Huh zijn ze echt 24/7 open?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:57 schreef Yreal het volgende:
Het positieve van basic fit is wel de 24/7 opening. En je voelt je niet kut als je een weekje niet gaat. Als je 100¤ per maand betaald zou dat toch een stuk pijnlijker zijn
je verwacht het niet, een bedrijf dat meer merken voert. Wist je dat brand en amstel ook onder Heineken vallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:37 schreef IDkaart het volgende:
Best wel raar eigenlijk dat mensen over basic fit nog redelijk positief zijn maar fitforfree niet.![]()
En Sportcity wordt goed beoordeeld en is van dezelfde eigenaar als fitforfree.
Selfie van jezelf in strakke leggings svpquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:38 schreef IDkaart het volgende:
Ik ben trouwens maandag geweest ik ga woensdag en vrijdag weer en van het weekend vast ook een keer... Op naar 3-4x per week sporten.
fitnes first. Dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:16 schreef Bolasie het volgende:
Basic fit, fit4free, sportcity, allemaal aids.
Wil je nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Selfie van jezelf in strakke leggings svp
Nee ik heb serieus geen ideequote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Klinkt als inside knowledge dit
Je hoeft me inderdaad niet te overtuigen hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik voer de argumenten aan waarom ik het leuk vind. Ik vind het niet alleen leuk, maar vooral ook verslavend. Ik probeer je echt niet te overtuigen om naar de sportschool te gaan. Zoiets moet uit jezelf komen. Ik vind muziek maken geen reet aan en zie het nut daar niet van in, maar het hebben van een sterk en fit fysiek daarentegen kan ik wel heel erg waarderen.
Tsja dan heb je dus 0 tijd meer voor andere (wél leuke) hobby's of voor je sociale contacten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:28 schreef Azpilicueta het volgende:
Het heeft echt wel veel meer voordelen dan alleen eye candy zijn. Buiten de health benefits voel je jezelf ook veel beter. En kom niet aan met: 'ik ben al tevreden/zelfverzekerd', wanneer je een shredded gespierd lichaam hebt dan is het echt een wereld van verschil.
4 uur is ok, beetje de drempel wat je minimaal zou moeten besteden wil je profijt willen zien. Ik zelf ga 5/6 keer per week en dan ga ik 60-90 minuten. Als ik cardio doe dan is het rond de 90, anders meestal een uur en werk ook gewoon van 9 tot 5 iedere dag.
Is dat zo? Hoeveel mensen zitten er iedere minimaal een uur achter de televisie? Hebben zij dan per definitie (want zo concreet stel jij het nu ook) ook geen tijd meer voor hobby's en sociale contacten? Overigens is fitnessen en de levensstijl eromheen al een hobby van mij dus daar besteed ik juist graag tijd aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:30 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Tsja dan heb je dus 0 tijd meer voor andere (wél leuke) hobby's of voor je sociale contacten.
Dus nogmaals als het dan inherent leuk zou zijn zou ik het zeker doen maar dat is het dus niet.
Ach ja....
Maar dit is toch ook zo met de vaardigheden die je verkrijgt met de meeste andere sporten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Je hoeft me inderdaad niet te overtuigen hoor.
Maar afgezien van 'eye candy' is 'sterk' zijn gewoon niet echt nodig in de huidige maatschappij. Als het een bijproduct is van iets leuks (stel je kunt bijvoorbeeld goed turnen nou dan word je daaro ok fit van en dat lijkt me wel leuk, niet dat turnen iets voor mij is hoor maar is een voorbeeld) dan begrijp ik het wel, maar alleen maar je benen heen en weer bewegen of andere saaie oefeningen in je eentje is niet leuk en het leidt niet tot iets waar je echt veel aan hebt behalve eye candy.
Maar goed ik ben al op zoek naar iets wat bewegen is en me wél leuk lijkt, en dan krijg ik daar ook een sportschool abonnement bij (via mijn opleiding, lekker goedkoop), dus wie weet ben ik binnenkort ook wel in de gym te vinden...
4x in de week een heel uur vind ik overigens zeker niet weinig. Zeker niet als je 40 uur in de week werkt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef Bieberrr het volgende:
Net terug uit de gym: Come at me bro
Heb je chickies gepakt in de wc?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:07 schreef Bieberrr het volgende:
Net terug uit de gym: Come at me bro
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Je hoeft me inderdaad niet te overtuigen hoor.
Maar afgezien van 'eye candy' is 'sterk' zijn gewoon niet echt nodig in de huidige maatschappij. Als het een bijproduct is van iets leuks (stel je kunt bijvoorbeeld goed turnen nou dan word je daaro ok fit van en dat lijkt me wel leuk, niet dat turnen iets voor mij is hoor maar is een voorbeeld) dan begrijp ik het wel, maar alleen maar je benen heen en weer bewegen of andere saaie oefeningen in je eentje is niet leuk en het leidt niet tot iets waar je echt veel aan hebt behalve eye candy.
Maar goed ik ben al op zoek naar iets wat bewegen is en me wél leuk lijkt, en dan krijg ik daar ook een sportschool abonnement bij (via mijn opleiding, lekker goedkoop), dus wie weet ben ik binnenkort ook wel in de gym te vinden...
4x in de week een heel uur vind ik overigens zeker niet weinig. Zeker niet als je 40 uur in de week werkt.
Bij veel andere sporten leef je tenminste nog ergens naar toe, bijvoorbeeld naar een wedstrijd/toernooi. En veel andere sporten zijn ook in teamverband ipv individueel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dit is toch ook zo met de vaardigheden die je verkrijgt met de meeste andere sporten?
Valt wel mee! Ga eens voetballen of volleyballen. 1 keer per week trainen en 1 wedstrijd en nazitten in de kantine( wel gezellig ). Kom je ook aan de 4 uur. Teamsport is vanwege mijn onregelmatigheid jammer genoeg niet te doen. Daarom 4 keer per week een goede krachtraining.quote:
Ja ik haal wel steeds het voorbeeld van een team sport aan. Maar voor mij persoonlijk is dat soweiso niet haalbaar vanwege mijn beperking (fysiek).quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:04 schreef thekolere het volgende:
[..]
Valt wel mee! Ga eens voetballen of volleyballen. 1 keer per week trainen en 1 wedstrijd en nazitten in de kantine( wel gezellig ). Kom je ook aan de 4 uur. Teamsport is vanwege mijn onregelmatigheid jammer genoeg niet te doen. Daarom 4 keer per week een goede krachtraining.
5/6 keer, hoezit het met je herstel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:28 schreef Azpilicueta het volgende:
Het heeft echt wel veel meer voordelen dan alleen eye candy zijn. Buiten de health benefits voel je jezelf ook veel beter. En kom niet aan met: 'ik ben al tevreden/zelfverzekerd', wanneer je een shredded gespierd lichaam hebt dan is het echt een wereld van verschil.
4 uur is ok, beetje de drempel wat je minimaal zou moeten besteden wil je profijt willen zien. Ik zelf ga 5/6 keer per week en dan ga ik 60-90 minuten. Als ik cardio doe dan is het rond de 90, anders meestal een uur en werk ook gewoon van 9 tot 5 iedere dag.
48 uur per lichaamsgroepquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:07 schreef thekolere het volgende:
[..]
5/6 keer, hoezit het met je herstel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |