Joepiequote:
ik ga het ook niet doen #livingontheedgequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:53 schreef WupWup het volgende:
Ik haal die vaccinatie niet. In die periode van de Mexicaanse griep was ik zwanger van de oudste en heb me toen ook niet laten vaccineren.
Hoera Hilzilla!![]()
Klopt, hier alle info: http://www.rivm.nl/Onderw(...)oor_zwangere_vrouwenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:09 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik heb als kind kinkhoest gehad (hoestend op de gang van de kleuterschool) Geen idee hoe het zit met die vaccinaties. Gaat dan pas over het 3e trimester toch?
Idemquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga het ook niet doen #livingontheedge
Badasses zijn wequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga het ook niet doen #livingontheedge
Hier ook niet.quote:
Zie linkje hierboven, kinkhoest komt weer vaker voor en pasgeborenen kunnen daar heel ziek van worden, en die zijn dan nog niet gevaccineerd. Door in het derde trimester te vaccineren geef je antistoffen aan de baby via de placenta (en eventueel moedermelk).quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:06 schreef marel88 het volgende:
En ik heb de noodzaak van een kinkhoest vaccinatie gemist, waarom zou ik dat willen? Welke epidemie heb ik gemist?
Ziek worden en bevallen sluit elkaar niet uit hè? Multitasken!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:11 schreef Quoi het volgende:
Tevens nogal zat. Ik hoop dat dit voorwerk is, want voel me vandaag echt belabberd. Ander scenario is dat ik ziek word. We'll see #neverbeentheredonethat
Ik ben wel getrouwd en mag officieel zijn achternaam gebruiken maar ik raak er niet aan gewend dus noem mezelf in de praktijk altijd bij mijn eigen naam. Ik dacht ook dat het echt heel eenzaam zou zijn als enige in het gezin met een andere achternaam maar in de praktijk viel me dat alleszins meequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:06 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Oh jongens, onze buren gaan trouwen en ik zag ze net (ze zijn zo prachtig!) en nu ben ik verdrietig dat ik straks een andere achternaam heb dan vriend en kind dus ik wil ook trouwen
Gaan we wel doen binnen een paar jaar, maar dan heb ik een paar jaar een andere achternaam, lijkt me zo ongezellig.
Goed, geloof dat het tijd wordt om te bevallen, want ik verzin elke dag iets nieuws
Mijn tante heeft haar eigen naam gehouden tot de kinderen naar school gingen en andere ouders/instanties er niks van snapten dat 'mevrouw Jansen' de moeder kon zijn van 'zoon Dirksen'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben wel getrouwd en mag officieel zijn achternaam gebruiken maar ik raak er niet aan gewend dus noem mezelf in de praktijk altijd bij mijn eigen naam. Ik dacht ook dat het echt heel eenzaam zou zijn als enige in het gezin met een andere achternaam maar in de praktijk viel me dat alleszins mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |