Ik klaag niet want we hebben nu al zeker een medaille. Beetje vreemd vind ik het wel tbhquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gebeurt niet elke keer, maar de kans is wel gewoon groter dan bij de meeste andere sporten. En geen bronzen medaille is altijd slechter dan twee keer brons natuurlijk

Volgens de rio-site is het wel willekeurig:quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
3 van de 5 is omdat hoogste en laagste geschrapt worden. Die commentator weet er echt niks van.

Het is wel echt om te gieren hoe bizar veel ruimte voor corruptie hierin gelaten wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens de rio-site is het wel willekeurig:
[ afbeelding ]

Absurde manier van jureren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Ik zag vandaag een interview met die Ier. Die was echt MAD.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is wel echt om te gieren hoe bizar veel ruimte voor corruptie hierin gelaten wordt.

Serieus? Is er een bye of mag die Ier nu wel spelen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:14 schreef heywoodu het volgende:
Nikitin, die Rus die zo ernstig dubieus won van MAD Conlan, heeft zich geblesseerd teruggetrokken van de halve finale.

Ja serieus, Nikitin schijnt verdomme te harde klappen op te hebben gelopen van zijn gevecht met Conlanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:50 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Serieus? Is er een bye of mag die Ier nu wel spelen?

Dat maakt het nog erger. Gratis brons voor de Rus en een groot voordeel voor de ander.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja serieus, Nikitin schijnt verdomme te harde klappen op te hebben gelopen van zijn gevecht met Conlan![]()
99% zeker dat het een bye wordt.

Of is dat de parkinson van de klappen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:43 schreef Szura het volgende:
Lucia zat alweer te springen op de bank

Lijkt mij een goede gokquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:48 schreef franklop het volgende:
Is de kans 100% dat Shields doorgaat zeker?

Zijderoutegoden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:50 schreef snellejelle het volgende:
Die Kazakken en Oezbeken vechten als een malle![]()

Qua bovenlichaam zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:50 schreef iBenny het volgende:
Deze zien er echt meer uit als man dan vrouw

quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Kunnen jullie de Rus wél verslaan, wat de MAD Ier niet lukte?
http://www.rte.ie/can-you-beat-nikitin/

quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Kunnen jullie de Rus wél verslaan, wat de MAD Ier niet lukte?
http://www.rte.ie/can-you-beat-nikitin/

Mannen doen 3x3 minutenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:51 schreef franklop het volgende:
Zijn dit vier rondes? Dacht dat het altijd 3 was.

Jury ff omkopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:52 schreef marcodej het volgende:
Shields wel een draak. Geen goud voor Fontijn.

Hier zijn geen feministen die hetzelfde willen als de mannen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mannen doen 3x3 minuten
Vrouwen 4x2 minuten

Bizar.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Matchfixing.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:54 schreef Remzz het volgende:
Dit zijn de odd's, is het verschil echt zo groot?
[ afbeelding ]

Nee hoor. Wordt lastig genoeg. Vraag me af waarop dat gebaseerd is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:54 schreef Remzz het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens mij stonden ze head 2head gelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:54 schreef Remzz het volgende:
[ afbeelding ]

Wel stampen en JUICHEN hequote:

Yep... een random generator en dat slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:57 schreef marcodej het volgende:
Dus als er drie zeggen A wint en 2 zeggen B en ze kiezen net de twee die B zeggen, dan wint B.

Ik heb geen idee wat er gebeurt en waar ik voor moet juichenquote:

Was dat niet die waus van een Mullenberg?quote:

'random'quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Yep... een random generator en dat slaat echt nergens op.

Nee hij heeft geen Engels bloed dus kansloosquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk heeft Ome Maurits een envelopje aan de juryleden gegeven. Dat vergroot bij deze sport wel je kansen.

Die met die opblaaskroon?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Was dat niet die waus van een Mullenberg?

Het was ook nogal sarcastisch bedoeld... zie ook mijn eerdere opmerking "loterij der corruptie".quote:

Yupquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef Greys het volgende:
Hoe kan ze al zeker zijn van een medaille dan? Als ze niet naar de finale gaat, krijgen dan beide verliezers van de halve finales brons?

JAquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef Greys het volgende:
Hoe kan ze al zeker zijn van een medaille dan? Als ze niet naar de finale gaat, krijgen dan beide verliezers van de halve finales brons?

jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef Greys het volgende:

Je ziet na elke ronde de score van de drie 'willekeurig' gekozen juryleden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef MakkieR het volgende:
Kun je hier überhaupt wel de tussentijdse score verloop zien? Dus wie sterker is?

Rustig Markquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:59 schreef Szura het volgende:
RAM DR OP DR BAKKUS
REVANCHE VOOR VOLLEYBAL

Die juryleden worden dan later geschorst naar huis gestuurd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je ziet na elke ronde de score van de drie 'willekeurig' gekozen juryleden.

ik hou de commentator maar goed in de gaten, bij rennen is het tenminste simpel wie wint.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je ziet na elke ronde de score van de drie 'willekeurig' gekozen juryleden.

quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Die juryleden worden dan later geschorst naar huis gestuurd?

Jullie zijn tegenwoordig met 100 man op de redactie, dus vast wel iemand anders die het snaptquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:01 schreef franklop het volgende:
Ik moet er een verslag over schrijven. Maar echt geen idee

10 maximaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Jullie zijn tegenwoordig met 100 man op de redactie, dus vast wel iemand anders die het snapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |