Hey! Hier alles nog steeds goed op het stenenfront. Jij dus ook nog steeds aan het kijken? Tof!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:36 schreef Celestien het volgende:
Hoi Dutchguy, hoe gaat het met de stenencollectie? Nog wat nieuws gekocht onlangs? Ik overweeg een mooie bergkristal in m'n kantoor. Als je suggesties hebt, brul! (In 't stenentopic, bij voorkeur)
Ben het hier mee eens. Besloten maken omdat men zich niet kan gedragen is sowieso geen goede regel, en ik denk dat je dan inderdaad mogelijk geïnteresseerden mis loopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Heb een beetje een dubbele mening over een besloten topic. Wellicht werkt het om TRU weer een beetje leven in te blazen.. er valt in ieder geval weinig te verliezen als je naar de huidige activiteit kijkt.
Maar ja, hoeveel mensen gaan die drempel ook echt nemen? Met de topics die ik post hoop ik vaak ook juist de toevallige passant te triggeren. Die zijn er dan niet meer.. dat zou ik jammer vinden.
Ik ben zelf helemaal niet gevoelig voor paranormale zaken dus kan er niet over meepraten hoe het voelt om over zoiets een lading met quasi lollige opmerken over je heen te krijgen. De reacties van die soort die ik op mijn posts krijg, die negeer ik en/of meld ik.
Oei, dat is eigenlijk best een leuk idee. Zal het eens 'achter' neerleggen, ok?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:36 schreef UncleScorp het volgende:
@:Lavenderr : is het mogelijk om aan een nieuw topic te werken in verschillende fasen/dagen en dit pas open te zetten als het klaar is ?
Ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:01 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ben het hier mee eens. Besloten maken omdat men zich niet kan gedragen is sowieso geen goede regel, en ik denk dat je dan inderdaad mogelijk geïnteresseerden mis loopt.
Misschien wanneer er aanleiding toe is, bv omdat er iets wat TRU raakt in het nieuws is, een stukje op de FP zetten?
Kijken hoe dat ontvangen wordt. Als dat meevalt ook een topic daarover hier? Zoiets?
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:08 schreef Dutchguy het volgende:
Ik denk dat wel duidelijk is dat het niet besloten maken van dit subforum ook niet werkt. Je zou het tijdelijk kunnen uitproberen, bij wijze van proef. Nu komt het gewoon niet van de grond omdat alles weg gehi-ha-ho'd wordt en de tijd heeft geleerd dat dat ook niet zal veranderen.
Het is zonde zoals het nu gaat want TRU heeft best potentie.
Hoi Speedfight. Ga ff kijken, bedanktquote:Op zondag 18 december 2022 08:29 schreef Speedfight het volgende:
Hoi @:Lavenderr
Misschien kunnen de oude "kies de kaart die je aanspreekt" dicht om vervuiling te voorkomen? Sigaartje maakte zich daar zorgen over.
Het was een prachtige ufo, maar je zei zelf al dat het gewoon een raket was, noemt verderop dit een wappieforum en het was in de ontgroeningsspam, dus het had alle schijn tegen van een serieus topic.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:57 schreef Maanvis het volgende:
waarom is mijn topique over de ufo in zuid korea dicht? was toch een mooie ufo?
Het was niet bedoeld om TRU in de zeik te nemen maar om aan te geven hoe vet die raket was en hoe dat als een UFO gezien werd? Daar is TRU toch voor om die discussies te hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:20 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Het was een prachtige ufo, maar je zei zelf al dat het gewoon een raket was, noemt verderop dit een wappieforum en het was in de ontgroeningsspam, dus het had alle schijn tegen van een serieus topic.
Nogmaals als je een serieus topic met mogelijkheid tot gesprek wilt prima, maar niet puur om TRU in de zeik te nemen.
Ik stuur je een DMquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld om TRU in de zeik te nemen maar om aan te geven hoe vet die raket was en hoe dat als een UFO gezien werd? Daar is TRU toch voor om die discussies te hebben
Wat mysterieus.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:23 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is mijn topique over koffiedik kijken verdwenen? Is toch de zelfde categorie als tarot en astrologie?
THE TRUTH IS IN HERE...quote:
Wil je een topic openen daarover? Dat zou leuk zijn en dan hebben we meteen een goede opening. Ik had t topic gesloten omdat er geen vraag in de OP stond, maar ik had niet verwacht dat er nog andere reacties op kwamen, excuus.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:42 schreef Dusthor92 het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dit hier serieus is, maar ik doe toch even een poging: Ik heb wel eens op google gezocht naar een mogelijke betekenis van een droom die ik daarvoor heb gehad. Ik kwam uiteindelijk uit op de onderstaande webpagina: https://www.grotebeer.net/droomsymbolen.php Nu ben ik helemaal niet van die zweverige materie, de rest van de website spreekt me ook niet zozeer aan, maar de betekenis van dromen die ze daar geven sluiten in mijn geval echt 9 van de 10 keer aan. Ook bij mensen met wie ik dit wel eens gedeeld heb. Kennelijk is er tot op zekere hoogte dan misschien toch een soort van universele rode draad aan betekenis die aan dromen toegeschreven kunnen worden
Kan iemand dit in het dromen topic posten? Ineens lukt dat mij niet meer
Ik wil niet per se een topic openen maar mijn reactie was inderdaad wel serieus bedoeld, ik zag denk ik te laat dat hij al gesloten wasquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:46 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wil je een topic openen daarover? Dat zou leuk zijn en dan hebben we meteen een goede opening. Ik had t topic gesloten omdat er geen vraag in de OP stond, maar ik had niet verwacht dat er nog andere reacties op kwamen, excuus.
Jammer. Die site is super interessant, wat een scala aan onderwerpen!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ik wil niet per se een topic openen maar mijn reactie was inderdaad wel serieus bedoeld, ik zag denk ik te laat dat hij al gesloten was
Volgende keer beter!
Ja inderdaad. Wat ik al zei voel ik niet veel bij menig onderwerp aldaar, maar die zoekmachine voor droom betekenissen is bij mij vaak eng accuraat lolquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:51 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Jammer. Die site is super interessant, wat een scala aan onderwerpen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |