Heb een blaasontsteking voor de zoveelste keer en voel me echt beroerd van die antibioticaquote:
Noel moet ook niet zo hard stoten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb een blaasontsteking voor de zoveelste keer en voel me echt beroerd van die antibiotica
beterschap cachiequote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb een blaasontsteking voor de zoveelste keer en voel me echt beroerd van die antibiotica
Heerlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij piemels lekker vindt?
misschien willen paxcon en mortaxx je wel helpen om aan de extra eiwitjes te komenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heerlijklekker veel extra eitwitjes
Ik moest mijn mond houden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:12 schreef xcachet het volgende:
Hou je mond.
Hoe laat is het nu daar? Al een kaartje gekocht voor het witte huis?
:squote:
Denk niet dat 14 jarigen de gevolgen van hun acties altijd zo rationeel kunnen overzien.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:12 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nouja zielig je kiest er toch echt zelf voor
Dit is wel een domme iigquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk niet dat 14 jarigen de gevolgen van hun acties altijd zo rationeel kunnen overzien.
Zo vroegquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
:s
Het is hier nu 07:15, zo even douchen en ontbijten, dan weer de hele dag introductie. Tot volgende week zaterdag. Dan gaan we naar Six Flags
Het kaartje voor het Witte Huis kan toch niet zomaar?Moest je toch voor geloot worden ofzo?
Ja, slim is het niet. Zou wel willen weten wat z'n docent gedaan heeft. Straks heeft hij het niet gezien en dan ligt daar opeens allemaal sperma in z'n lokaal...quote:
Ik lag gister om half 10 er al inquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo vroeg![]()
Six Flags
Nee, ik heb begrepen dat je die sowieso 3 maanden van te voren moet kopen. Je krijgt natuurlijk wel een zieke screening maar dat is begrijpelijk.
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lag gister om half 10 er al inBen nog steeds moe van de vliegreis en mn ritme is verstoord.
Ik zal eens kijken of ik het kan fixen, zou wel tof zijn.![]()
Foto's maken mag zeker niet
Laten we in 2017 gaan want dan woont president Trump erquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lag gister om half 10 er al inBen nog steeds moe van de vliegreis en mn ritme is verstoord.
Ik zal eens kijken of ik het kan fixen, zou wel tof zijn.![]()
Foto's maken mag zeker niet
Hahahahquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we in 2017 gaan want dan woont president Trump er
ja is goedquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we in 2017 gaan want dan woont president Trump er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |