Ik mis snelwandelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, Nog leuker zou een dertienkamp zijn, met kogelslingeren, triple jump en de steeple chase er nog bij. Dan hebben ze elke discipline er wel inzitten
Is Mekhissi echt derde? Shit show.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wut, die Kemboi heeft dus echt zijn bronzen medaille verloren door een laf protest?
Mekhissi was nogal mad na de finish bij de Franse televisie ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wut, die Kemboi heeft dus echt zijn bronzen medaille verloren door een laf protest?
Die godensport hoort niet thuis bij zo'n kermis nummer als de meerkampquote:
Hoeveel mascottes heeft hij deze keer mishandeld?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mekhissi was nogal mad na de finish bij de Franse televisie ja.
Jepsquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Mekhissi echt derde? Shit show.
Wat laag zegquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeps
[ afbeelding ]
En dan boehoe terwijl je veel trager was
Het is inderdaad geen baanwielrennen.quote:
Tja het is laf, maar in zijn positie hadden velen het ook gedaan. Ik waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat laag zegals je nou nipt als vierde finisht maar dit is gaar
En hij is geen Britquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen baanwielrennen.
En er zijn geen Britten aanwezig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen baanwielrennen.
Ja dat zal vast wel, ik begrijp het in zijn positie misschien ook welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja het is laf, maar in zijn positie hadden velen het ook gedaan. Ik waarschijnlijk ook
Is ze haar blaadje met Schippers trivia kwijt?quote:
Wat staat er op het menu?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaan we tafeltennis kijken. Maar eerst tijd voor mijn avondeten.
De planning van de organisatie is echt bizar slechtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wut, er is nu echt alleen maar basketbal en tafeltennis bezig
crackers met rosbief en een beschuitje met hagelslag vermoed ik.quote:
Ze waren even de blessure van Sinterklaas aan het analyseren, toen het basketbal alweer was begonnen. Paniek alom.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is ze haar blaadje met Schippers trivia kwijt?
Mooie strijd, Chinees staat voor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaan we tafeltennis kijken. Maar eerst tijd voor mijn avondeten.
Ik doe elke nacht aan balsport maar dit is toch weer anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wut, er is nu echt alleen maar basketbal en tafeltennis bezig
Niet lang meerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooie strijd, Chinees staat voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |