auwauwauwquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:54 schreef pepper_961 het volgende:
[..]wie zegt dat ik dat 'perongeluk' zou doen?
![]()
Als een meisje het wel doet maar andersom niet, dat zou echt debiel zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:19 schreef Alyndria het volgende:
Dat is per meisje verschillend natuurlijk. En geef jij zelf ook 'hoofd' terug?
Ik vind het zelf hartstikke leuk om te doen, hoort er echt bij. Maar ik vind het ook geweldig om wat terug te krijgen van een man
Nope, not me....quote:Op zondag 11 september 2016 02:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
auwauwauw
En ik maar denken dat vrouwen dat per ongeluk doen
Voor straf zou ik me laten gaan en je niet waarschuwen voordat ik in je mond komquote:
Inderdaad. Noem het gewoon pijpen, of desnoods een blowjob.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:04 schreef Sked het volgende:
Zo'n achterlijke term zou verboden moeten worden.
Zou je dat punt echt bereiken, als ik enthousiast met mn tanden aan je kopje knabbel, dan?quote:Op zondag 11 september 2016 15:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Voor straf zou ik me laten gaan en je niet waarschuwen voordat ik in je mond kom![]()
Oei een grote mond hier....ik zeg "kop er af!"quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:33 schreef zovty het volgende:
Vrouwen gebruiken hun mond voor kwaadspreken, roddelen, geniepige praatjes, gescheld en gelieg. En dat zou je om je penis willen? Ransaap.
Dat lijkt me ook eerlijk. Voor wat hoort watquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:19 schreef Alyndria het volgende:
Dat is per meisje verschillend natuurlijk. En geef jij zelf ook 'hoofd' terug?
Ik vind het zelf hartstikke leuk om te doen, hoort er echt bij. Maar ik vind het ook geweldig om wat terug te krijgen van een man
Hey, dit klinkt niet echt geilquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:29 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Zou je dat punt echt bereiken, als ik enthousiast met mn tanden aan je kopje knabbel, dan?
Ja precies! Samen genieten is ook het punt van seks natuurlijk, anders doe je iets foutquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:30 schreef Kwarktas het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook eerlijk. Voor wat hoort watMaar het hoeft niet allemaal in de weegschaal natuurlijk. Maar als je weet dat je er beide van geniet, is het leuk om beide te geven én te ontvangen.
Mee eensquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:40 schreef Alyndria het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het erg leuk zou vinden als ik een man had die me niet zou willen likken. Bij een one night stand is het niet erg, maar voor de langere termijn...
Op een one night stand ga ik sowieso niet eten. In een mijn lange termijn relatie misschien ik keer per jaar op haar verjaardag maar zelf wil ik wel natuurlijk een dagelijkse blowjob.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:40 schreef Alyndria het volgende:
[..]
Ja precies! Samen genieten is ook het punt van seks natuurlijk, anders doe je iets fout![]()
Ik denk niet dat ik het erg leuk zou vinden als ik een man had die me niet zou willen likken. Bij een one night stand is het niet erg, maar voor de langere termijn...
Dat snap ik ja, dat doe ik zelf alleen als ik hem ken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:22 schreef Atak het volgende:
[..]
Op een one night stand ga ik sowieso niet eten. Voor een mijn lange termijn alleen misschien ik keer per jaar op haar verjaardag maar zelf wil ik wel natuurlijk een dagelijkse blowjob.
Blowjob is ook Engels hoor. En pijpen ook volgens mij.quote:Op maandag 12 september 2016 11:43 schreef AMS76 het volgende:
[..]
Inderdaad. Noem het gewoon pijpen, of desnoods een blowjob.
Wat bedoel je met als ik hem ken? Dus als je hem niet kent alleen missionaris?quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:24 schreef Alyndria het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, dat doe ik zelf alleen als ik hem ken.
En voor de rest hoop ik voor haar dat je lult
Nee, ik heb het over pijpen. Dat doe ik niet bij een onbekende vent. Je weet nooit wat 'ie heeft.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat bedoel je als ik hem ken? Dus als je hem niet kent alleen missionaris?
Je kan gewoon een condoom gebruiken hoor. En als je gaat neuken zou ik dat ook met condoom doen. Beetje raar verhaal: onbekende man pijp ik niet maar neuk ik wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:37 schreef Alyndria het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over pijpen. Dat doe ik niet bij een onbekende vent. Je weet nooit wat 'ie heeft.
Dat is wel heel extreem!quote:
Rustig maar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Je kan gewoon een condoom gebruiken hoor. En als je gaat neuken zou ik dat ook met condoom doen. Beetje raar verhaal: onbekende man pijp ik niet maar neuk ik wel.
Wel gierig dat je hem niet even stijf pijpt. Als je de smaak niet lekker vindt dat kan je er nog altijd honing of zo op doen om het lekker te maken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:49 schreef Alyndria het volgende:
[..]
Rustig maar.
Dat is toch iets anders. Ik houd helemaal niet van de smaak van een condoom, dus dat doe ik niet. En een onbekende man pijp ik echt niet zonder condoom.
Neuken natuurlijk wel met condoom. Een one night stand kan prima zonder orale seks.
Nee precies! I know.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hey, dit klinkt niet echt geil
Eensch. Ik vind de meeste benamingen voor seksuele handelingen niet echt erotiserend.quote:Op woensdag 14 september 2016 01:00 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nee precies! I know.
Maar "hoofd geven" klinkt net zo min geil.
WAUW.... Jij moet nodig aan je issues werken hahahaquote:Op woensdag 14 september 2016 07:59 schreef corehype het volgende:
Als Sasha Grey op haar 18e al aan 16 man om en om ass to deepthroat kan geven dan vergeef ik GEEN ENKEL hoertje als ze niet kan/wilt pijpen.
Koken kunnen die wijven ook al niet en nu willen ze ook gene hoofd geven? Fok dat en je platte reet
Ik wil hoofd ontvanbgequote:Op woensdag 14 september 2016 09:16 schreef MRVA het volgende:
[..]
WAUW.... Jij moet nodig aan je issues werken hahaha
Nog erger: tegenwoordig zijn er vrouwen op de markt die verwachten dat je gaat eten op de slaapkamer.quote:Op woensdag 14 september 2016 07:59 schreef corehype het volgende:
Als Sasha Grey op haar 18e al aan 16 man om en om ass to deepthroat kan geven dan vergeef ik GEEN ENKEL hoertje als ze niet kan/wilt pijpen.
Koken kunnen die wijven ook al niet en nu willen ze ook gene hoofd geven? Fok dat en je platte reet
Juist, wel met 2 voorwaarden:quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:30 schreef Kwarktas het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook eerlijk. Voor wat hoort watMaar het hoeft niet allemaal in de weegschaal natuurlijk. Maar als je weet dat je er beide van geniet, is het leuk om beide te geven én te ontvangen.
Je weet toch ook dat je condooms met allerlei smaakjes hebt; aardbei enz.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:49 schreef Alyndria het volgende:
[..]
Rustig maar.
Dat is toch iets anders. Ik houd helemaal niet van de smaak van een condoom, dus dat doe ik niet. En een onbekende man pijp ik echt niet zonder condoom.
Neuken natuurlijk wel met condoom. Een one night stand kan prima zonder orale seks.
condooms met een smaakjequote:Op vrijdag 16 september 2016 18:50 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Je weet toch ook dat je condooms met allerlei smaakjes hebt; aardbei enz.
Neem er zelf altijd van mee en met condoom met aardbei smaakje heeft nog geen meid neen gezegd, dus ook niet bij de eerste keer. Integendeel, sommigen vroegen of ze het (aangebroken) pakje mochten houden.
Zonder bad of douche vooraf doe(n) jij/jullie niet aan oraal?quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:42 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Juist, wel met 2 voorwaarden:
1-Eerst samen lekker lang baden of douchen.
2-Geen standje 69, liever de een verwent en de ander geniet. dan kan de "verwenner" zich 100 % concentreren en daardoor wordt het voor de "genieter"nog fijner! En daarna is de ander aan de beurt. Of zo, is gelukkig niet allemaal in het wetboek vastgelegd.
Neen hoor, helemaal geen brugklassers zelfs. Maar in Azie lopen wat onwetenden rond !! Heb daar volwassen vrouwen ontmoet die meenden dat je tandpasta als voorbehoedsmiddel kon gebruilen (door op de hotelkamer het standaardop de badkamer aanwezige tubetje tandpasta op hun poesje te smeren). Wel een lekker frisse geur (en smaak) beter als een die ruikt naar een vismarkt ergens in de tropen hehe!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:22 schreef luckass het volgende:
[..]
condooms met een smaakjeje doet alleen brugklassers ofzo?
quote:Op zondag 18 september 2016 15:07 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Neen hoor, helemaal geen brugklassers zelfs. Maar in Azie lopen wat onwetenden rond !! Heb daar volwassen vrouwen ontmoet die meenden dat je tandpasta als voorbehoedsmiddel kon gebruilen (door op de hotelkamer het standaardop de badkamer aanwezige tubetje tandpasta op hun poesje te smeren). Wel een lekker frisse geur (en smaak) beter als een die ruikt naar een vismarkt ergens in de tropen hehe!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |