quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we in 2017 gaan want dan woont president Trump er
wat lul je nouquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:35 schreef xcachet het volgende:
Ah, fikse bezuinigingen bij de ABN AMRO. Meteen ook duidelijker waarom ze zijn gestopt met leningen voor vliegopleidingen
Niet op ingaan mortie. Etsu wil jou gewoon gebruiken voor the American ONSquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja is goed
je mag bij mij slapen, is gratis
Laster smaad tr gemaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet op ingaan mortie. Etsu wil jou gewoon gebruiken voor the American ONS
Vraag het dan normaalquote:
Vieze hipsterquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:41 schreef Etsu het volgende:
Omg ik ga Starbucks halenhebben ze ook op campus
er is een groot overschot aan pilotenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vraag het dan normaal
ABN was de laatste bank die nog vliegopleidingen voor piloten verstrekte. Daar zijn ze mee gestopt omdat 'te kleine markt'. Maar net in het nieuws dat ze flink gaan bezuinigen. Dus dat zal de echte reden wel zijn geweest.
HAHA. Ik heb paar weken geleden al m'n geld weggehaald daar, vonden ze niet zo leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vraag het dan normaal
ABN was de laatste bank die nog vliegopleidingen voor piloten verstrekte. Daar zijn ze mee gestopt omdat 'te kleine markt'. Maar net in het nieuws dat ze flink gaan bezuinigen. Dus dat zal de echte reden wel zijn geweest.
Ik ga deze discussie niet voor de 450e keer aan, sorry.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er is een groot overschot aan piloten
nee hoor zo is hij niet. Ik mag ook in z'n huis in Groningen slapen terwijl hij r niet is. Hij is gewoon heel gastvrijquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet op ingaan mortie. Etsu wil jou gewoon gebruiken voor the American ONS
en ik vraag niet eens huurquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee hoor zo is hij niet. Ik mag ook in z'n huis in Groningen slapen terwijl hij r niet is. Hij is gewoon heel gastvrij
ok etsuquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHA. Ik heb paar weken geleden al m'n geld weggehaald daar, vonden ze niet zo leuk. veel geld.
uniek ben je zekerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik ben een uniek sneeuwvlokje
Oké maar dat is de reden dat ze niet meer lenenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet voor de 450e keer aan, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |