Dan ben je wel echt een luie flikker. Dat zijn zulke figuren die ook altijd op de scooter of met de auto naar de sportschool gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:35 schreef kdricklamar het volgende:
Sportschool is te lang om te zeggen drm Gym
Tsja als je in Den Haag voor 15 euro per maand naar Basic Fit kunt en in je dorp 40km verderop alleen vanaf 40 euro per maand...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een luie flikker. Dat zijn zulke figuren die ook altijd op de scooter of met de auto naar de sportschool gaan.
Niet uurtje met de bus gaan om te gymenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een luie flikker. Dat zijn zulke figuren die ook altijd op de scooter of met de auto naar de sportschool gaan.
Ik voel je te hardquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:38 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Tsja als je in Den Haag voor 15 euro per maand naar Basic Fit kunt en in je dorp 40km verderop alleen vanaf 40 euro per maand...
Hehe ik herken dit maar dan van Sportcity.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik voel je te hard
In die dorpen is het ook tering saai staan er 6 verschillende apparaten en 100 bejaarden en bijna geen nuttige groepslessen oid![]()
Basic fit
Hater altijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
Nog kanslozer om er een toppa over te openen
Goede website ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:10 schreef IDkaart het volgende:
TS, apparaten in de sportschool zijn sowieso niet heel erg nuttig blijkbaar: www.womenshealthmag.nl/Fi(...)ortschool-te-skippen
Ik hou er helemaal niet van om te sporten. Maar ik heb eigenlijk best zin om een uurtje in de bus te zitten. Vroeger had ik nog een studenten OV. Ging ik vaak gewoon een rondje mee met de bus.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:38 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Niet uurtje met de bus gaan om te gymen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |