wat is dan wel acceptabel?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een luie flikker. Dat zijn zulke figuren die ook altijd op de scooter of met de auto naar de sportschool gaan.
Onzekere kasthomo gespotquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:15 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ik kraak die torso's niet af maar de cultuur die zonder dat ze het door hebben erg gay is.
Ik heb zelf ook een physique waar menige vagina van gaat bubbelen, ik heb daar geen sportschool en spiegelmaatjes voor nodig.
Fietsen of (hard)lopen. Heb je al weer een deel van je warming-up gehad.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fietsen of (hard)lopen. Heb je al weer een deel van je warming-up gehad.
Stel je voor dat je een conditie opbouwt. Inderdaad echt onzin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je energie moet je gebruiken voor datgene wat belangrijk is en niet verspillen aan lopen & fietsen.
Alleen beta jongetjes hechten waarden aan iets primitiefs als conditie. Je verneukt je energie al voordat je een stap in de gym hebt gezet en dan doe jij net alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Beeje cardio is oké, maar dan wel helemaal aan het eind wanneer je klaar bent met datgene wat belangrijk isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een conditie opbouwt. Inderdaad echt onzin.
Ha haha hahaha. Oke, weer genoeg gek gedaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alleen beta jongetjes hechten waarden aan iets primitiefs als conditie. Je verneukt je energie al voordat je een stap in de gym hebt gezet en dan doe jij net alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Beeje cardio is oké, maar dan wel helemaal aan het eind wanneer je klaar bent met datgene wat belangrijk is
Voor jou is shinen / flaneren het hoofddoel, daar hebben ze een speciale dag voor, The Gaypride.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alleen beta jongetjes hechten waarden aan iets primitiefs als conditie. Je verneukt je energie al voordat je een stap in de gym hebt gezet en dan doe jij net alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Beeje cardio is oké, maar dan wel helemaal aan het eind wanneer je klaar bent met datgene wat belangrijk is
Maar jij bent dus zo'n beta figuur, +- 70/75 kilo, geen greintje spier te bekennen die dan graag trapt tegen mensen die de motivatie hebben om datgene te bereiken wat ze graag willen bereiken? Rare klacht hoor, niet iedereen wil als een jellymad flikkertje door het leven gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ha haha hahaha. Oke, weer genoeg gek gedaan.
Ja, uithoudingsvermogen en flexibiliteit is natuurlijk wel van cruciaal belang in een straatgevechtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:29 schreef perezoso het volgende:
[..]
Voor jou is shinen / flaneren het hoofddoel, daar hebben ze een speciale dag voor, The Gaypride.
Als je ooit ruzie krijgt heb je vrij weinig aan je overtollige spieren, die zitten alleen maar in de weg qua uithoudingsvermogen en flexibiliteit.
Jij bent echt dom, medelijden met je omgeving.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, uithoudingsvermogen en flexibiliteit is natuurlijk wel van cruciaal belang in een straatgevecht
Het enige beta aan mij is dat ik aan een TU studeer. Voor de rest is het erg zielig om in termen zoals alfa, beta en ecto te denken. Toont enkel aan dat je een onzeker machoventje bent die meer geilt op zijn eigen tieten dan die van de gemiddelde chick.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar jij bent dus zo'n beta figuur, +- 70/75 kilo, geen greintje spier te bekennen die dan graag trapt tegen mensen die de motivatie hebben om datgene te bereiken wat ze graag willen bereiken? Rare klacht hoor, niet iedereen wil als een jellymad flikkertje door het leven gaan
cardioquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fietsen of (hard)lopen. Heb je al weer een deel van je warming-up gehad.
Even casual vermelden dat je studeert aan een TU zegt al een hele hoop over jouw schreeuw naar aandacht. Buiten dat het totaal niet relevant is kan het ook niemand wat schelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige beta aan mij is dat ik aan een TU studeer. Voor de rest is het erg zielig om in termen zoals alfa, beta en ecto te denken. Toont enkel aan dat je een onzeker machoventje bent die meer geilt op zijn eigen tieten dan die van de gemiddelde chick.
Kom maar eens terug wanneer je een keer een echt gevecht hebt gehad ipv alleen de trilogie van Rocky te hebben gekeken. Een staged vecht partij is heel wat anders dan een straatgevechtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:33 schreef perezoso het volgende:
[..]
Jij bent echt dom, medelijden met je omgeving.
Dat is gewoon de enige relevante definitie van beta hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Even casual vermelden dat je studeert aan een TU zegt al een hele hoop over jouw schreeuw naar aandacht. Buiten dat het totaal niet relevant is kan het ook niemand wat schelen
Ga je dan op de vuist om een blikje Red Bull?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kom maar eens terug wanneer je een keer een echt gevecht hebt gehad ipv alleen de trilogie van Rocky te hebben gekeken. Een staged vecht partij is heel wat anders dan een straatgevecht
Keihard afgetraind zijn maar ondertussen nog geen trap op kunnen zonder gelijk te hijgen is ook weer zoiets.quote:
We zijn hier niet gediend van jouw homofobe opmerkingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een luie flikker. Dat zijn zulke figuren die ook altijd op de scooter of met de auto naar de sportschool gaan.
Ik ben niet degene die begon over de relevantie van spieren binnen een gevecht. Ik geef alleen aan dat uithoudingsvermogen en flexibiliteit nauwelijks een rol spelen binnen in een straatgevecht. Vechten als een sport is natuurlijk een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je dan op de vuist om een blikje Red Bull?Sowieso vechten. Barbaars man.
We zijn hier ook niet gediend van grootheidswaanzin, maar toch blijven jouw topics gewoon open.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:55 schreef polderturk het volgende:
[..]
We zijn hier niet gediend van jouw homofobe opmerkingen.
Vlaanderenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gym
Sportschool![]()
![]()
In Vlaanderen zeggen we gewoon Fitness
Ze hebben er geen , jammer genoegquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:16 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vlaanderen
Wat is er mis met fok.be?
yep, want 3x20x benchen doet niks voor je conditie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Keihard afgetraind zijn maar ondertussen nog geen trap op kunnen zonder gelijk te hijgen is ook weer zoiets.
Je kan toch gewoon een rugzak meenemen? Sowieso ga je niet sporten op je straatschoenen lijkt me.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
yep, want 3x20x benchen doet niks voor je conditie.
Maar hardlopen naar se gym is zon gedoe met je schoenen.
Maar jij bent daar niet de hele dag te vinden, kan een marathon rennen en kan ook nog eens nadenken. Ergo, de klacht heeft geen betrekking tot jou.quote:
Tss weer niet, en ik elke keer proberen onderdeel van klacht te zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij bent daar niet de hele dag te vinden, kan een marathon rennen en kan ook nog eens nadenken. Ergo, de klacht heeft geen betrekking tot jou.
Kansloze klacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:34 schreef Rezania het volgende:
Wel een beetje kansloos hoor, waar haal je al die tijd vandaan. Nog kanslozer als dat ook het enige is waar ze het over kunnen hebben. Iedere gebeurtenis in de 'gym' moeten ze even goed uitlichten om te laten zien dat ze naar de 'gym' zijn gegaan.
Bonusklacht: Het is een sportschool, geen 'gym'.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gym
Sportschool![]()
![]()
In Vlaanderen zeggen we gewoon Fitness
Ik ben de uitzonderingquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Terechte klacht en bonusklacht. Zijn meestal hele onzekere mannetjes die op die wijze trachten te compenseren voor hun gebrek aan bazigheid.
Klassequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij komt dan ook uit 1990. Dat is per definitie de uitzondering.
Wat is er saai aan het constante verleggen van je fysieke limiet? Je hebt tastbare resultaten. Je begint met een 60kg benchpress, na een jaar zit je op 120kg benchpress. Je kan een jaar lang voetballen en het idee hebben dat er niks veranderd is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:58 schreef sirdanilot het volgende:
Ik snap niet hoe mensen het volhouden. Ben vroeger naar de sportschool geweest en het is zooo doodsaai.
Samen met iemand lijkt me wel leuk maar in mn eentje ben ik het al gauw beu.
Ik ga liever iets doen wat sowieso al leuk is en waarbji je dan ook beweegt eigenlijk.
Daarom heb ik ook geen zin meer om te hardlopen, ook dat wordt ongelooflijk saai steeds het zelfde rondje.
Je zit urenlang in een ruimte jezelf af te peigeren zonder dat je direct resultaat ziet, tenzij je anabolen gebruikt of al fit was. Ik kan het niet, ik moet sport echt leuker vinden (bv door samen met iemand te doen) om het vol te houden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat is er saai aan het constante verleggen van je fysieke limiet? Je hebt tastbare resultaten. Je begint met een 60kg benchpress, na een jaar zit je op 120kg benchpress. Je kan een jaar lang voetballen en het idee hebben dat er niks veranderd is.
Ik vind het juist heerlijk. Lekker voor jezelf bezig zijn. Geen gezeur, van niemand afhankelijk onder het genot van je favoriete muziek.
Lekkere instelling heb jij als je alleen aan dingen begint waarbij je direct resultaat verwacht te zien. Dan kom je nooit ergens...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:35 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Je zit urenlang in een ruimte jezelf af te peigeren zonder dat je direct resultaat ziet, tenzij je anabolen gebruikt of al fit was. Ik kan het niet, ik moet sport echt leuker vinden (bv door samen met iemand te doen) om het vol te houden.
Ik wil best dingen doen waarbij ik niet direct resultaat zie maar dan moeten die dingen ook wel leuk zijn om te doen. Mezelf krampachtig proberen op te trekken aan een stok, 1800000 keer gewichten op en neer bewegen of urenlang als een hamster op een loopband rennen zijn nu eenmaal niet leuk. Vind ik dan hè. Misschien zijn andere mensen sneller tevreden en vinden ze het serieus leuk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:39 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Lekkere instelling heb jij als je alleen aan dingen begint waarbij je direct resultaat verwacht te zien. Dan kom je nooit ergens...
Als je ergens geen verstand van hebt dan moet je ook geen anabolen in de discussie betrekken. Als er iets is waar je snel resultaat mee hebt dan is het fitness wel. Dan doel ik in eerste instantie op je kracht want een gespierd fysiek gaan jaren inzitten. Maar dat is met alles.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:35 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Je zit urenlang in een ruimte jezelf af te peigeren zonder dat je direct resultaat ziet, tenzij je anabolen gebruikt of al fit was. Ik kan het niet, ik moet sport echt leuker vinden (bv door samen met iemand te doen) om het vol te houden.
Niet dat ik zelf voetbal hoor maar dat lijkt me al een stuk leuker omdat je dan gewoon in een team speelt.
Vind het sowieso nogal wat dat je in de huidige maatschappij per se 'fit' moet zijn om mee te tellen. Mensen waren vroeger fit omdat ze nu eenmaal buiten werkten. Het was een teken van armoede . De elite die niet hoefde te werken was gewoon lekker moddervet en genoot van het leven.
Wat heb ik aan kracht? Ben niet echt van plan om te vechten eerlijk gezegd. En zware dingen tillen lukt ook zonder sportschool meestal wel hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je ergens geen verstand van hebt dan moet je ook geen anabolen in de discussie betrekken. Als er iets is waar je snel resultaat mee hebt dan is het fitness wel. Dan doel ik in eerste instantie op je kracht want een gespierd fysiek gaan jaren inzitten. Maar dat is met alles.
Je doet het niet voor de maatschappij maar voor jezelf. Een goed fysiek is 1 van de weinige dingen in het leven die niet te koop is. Dat kan je alleen maar krijgen met heel veel doorzettingsvermogen en inzet.
Het lijkt mij verschrikkelijk om zo afhankelijk te zijn van anderen dat je zonder geen plezier kan hebben.
En dus? Denk je dat je van fietsen sterker wordt of meer conditie krijgt? Dacht het niet. Tenzij je kapot hard gaat fietsen, maar met een stalen ros van 25kg wens ik je alle sterkte. Beter gebruik je die energie voor de sportschool.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon 10km verderop naar de sportschool gaan, is goed voor je beenspieren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En dus? Denk je dat je van fietsen sterker wordt of meer conditie krijgt? Dacht het niet. Tenzij je kapot hard gaat fietsen, maar met een stalen ros van 25kg wens ik je alle sterkte. Beter gebruik je die energie voor de sportschool.
Die kan je veel efficienter trainen dan dom lopen fietsen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon 10km verderop naar de sportschool gaan, is goed voor je beenspieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |