Dat is niet wat ze gezegd hebben volgens mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oké maar dat is de reden dat ze niet meer lenen
zou wel piloot willen zijn. Lekker stewardessjes fixenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Piloten zijn dan ook gewoon buschauffeurs maar dan in the air hoor snap al die zeugenaamde high class boys/gals niet omdat ze piloot zijn
ik had een knappe steward tijdens m'n heenvluchtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zou wel piloot willen zijn. Lekker stewardessjes fixen
Sorryquote:
Ze zijn meestal ook nog gay. Heb je gefixt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had een knappe steward tijdens m'n heenvlucht
Earnest?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had een knappe steward tijdens m'n heenvlucht
Heb Mortaxx ben je nu inmiddels wel ontmaagd?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oké maar dat is de reden dat ze niet meer lenen
hij was Duits en ik kan geen Duitsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ze zijn meestal ook nog gay. Heb je gefixt?
Hijs gigolooquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb Mortaxx ben je nu inmiddels wel ontmaagd?
maak je niet druk joh. Ik heb meer dan genoeg seksquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb Mortaxx ben je nu inmiddels wel ontmaagd?
Vast een wilde tussen de lakens.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.ad.nl/show/fri(...)ude-liefde~a79dff54/
godverdomme ey.
Zie je uiterlijk zegt niets over je pussy magnet
Sletquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maak je niet druk joh. Ik heb meer dan genoeg seks
Nou ja vond het al raar, want ik vind je niet lelijk ofzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom komt dit zo ongeloofwaardig over?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bahquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey Mortieequote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent echt gruwelijk. Je hebt me niet alleen van FB maar ook van insta afgegooidquote:
boeit mij nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom komt dit zo ongeloofwaardig over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |