denkt.
Maakt het erg veel uit waar je zit, naast de prijs die je er voor betaalt?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
1) Dat maakt in principe niet uit, maar onder de 10.000 euro kun je niet veel meer doen dan een gespreid beleggingsfonds kopen.
2) Er zijn verschillende brokers. Zelf zit ik bij Binck, de goedkoopste op dit moment is DeGiro.
3) Het is niet zo heel relevant om up-to-date te blijven. Ik lees het FD, de DFT en af en toe IEX.nl. Maar of dat mijn resultaten verbeterd betwijfel ik.
Ik snap dat dat een doel is, maar is het ook een harde eis? Speculeren moet je immers niet doen met geld wat je niet kan missen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:46 schreef wegmetdeEU het volgende:
Mijn doel is om mijn geld niet te verspelen..
De prijs maakt uit, de rest boeit niet.quote:Maakt het erg veel uit waar je zit, naast de prijs die je er voor betaalt?
Ik weet niet of het tweemaal lezen van een boek over beleggen de beste voorbereiding is, zeker gezien de vragen die je vervolgens stelt, Misschien even heel goed bedenken wat je wilt gaan bereiken en jezelf enkele vragen stellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:16 schreef wegmetdeEU het volgende:
Ik heb al eens een boek over beleggen gelezen en ben van plan om dat boek deze week nogmaals te lezen om alles te onthouden. Maar ik heb wel wat praktische vragen:
-Hoe groot moet mijn startkapitaal zijn?
-Bij welke instantie beleggen? (Gewoon bij de bank, of iets als PLUS500 of BUXX?)
-Hoe up to date blijven? (Welke apps en dergelijke?)
Mwaoh. Niet zoveel. Ik zou gewoon budget gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:46 schreef wegmetdeEU het volgende:
[..]
Mijn doel is om mijn geld niet te verspelen en er wat zinnigs mee te doen. Hoe je het noemt weet ik niet, maar wat ik wil doen is aandelen opkopen en met winst verkopen. Ik noem Buxx omdat ik die klotereclame nog steeds in mijn kop heb zitten
[..]
Wat moet ik hier op zeggen?
[..]
Maakt het erg veel uit waar je zit, naast de prijs die je er voor betaalt?
Gaat het je uitsluitend om de waardegroei, of wil je er ook een inkomenscomponent uit halen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:46 schreef wegmetdeEU het volgende:
[..]
Mijn doel is om mijn geld niet te verspelen en er wat zinnigs mee te doen. Hoe je het noemt weet ik niet, maar wat ik wil doen is aandelen opkopen en met winst verkopen. Ik noem Buxx omdat ik die klotereclame nog steeds in mijn kop heb zitten
Waarom? De resultaten die ik nu behaal met beleggen (leeftijd >> 50) zijn aanmerkelijk beter dan in mijn jonge jaren (< jaar 2000). Je snapt wel waaromquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:57 schreef LXIV het volgende:
Hoe jonger je begint, hoe beter. Na je 45-ste heeft het eigenlijk al geen zin meer om met beleggen te beginnen. Rond de 20 is ideaal.
Omdat je voor het beleggen (in aandelen) een horizon van 20 jaar nodig hebt. En als je 50+ bent, deze horizon dus na je 70-ste ligt!quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:00 schreef blomke het volgende:
[..]
Waarom? De resultaten die ik nu behaal met beleggen (leeftijd >> 50) zijn aanmerkelijk beter dan in mijn jonge jaren (< jaar 2000). Je snapt wel waarom
Je kan ook beleggen op korte termijn. Elke dag verkopen/kopen bijvoorbeeld. Daar heb je als je ouder bent ook meer tijd voor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat je voor het beleggen (in aandelen) een horizon van 20 jaar nodig hebt. En als je 50+ bent, deze horizon dus na je 70-ste ligt!
Dat is geen beleggen maar speculeren. De gemiddelde particulier kost dit alleen maar geld.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je kan ook beleggen op korte termijn. Elke dag verkopen/kopen bijvoorbeeld.
In het begin wel, maar uit ervaring weet ik dat het beter wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is geen beleggen maar speculeren. De gemiddelde particulier kost dit alleen maar geld.
Hoe zouden je kansen kunnen toenemen dan? De markt blijft onvoorspelbaar. Als je jarenlang roulette speelt wordt het ook niet beter. Je kunt hooguit een periode meer geluk hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
In het begin wel, maar uit ervaring weet ik dat het beter wordt.
Bij mij kwam het omdat ik sneller heb leren te reageren en meer risico heb durven te nemen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe zouden je kansen kunnen toenemen dan? De markt blijft onvoorspelbaar. Als je jarenlang roulette speelt wordt het ook niet beter. Je kunt hooguit een periode meer geluk hebben.
Het maakt niet uit hoe snel je reageert. En meer risico's? Waarom zou het inzetten van 80K ipv 8K je winstkans vergroten?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Bij mij kwam het omdat ik sneller heb leren te reageren en meer risico heb durven te nemen.
Nouja, kijk eens in de quote 500. Daar staan toch wel aardig wat gasten die multimiljonair zijn geworden met korte termijn traden (Optiver, Flow Traders, IMC). Al zijn dat natuurlijk geen particulieren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe zouden je kansen kunnen toenemen dan? De markt blijft onvoorspelbaar. Als je jarenlang roulette speelt wordt het ook niet beter. Je kunt hooguit een periode meer geluk hebben.
Die deden en doen dat niet zelf.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:28 schreef ulq het volgende:
[..]
Nouja, kijk eens in de quote 500. Daar staan toch wel aardig wat gasten die multimiljonair zijn geworden met korte termijn traden (Optiver, Flow Traders, IMC). Al zijn dat natuurlijk geen particulieren.
.....quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die deden en doen dat niet zelf.
Daar heb je de algo's voor die constant draaien op iedere markt.
Stelt geen zak voor.
Maar heb je wel groot kapitaal voor nodig om tot een succes te komen.
Oud geld, of heel veel geleend geld.. meestal het eerste.
quote:Op
zondag 28 augustus 2016 11:11 schreef LXIV het volgende:
Dat is geen beleggen maar speculeren. De gemiddelde particulier kost dit alleen maar geld.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:21 schreef LXIV het volgende:
Het maakt niet uit hoe snel je reageert. En meer risico's? Waarom zou het inzetten van 80K ipv 8K je winstkans vergroten?
Je snapt er ook echt niets van hé?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:11 schreef LXIV het volgende:
Omdat je voor het beleggen (in aandelen) een horizon van 20 jaar nodig hebt. En als je 50+ bent, deze horizon dus na je 70-ste ligt!
Omdat het nogal wat kost zo'n algo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:40 schreef ulq het volgende:
[..]
.....
Wie hebben die algoritmes ontworpen? Je denkt dat ze elke dag hun pc aanzetten om vervolgens koffie te gaan drinken en geld binnen zien stromen? En als het geen zak voorstelt waarom doet dan niet iedereen het?
Huh, je koopt aandelen en schrijft een call optie correct?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:45 schreef blomke het volgende:
Je snapt er ook echt niets van hé?
Door een 100-tal aandelen te kopen vlak voor de ex-dividend datum en short te gaan op een "at the money call" met afloopdatum een half jaar later kan je aanzienlijk rendement behalen. Je horizon is dan een half jaar tot een jaar.
Die verondersteld noodzakelijke horizon van 20 jaar zal je wel door beleggings- of hypotheekadviseurs zijn aangepraat om hun slechte adviezen en resultaten te verdoezelen: "u maakt even verlies, maar op termijn van 20 jaar komt alles weer goed want beleggen is beter"
Correct. En dat potentiële verlies kan je afdekken door een long put te kopen met de ontvangen premie van de geschreven call.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:41 schreef ITrade het volgende:
[..]
Huh, je koopt aandelen en schrijft een call optie correct?
Oftewel je bezit aandelen, waarvan je de maximale winst altijd x% zal zijn in dat half jaar, ongeacht het aandeel net boven de strike blijft of verviervoudigd.
Vervolgens maak je nog wel kans op 100% verlies?
Mensen die daytraden speculeren noemen....quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij heeft het over de gemiddelde particulier en dat lijkt me feitelijk gewoon juist. Wat was het ook alweer, 90% van de beginners raakt in 90 dagen 90% van zn kapitaal kwijt, bij die forex-crap.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Mensen die daytraden speculeren noemen....
snap dat soort mensen ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:10 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Hij heeft het over de gemiddelde particulier en dat lijkt me feitelijk gewoon juist. Wat was het ook alweer, 90% van de beginners raakt in 90 dagen 90% van zn kapitaal kwijt, bij die forex-crap.
Dan betaal je dus meer premies aan het afdekken dan dat je winst maakt, goeie strategie wel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:23 schreef blomke het volgende:
[..]
Correct. En dat potentiële verlies kan je afdekken door een long put te kopen met de ontvangen premie van de geschreven call.
Het is toch ook speculeren?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja, wat is het dan? Kun je me dan jouw 'edge' vertellen waardoor jouw beslissingen tijdens je daytrade een grote winstkans bieden dan een random gok?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hoe doe jij het na de afloopdatum van die obligaties?quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:33 schreef LXIV het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld nogal wat obligaties. Die leveren 5% per jaar op en zijn vrij stabiel qua koersverloop. Dat is dus beleggen. Hoe doe jij dat
Tja. Dan wordt het lastig nog iets te vinden met een redelijk rendement. Ik denk dat ik dan serieus ga beginnen met het aflossen van mijn huis. Is toch 3,2% rendement.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:55 schreef blomke het volgende:
[..]
Hoe doe jij het na de afloopdatum van die obligaties?
Mijn 'edge'?quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, wat is het dan? Kun je me dan jouw 'edge' vertellen waardoor jouw beslissingen tijdens je daytrade een grote winstkans bieden dan een random gok?
Ik heb bijvoorbeeld nogal wat obligaties. Die leveren 5% per jaar op en zijn vrij stabiel qua koersverloop. Dat is dus beleggen. Hoe doe jij dat
Maar nu is mij nog steeds niet duidelijk wat je edge dan is. Of heb je een systeem zoals daytraden met CDF's? Je weet toch wel dat dit een verkapt Martingale systeem is en dat je uiteindelijk altijd een keer nat gaat?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Mijn 'edge'?
Tis maar hoe je het wil noemen, maar ik daytrade op basis van Technische Analyse, verschillende factoren die niet alleen een paar lijntjes of fancy indicatoren zijn, maar ook ervaring en marktkennis, 24/7 alles volgen.
Ik beleg en trade inmiddels een jaar of 20 en de laatste paar jaar ben ik het fulltime gaan doen. Niet omdat ik een wonderkind ben en wekelijks +100% draai, maar min of meer uit nood ben ik het gaan doen (slechte omzet in eigen bedrijf).
Met veel studie, vallen en opstaan heb ik mij een aantal systemen eigen gemaakt waarin ik vertrouw en die mij een goed rendement opleveren (ik kan er van leven).
Als ik geen vertrouwen zou hebben in de strategieën, zou ik gokken/speculeren. Ik vertrouw ze wel, moet ook wel anders kun je niet traden, wordt je onzeker en neem je de verkeerde beslissingen. Moeilijk "spelletje", heb ook wel eens losingstreaks gehad en dan is het verdomde lastig om "cool" te blijven.
Zeg mij in Jip en Janneke taal dan en wat je met edge bedoeldquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar nu is mij nog steeds niet duidelijk wat je edge dan is. Of heb je een systeem zoals daytraden met CDF's? Je weet toch wel dat dit een verkapt Martingale systeem is en dat je uiteindelijk altijd een keer nat gaat?
Een edge is een strategisch element dat jou een voordeel geeft ten opzichte van andere beleggers. (niet te verwarren met voorkennis). Stel dat jij ontdekt hebt dat na 2 dagen van koersstijgingen, de kans op een koersstijging de derde dag 55% is (ipv de 50% die je zou verwachten. Dan zou je telkens 2 koersdagen met stijging kunnen afwachten, om de derde dag vol in te zetten op weer een koersstijging. Omdat je winstkans dan 10% groter is dan gemiddeld (50-50), heb je een edge. Het lijkt een gering percentage, maar hiermee zou je dan relatief snel een enorm vermogen kunnen opbouwen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zeg mij in Jip en Janneke taal dan en wat je met edge bedoeld
Zoals ik al schreef heb ik mijzelf een aantal strategieën aangeleerd waarin ik vertrouwen heb. Dit is vooral gebaseerd op TA, ik weet niet of je dat een 'edge' kunt noemen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar nu is mij nog steeds niet duidelijk wat je edge dan is. Of heb je een systeem zoals daytraden met CDF's? Je weet toch wel dat dit een verkapt Martingale systeem is en dat je uiteindelijk altijd een keer nat gaat?
TA geloof ik niet in, maar die hike vlak voor de opening zou kunnen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:49 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef heb ik mijzelf een aantal strategieën aangeleerd waarin ik vertrouwen heb. Dit is vooral gebaseerd op TA, ik weet niet of je dat een 'edge' kunt noemen.
1 van mijn strategieën misschien wel: ik opereer in de forex markt... De London en USA markt zijn de belangrijkste. Bijna altijd zie je dat de trend van de Aziatische markt doorgaat als London open gaat, maar heel kort voor 'London open' zie je altijd een korte beweging tegen de trend in. Grote partijen manipuleren heel kort de prijs om kort voor openen al te kunnen instappen. Zodra de makrt opent, zul je zien dat de trend weer vervolgd wordt. Dit is minutenwerk, maar werkt 9/10 voor mij.
Prima toch, iedereen heeft zijn eigen systemen.quote:
Wat beleggingen betreft vertrouw ik niet op geloofsystemen maar enkel op -wetenschappelijk/empirisch- bewijs.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Prima toch, iedereen heeft zijn eigen systemen.
Je moet datgene doen waar je ZELF in gelooft, niet omdat anderen zeggen dat het werkt.
En als ik nou geloof in empirisch-/wetenschapeplijk bewijs??quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:59 schreef LXIV het volgende:
Wat beleggingen betreft vertrouw ik niet op geloofsystemen maar enkel op -wetenschappelijk/empirisch- bewijs.
Slim!!quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:31 schreef edraket31 het volgende:
maar de truc is om vat te houden aan je vastgelegde discipline (bijv strikte stoplosses).
Dat bedoel ik. Eind deze maand lopen mijn spaardeposito's van 4,2% af. Ik heb dan > 100k¤ liquide en weet bij god niet wat een fatsoenlijk alternatief is behalve in redelijke safe beleggingsfondsen, 5 jrs spaardeposito's en stockpicking.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:28 schreef LXIV het volgende:
Tja. Dan wordt het lastig nog iets te vinden met een redelijk rendement. Ik denk dat ik dan serieus ga beginnen met het aflossen van mijn huis. Is toch 3,2% rendement.
Geloof me.....door "schade en schande" wijzer gewordenquote:
In een 'normale' markt zou ik het hier mee eens zijn. Gezien de huidige marktomstandigheden zou ik ongeacht leeftijd zoveel mogelijk liquide middelen aanhouden omdat een flinke correctie aannemelijk is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:57 schreef LXIV het volgende:
Hoe jonger je begint, hoe beter. Na je 45-ste heeft het eigenlijk al geen zin meer om met beleggen te beginnen. Rond de 20 is ideaal.
Daytraden is niet gokken. Zelfs 15 min chart is geen gokken ALS JE WEET WAT JE DOET.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Daarom ook vindt ik speculeren geen goede omschrijving voor daytraden. In mijn optiek is daytraden geen gokken. Voor velen wellicht wel, maar dan traden ze niet goed, om wat voor reden dan ook.
Je kon erop wachten.... Keskin met zijn fantastische verhalenquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:51 schreef Keskin58 het volgende:
Een echte trader maakt van 1,000 euro 100,000 euro. in 3 maanden
wij zijn op dit moment op de 70,000 en nog een maand te gaan voor de 100k
hahaha hoezo niet? Kom, je mag meedoen met de 100k challenge. Stuur maar een Telegram berichtje dan kan je zien hoe wij ten trade gaan. Jij claimt dat je 20+ jaar ervaring hebt met traden. Laat het eens zien ipv alleen maar te roepen. Ik laat het zien. Nu jij nog aangezien jij weer hier geen zin in hebt nadat ik weer eens iets zeiquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je kon erop wachten.... Keskin met zijn fantastische verhalen![]()
Jammer voor het topic, maar hier heb ik geen zin in.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:06 schreef Rockefellow het volgende:
Rijden in een Volkswagen Golf en all-in op vakantie naar Turkije verwacht je eerder van een stratenmaker dan van een succesvolle trader.
Oke...1 reactie en meer niet om te voorkomen dat dit topic een "ik ben de beste-topic" wordt....quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:44 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
hahaha hoezo niet? Kom, je mag meedoen met de 100k challenge. Stuur maar een Telegram berichtje dan kan je zien hoe wij ten trade gaan. Jij claimt dat je 20+ jaar ervaring hebt met traden. Laat het eens zien ipv alleen maar te roepen. Ik laat het zien. Nu jij nog aangezien jij weer hier geen zin in hebt nadat ik weer eens iets zei
vorig jaar nog pizzakoerier, daarna gestart met Forex en nu draait hij betere rendementen dan welke professioneel trader dan ookquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:06 schreef Rockefellow het volgende:
Rijden in een Volkswagen Golf en all-in op vakantie naar Turkije verwacht je eerder van een stratenmaker dan van een succesvolle trader.
Het is niet ondenkbaar dat hij er een positief ritje op heeft zitten maar dit soort figuren gaan zo goed als altijd flink onderuit. En dan hoor je er nooit meer iets van.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:11 schreef edraket31 het volgende:
[..]
vorig jaar nog pizzakoerier, daarna gestart met Forex en nu draait hij betere rendementen dan welke professioneel trader dan ook
Hahaha, het leuke is, wanneer jij mij ziet zal je denken of drugs dealer, of papa's kindje maar ondertussen maak ik meer geld dan jouw ouders en jou bij elkaar. Los daavan het gaat om grinden en niet de nieuwste auto's aka rs7. 2017 haal ik de nieuwste E klasse. Ik hoop dat je dan nog precies hetzelfde roept😊quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:06 schreef Rockefellow het volgende:
Je mag wat mij betreft mijn signalen ook gebruiken. Ik slaap er niet slechter van. Dusquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:13 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat hij er een positief ritje op heeft zitten maar dit soort figuren gaan zo goed als altijd flink onderuit. En dan hoor je er nooit meer iets van.
het boeit mij niet van dat myfxbook. De charts spreken voorzich. De Eur usd chart wat ik bij haalde was een van de voorbeelden die ik heb gebruikt en jij niet. Jij roept dat je daytrader bent. Laat eens dan wat zien? Eur usd was een 100% perfecte call van mij. Zoals ik zei je moet weten hoe de market makers te werk gaan. Dat kunnen 9/10 mensen niet en dat is jammer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:10 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oke...1 reactie en meer niet om te voorkomen dat dit topic een "ik ben de beste-topic" wordt....
Ik heb helemaal geen behoefte om mij te moeten bewijzen op een internet forum. Als ik zeg dat ik 20 jr ervaring heb, is toch niet zo vreemd? Het is in ieder geval niet bedoeld als een soort "kijk mij eens". Ik geef juist meerdere keren aan dat het niet alleen hosanna is. Ik loop nergens te roepen hoe fantastisch mijn rendementen zijn.
Van jou heb ik alleen schreeuwerige berichten gezien hoe makkelijk het allemaal is en hoe snel je mega rijk wordt (met overigens dubieuze figuren/indicatoren die je volgt met je ponzi-achtige groepje).
In het vorige topic werd je door diverse anderen gevraagd om concrete bewijzen (bijv. myfxbook) maar dat vond je allemaal niet nodig.
En grappig dat je wéér komt met je chart van eurusd. Je verwachtte een stijging, die kwam er ook maar je vergeet er even bij te melden dat de prijs eerst een paar honderd pips onderuit ging
Nooit oude koeien uit de sloot halen. Je moet naar NU kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:11 schreef edraket31 het volgende:
[..]
vorig jaar nog pizzakoerier, daarna gestart met Forex en nu draait hij betere rendementen dan welke professioneel trader dan ook
Ben dit jaar trouwens ook all inclusive naar Turkije geweest.![]()
Ik draai dan ook geen mega rendementen én ik heb een paar dochters die heel erg gelukkig worden van zo'n vakantie
Van stratenmaker naar aannemer.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:21 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hahaha, het leuke is, wanneer jij mij ziet zal je denken of drugs dealer, of papa's kindje maar ondertussen maak ik meer geld dan jouw ouders en jou bij elkaar. Los daavan het gaat om grinden en niet de nieuwste auto's aka rs7. 2017 haal ik de nieuwste E klasse. Ik hoop dat je dan nog precies hetzelfde roept😊
stratenmaker? Hahaha in ieder geval. Eur usd RIP buyers 😳quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:31 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Van stratenmaker naar aannemer.
Je blijft in ieder geval in hetzelfde straatje.
Die Algoritmes zijn de reden dat Wiskunde PhDs tegenwoordig een jaar na hun afstuderen 6 cijfers verdienen in London. Stelt geen zak voor... als je een Wiskunde PhD bentquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:40 schreef ulq het volgende:
Die deden en doen dat niet zelf.
Daar heb je de algo's voor die constant draaien op iedere markt.
Stelt geen zak voor.
Dit zou een van de gemakkelijkste algoritmes zijn en als er dus een edge in zou zitten zou het gelijk door arbitrage uitgeprijst moeten worden. Ik geloof er dus weinig van dat dit de optimale besteding van een euro is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:45 schreef blomke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je snapt er ook echt niets van hé?
Door een 100-tal aandelen te kopen vlak voor de ex-dividend datum en short te gaan op een "at the money call" met afloopdatum een half jaar later kan je aanzienlijk rendement behalen. Je horizon is dan een half jaar tot een jaar.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je moet datgene doen waar je ZELF in gelooft, niet omdat anderen zeggen dat het werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |