abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164712457
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:03 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Die kan je veel efficienter trainen dan dom lopen fietsen.
Ja, lopen fietsen is niet zo efficient, ik zou gewoon normaal fietsen als ik jou was.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:28:53 #102
286575 Roces18
Chef de party
pi_164712858
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:10 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, lopen fietsen is niet zo efficient, ik zou gewoon normaal fietsen als ik jou was.
ik doe altijd staand fietsen lekker voor de kuiten
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_164713325
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:48 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik wil best dingen doen waarbij ik niet direct resultaat zie maar dan moeten die dingen ook wel leuk zijn om te doen. Mezelf krampachtig proberen op te trekken aan een stok, 1800000 keer gewichten op en neer bewegen of urenlang als een hamster op een loopband rennen zijn nu eenmaal niet leuk. Vind ik dan hè. Misschien zijn andere mensen sneller tevreden en vinden ze het serieus leuk?

Hardlopen hield ik dan nog wel even vol maar dat raak je op een gegeven moment ook gewoon strontbeu, omdat het steeds hetzelfde rondje door het park is. Ja kan ook door de stad gaan lopen maar da's ook niet echt handig. Met hardlopen zie je overigens wel snel resultaat (stukje rennen om de trein te halen wordt al gauw wat makkelijker, je kunt steeds verder met minder moeite etc.) Maar ook dat vind ik gewoon niet leuk genoeg om te doen eigenlijk.

Iemand die ik ken is best wel fit maar die fitnesst ook alleen maar omdat het samen met zijn vriendin is. Als zij er niet is gaat hij echt met grote tegenzin naar de sportschool.

Zit er wel aan te denken om iets van dansen of zo te gaan doen dat lijkt me wel een stuk leuker. Of iets anders wat dus samen met anderen is.

Maar ik vind het dus best wel een maatschappelijk probleem dat een succesvol persoon wordt 'verwacht' om zichzelf urenlang te martelen in de sportschool alleen maar voor 'Het Ideale Lichaam'. En anders tel je niet mee of ben je een 'fattie'... Kijk als mensen het serieus leuk vinden om te doen laat ze lekker maar mijn probleem is dus dat er van iedereen wordt Verwacht dat ze dat gaan doen.
4 keer per week een uurtje in de sportschool en een beetje op je eten leten. Voila, recept voor een fit lichaam. Meer is er echt niet nodig.
pi_164714499
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:54 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Wat heb ik aan kracht? Ben niet echt van plan om te vechten eerlijk gezegd. En zware dingen tillen lukt ook zonder sportschool meestal wel hoor.
Het hele idee van de moderne samenleving is juist dat je nog maar weinig fysieke arbeid moet doen. Bij een verhuizing is het misschien handig maar nogmaals, dat lukt mij ook wel zonder fitness.

De enige reden dat ik fitness zou doen zou zijn voor een mooi lichaam, en tsja waarom eigenlijk? Alleen dus omdat De Maatschappij Het Verwacht. En dat vind ik dus ee beetje problematisch.

En nogmaals, ik doe best dingen alleen maar dan moeten die dingen wel leuk zijn om te doen. B.v. muziek maken is ook wel leuk om alleen te doen (samen uiteraard nog leuker). Maar op een loopband rennen? Zeg eens eerlijk vind je het serieus echt LEUK om dat te doen dan?

Ik snap dat echt niet. En nogmaals als je het leuk vindt prima doe het vooral, is goed voor je, maar ik kan gewoon echt niet begrijpen wat daar leuk aan is.
Ik voer de argumenten aan waarom ik het leuk vind. Ik vind het niet alleen leuk, maar vooral ook verslavend. Ik probeer je echt niet te overtuigen om naar de sportschool te gaan. Zoiets moet uit jezelf komen. Ik vind muziek maken geen reet aan en zie het nut daar niet van in, maar het hebben van een sterk en fit fysiek daarentegen kan ik wel heel erg waarderen.
pi_164732027
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 02:50 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon een rugzak meenemen? Sowieso ga je niet sporten op je straatschoenen lijkt me.
Hardlopen met een rugzak :') Beweeg je uberhaupt wel eens?
pi_164732061
quote:
15s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:43 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hardlopen met een rugzak :') Beweeg je uberhaupt wel eens?
Ja, maar dan mijn hele lichaam, dus niet zittend op een bankje een beetje mijn benen heen en weer.
pi_164734486
Onterechte klacht. Mensen van het gym leren tenminste iets op school.
pi_164734703
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
Onterechte klacht. Mensen van het gym leren tenminste iets op school.
Je had hier al gereageerd sukkel. :')
pi_164734971
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:37 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je had hier al gereageerd sukkel. :')
Kat liep over m'n toetsenbord :s
pi_164736070
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, maar dan mijn hele lichaam, dus niet zittend op een bankje een beetje mijn benen heen en weer.
Dat werkt toch niet man. Dan is na een km je rug al kapot van het geschommel van die rugzak.
pi_164736091
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2016 16:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat werkt toch niet man. Dan is na een km je rug al kapot van het geschommel van die rugzak.
Je moet een rugzak dan ook goed dragen, niet met de onderkant op je kont.
pi_164736118
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 16:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je moet een rugzak dan ook goed dragen, niet met de onderkant op je kont.
Mag ik wel op de motor naar de Gym?
pi_164736141
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:46 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Kat liep over m'n toetsenbord :s
dat doet de mijne ook altijd!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_164738828
Hardlopen met rugzak kan echt niet
pi_164738838
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 16:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

dat doet de mijne ook altijd!
Vermoedde ik al wel eigenlijk

Die van mij vannacht ook weer, toen reageerde je nog dat je m'n kat klappen zou geven haha
pi_164738967
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 18:15 schreef Kaas- het volgende:
Hardlopen met rugzak kan echt niet
Grijs en grijs dragen ook niet, maar doe jij ook.
pi_164738984
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:34 schreef perezoso het volgende:
Sowieso heb je geen sportschool nodig, je kan prima thuis en buiten jezelf fit houden. Sportschool is maar een gore bedoeling al die stinkerds bij elkaar.

Ik denk dat het een bepaalde leegheid is die ze proberen op te vullen, hebben niks te doen of om trots op te zijn en dus gaan ze zo vaak ze kunnen elkaar de spiertjes showen. Beetje gay.

[ afbeelding ]
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ik ga zelf ook naar de sportschool en mag niet klagen verder, maar hoe die middelste gast zijn drankje ook beethoudt :') Ze hebben het ontzettend getroffen met zichzelf.

Ik bezoek de Basic Fit zo'n 3 tot 4 keer per week, maar over het algemeen is het een verzameling schreeuwende, agressief kijkende apen. 80% gebruikt anabolen. Gelukkig zitten er ook een aantal normale gasten bij. Het is jammer om toe te moeten geven, maar de typische sportschoolgedachte over haar bezoekers is wel waar :P
Het is wat het is.
  zondag 21 augustus 2016 @ 19:10:26 #118
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_164740340
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 14:48 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik wil best dingen doen waarbij ik niet direct resultaat zie maar dan moeten die dingen ook wel leuk zijn om te doen. Mezelf krampachtig proberen op te trekken aan een stok, 1800000 keer gewichten op en neer bewegen of urenlang als een hamster op een loopband rennen zijn nu eenmaal niet leuk. Vind ik dan hè. Misschien zijn andere mensen sneller tevreden en vinden ze het serieus leuk?

Hardlopen hield ik dan nog wel even vol maar dat raak je op een gegeven moment ook gewoon strontbeu, omdat het steeds hetzelfde rondje door het park is. Ja kan ook door de stad gaan lopen maar da's ook niet echt handig. Met hardlopen zie je overigens wel snel resultaat (stukje rennen om de trein te halen wordt al gauw wat makkelijker, je kunt steeds verder met minder moeite etc.) Maar ook dat vind ik gewoon niet leuk genoeg om te doen eigenlijk.

Iemand die ik ken is best wel fit maar die fitnesst ook alleen maar omdat het samen met zijn vriendin is. Als zij er niet is gaat hij echt met grote tegenzin naar de sportschool.

Zit er wel aan te denken om iets van dansen of zo te gaan doen dat lijkt me wel een stuk leuker. Of iets anders wat dus samen met anderen is.

Maar ik vind het dus best wel een maatschappelijk probleem dat een succesvol persoon wordt 'verwacht' om zichzelf urenlang te martelen in de sportschool alleen maar voor 'Het Ideale Lichaam'. En anders tel je niet mee of ben je een 'fattie'... Kijk als mensen het serieus leuk vinden om te doen laat ze lekker maar mijn probleem is dus dat er van iedereen wordt Verwacht dat ze dat gaan doen.
Je hoeft niet persee met gewichten te werken als je het erg saai vind. Ik vind het zelf ook niks om alleen maar gewichten te heffen. Daarom doe ik ook af en toe een dagje waarop ik alleen bodyweight trainingen doe of met de kettlebell circuits. Maakt het ook meteen leuker :-)
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  zondag 21 augustus 2016 @ 19:45:16 #119
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_164741339
Vandaag gym dagje overgeslagen ;(
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_164742241
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 19:45 schreef Bieberrr het volgende:
waar train je broer ik zoek nog partner
pi_164761886
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 18:21 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:

[..]

Ik ga zelf ook naar de sportschool en mag niet klagen verder, maar hoe die middelste gast zijn drankje ook beethoudt :') Ze hebben het ontzettend getroffen met zichzelf.

Ik bezoek de Basic Fit zo'n 3 tot 4 keer per week, maar over het algemeen is het een verzameling schreeuwende, agressief kijkende apen. 80% gebruikt anabolen. Gelukkig zitten er ook een aantal normale gasten bij. Het is jammer om toe te moeten geven, maar de typische sportschoolgedachte over haar bezoekers is wel waar :P
Hahaha ik kom alleen bij Sportcity en daar heb je ook alleen schreeuwende allochtonen en Marokkanen. _O-
pi_164761918
Haten dat mijn 3100 CP Dragonite de hele dag in de gym chillt omdat sukkels hem niet kunnen verslaan :')
pi_164762231
Niet praten, maar liften. De tijd die TS tot nu toe aan deze topic heeft besteedt, dat is al 1 sessie.
pi_164762330
Niks mis met mensen die veel/vaak sporten. Beter dan die luie, rokende ecto's of van die dikzakken die denken dat ze breed zijn. Nou heb ik ook wel een paar mensen die iets te interessant willen doen met hun healthy lifestyle op o.a. Facebook, maar een van die gasten heeft een WAJONG-uitkering en werkt verder niet. Dan is het goed vol te houden ja. Als je 40 uur of meer werkt en ook nog het huishouden moet doen en dergelijke wordt het al lastiger, of als je een zware studie doet. Maar wat iemand zegt in dit topic ook al zegt, vier keer per week een uurtje sporten en enigszins op je eten letten en je hebt al een stuk beter lichaam dan de gemiddelde Nederlander.
pi_164762588
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 19:45 schreef Bieberrr het volgende:
Zonde bro, voel je je nou ook gelijk vies dik en depressief?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')