abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200948400
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 19:36 schreef Celestien het volgende:

Hoi Dutchguy, hoe gaat het met de stenencollectie? Nog wat nieuws gekocht onlangs? Ik overweeg een mooie bergkristal in m'n kantoor. Als je suggesties hebt, brul! (In 't stenentopic, bij voorkeur ;))
Hey! Hier alles nog steeds goed op het stenenfront. Jij dus ook nog steeds aan het kijken? Tof!
pi_200969645
@Lavenderr : is het mogelijk om aan een nieuw topic te werken in verschillende fasen/dagen en dit pas open te zetten als het klaar is ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200970021
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Heb een beetje een dubbele mening over een besloten topic. Wellicht werkt het om TRU weer een beetje leven in te blazen.. er valt in ieder geval weinig te verliezen als je naar de huidige activiteit kijkt.

Maar ja, hoeveel mensen gaan die drempel ook echt nemen? Met de topics die ik post hoop ik vaak ook juist de toevallige passant te triggeren. Die zijn er dan niet meer.. dat zou ik jammer vinden.

Ik ben zelf helemaal niet gevoelig voor paranormale zaken dus kan er niet over meepraten hoe het voelt om over zoiets een lading met quasi lollige opmerken over je heen te krijgen. De reacties van die soort die ik op mijn posts krijg, die negeer ik en/of meld ik.
Ben het hier mee eens. Besloten maken omdat men zich niet kan gedragen is sowieso geen goede regel, en ik denk dat je dan inderdaad mogelijk geïnteresseerden mis loopt.

Misschien wanneer er aanleiding toe is, bv omdat er iets wat TRU raakt in het nieuws is, een stukje op de FP zetten?
Kijken hoe dat ontvangen wordt. Als dat meevalt ook een topic daarover hier? Zoiets?
pi_200970112
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 18:36 schreef UncleScorp het volgende:
@:Lavenderr : is het mogelijk om aan een nieuw topic te werken in verschillende fasen/dagen en dit pas open te zetten als het klaar is ?
Oei, dat is eigenlijk best een leuk idee. Zal het eens 'achter' neerleggen, ok?
Ah, achter is hier net, dus Iteejer, wat vind jij?
pi_200970145
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:01 schreef iteejer het volgende:

[..]
Ben het hier mee eens. Besloten maken omdat men zich niet kan gedragen is sowieso geen goede regel, en ik denk dat je dan inderdaad mogelijk geïnteresseerden mis loopt.

Misschien wanneer er aanleiding toe is, bv omdat er iets wat TRU raakt in het nieuws is, een stukje op de FP zetten?
Kijken hoe dat ontvangen wordt. Als dat meevalt ook een topic daarover hier? Zoiets?
Ja, je hebt gelijk.
pi_202460799
Ik denk dat wel duidelijk is dat het niet besloten maken van dit subforum ook niet werkt. Je zou het tijdelijk kunnen uitproberen, bij wijze van proef. Nu komt het gewoon niet van de grond omdat alles weg gehi-ha-ho'd wordt en de tijd heeft geleerd dat dat ook niet zal veranderen.
Het is zonde zoals het nu gaat want TRU heeft best potentie.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:00:16 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_206202291
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:08 schreef Dutchguy het volgende:
Ik denk dat wel duidelijk is dat het niet besloten maken van dit subforum ook niet werkt. Je zou het tijdelijk kunnen uitproberen, bij wijze van proef. Nu komt het gewoon niet van de grond omdat alles weg gehi-ha-ho'd wordt en de tijd heeft geleerd dat dat ook niet zal veranderen.
Het is zonde zoals het nu gaat want TRU heeft best potentie.
Helemaal mee eens.
Er valt op dit moment zoveel om over te discussiëren op TRU-gebied". Dus ik zou zeggen: ga los!
Neem alleen maar de bizarre prijsstijgingen op bijna elk gebied. Bakkers en andere winkels moeten sluiten omdat de winkeliers het gewoon niet meer kunnen betalen om open te blijven. Het is bizar. Wat gebeurt er met ons eens welvarend landje? Moeten we allemaal aan de bedelstaf? Want daar lijkt het wel op. Sommigen willen bejaarden het liefst meteen dood maar eerst mogen ze wél meebetalen aan de dure hobbies van sommigen in de regering.
Begrijpen jullie het nog? Ik niet meer.
Gelukkig lijkt het er op dat 'men' inziet dat die energieprijzen idioot zijn en wordt daar iets aan gemorreld. Best slim; eerst enorm verhogen zodat iedereen een hartverzakking krijgt van de schrik en vervolgens toch ietsje zakken. Misschien denken 'ze' dat wij, 'de bevolking' achterlijk zijn.
Correct me if I'm wrong :Y

[ Bericht 34% gewijzigd door Lavenderr op 04-10-2022 19:07:48 ]
pi_207125716
Hoi @Lavenderr

Misschien kunnen de oude "kies de kaart die je aanspreekt" dicht om vervuiling te voorkomen? Sigaartje maakte zich daar zorgen over.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 12:48:22 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_207128152
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2022 08:29 schreef Speedfight het volgende:
Hoi @:Lavenderr

Misschien kunnen de oude "kies de kaart die je aanspreekt" dicht om vervuiling te voorkomen? Sigaartje maakte zich daar zorgen over.
Hoi Speedfight. Ga ff kijken, bedankt ;)
  vrijdag 30 december 2022 @ 23:57:12 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207348847
waarom is mijn topique over de ufo in zuid korea dicht? was toch een mooie ufo?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207349479
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:57 schreef Maanvis het volgende:
waarom is mijn topique over de ufo in zuid korea dicht? was toch een mooie ufo?
Het was een prachtige ufo, maar je zei zelf al dat het gewoon een raket was, noemt verderop dit een wappieforum en het was in de ontgroeningsspam, dus het had alle schijn tegen van een serieus topic.

Nogmaals als je een serieus topic met mogelijkheid tot gesprek wilt prima, maar niet puur om TRU in de zeik te nemen.
  zaterdag 31 december 2022 @ 00:21:10 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207349510
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:20 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Het was een prachtige ufo, maar je zei zelf al dat het gewoon een raket was, noemt verderop dit een wappieforum en het was in de ontgroeningsspam, dus het had alle schijn tegen van een serieus topic.

Nogmaals als je een serieus topic met mogelijkheid tot gesprek wilt prima, maar niet puur om TRU in de zeik te nemen.
Het was niet bedoeld om TRU in de zeik te nemen maar om aan te geven hoe vet die raket was en hoe dat als een UFO gezien werd? Daar is TRU toch voor om die discussies te hebben ;)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207349572
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Het was niet bedoeld om TRU in de zeik te nemen maar om aan te geven hoe vet die raket was en hoe dat als een UFO gezien werd? Daar is TRU toch voor om die discussies te hebben ;)
Ik stuur je een DM
  donderdag 5 januari 2023 @ 09:23:44 #164
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207427264
Waarom is mijn topique over koffiedik kijken verdwenen? Is toch de zelfde categorie als tarot en astrologie?
Een gedicht over Maanvis
pi_207428195
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 09:23 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is mijn topique over koffiedik kijken verdwenen? Is toch de zelfde categorie als tarot en astrologie?
Wat mysterieus.
  donderdag 5 januari 2023 @ 11:10:53 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207428202
T
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2023 11:10 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Wat mysterieus.
THE TRUTH IS IN HERE...
Een gedicht over Maanvis
  Admin donderdag 5 januari 2023 @ 18:32:28 #167
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_207433255
Voor de oldbies hier:
yvonne in GC / In memoriam
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator vrijdag 6 januari 2023 @ 13:23:37 #168
249559 crew  Lavenderr
pi_207442150
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 11:10 schreef Maanvis het volgende:
T
[..]
THE TRUTH IS IN HERE...
Dat klopt.
pi_207532882
Ik weet niet in hoeverre dit hier serieus is, maar ik doe toch even een poging: Ik heb wel eens op google gezocht naar een mogelijke betekenis van een droom die ik daarvoor heb gehad. Ik kwam uiteindelijk uit op de onderstaande webpagina: https://www.grotebeer.net/droomsymbolen.php Nu ben ik helemaal niet van die zweverige materie, de rest van de website spreekt me ook niet zozeer aan, maar de betekenis van dromen die ze daar geven sluiten in mijn geval echt 9 van de 10 keer aan. Ook bij mensen met wie ik dit wel eens gedeeld heb. Kennelijk is er tot op zekere hoogte dan misschien toch een soort van universele rode draad aan betekenis die aan dromen toegeschreven kunnen worden

Kan iemand dit in het dromen topic posten? Ineens lukt dat mij niet meer
pi_207532958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:42 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dit hier serieus is, maar ik doe toch even een poging: Ik heb wel eens op google gezocht naar een mogelijke betekenis van een droom die ik daarvoor heb gehad. Ik kwam uiteindelijk uit op de onderstaande webpagina: https://www.grotebeer.net/droomsymbolen.php Nu ben ik helemaal niet van die zweverige materie, de rest van de website spreekt me ook niet zozeer aan, maar de betekenis van dromen die ze daar geven sluiten in mijn geval echt 9 van de 10 keer aan. Ook bij mensen met wie ik dit wel eens gedeeld heb. Kennelijk is er tot op zekere hoogte dan misschien toch een soort van universele rode draad aan betekenis die aan dromen toegeschreven kunnen worden

Kan iemand dit in het dromen topic posten? Ineens lukt dat mij niet meer
Wil je een topic openen daarover? Dat zou leuk zijn en dan hebben we meteen een goede opening. Ik had t topic gesloten omdat er geen vraag in de OP stond, maar ik had niet verwacht dat er nog andere reacties op kwamen, excuus.
pi_207532991
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:46 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Wil je een topic openen daarover? Dat zou leuk zijn en dan hebben we meteen een goede opening. Ik had t topic gesloten omdat er geen vraag in de OP stond, maar ik had niet verwacht dat er nog andere reacties op kwamen, excuus.
Ik wil niet per se een topic openen maar mijn reactie was inderdaad wel serieus bedoeld, ik zag denk ik te laat dat hij al gesloten was

Volgende keer beter!
pi_207533088
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Ik wil niet per se een topic openen maar mijn reactie was inderdaad wel serieus bedoeld, ik zag denk ik te laat dat hij al gesloten was

Volgende keer beter!
Jammer. Die site is super interessant, wat een scala aan onderwerpen!
pi_207533117
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:51 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Jammer. Die site is super interessant, wat een scala aan onderwerpen!
Ja inderdaad. Wat ik al zei voel ik niet veel bij menig onderwerp aldaar, maar die zoekmachine voor droom betekenissen is bij mij vaak eng accuraat lol
  donderdag 12 januari 2023 @ 23:24:33 #174
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_207535048
Ik wil alleen ff dit topic gebruiken om een compliment te geven aan speedfight, je blaast het allemaal heerlijk nieuw leven in. Erg tof.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_207595550
Mag je hier in dit sub forum ook horoscoop dingen plaatsen?
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight.
🎵
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')