Die bevonden zich op 1 km afstand, en namen de telefoon niet op.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:29 schreef LXIV het volgende:
Maar dit waren dus de aanhangers/troepen van die president Salva kir? Waar de VN is om ze te ondersteunen?
quote:we nemen dit incident uiterst serieus'', aldus de woordvoerder van VN-secretaris Farhan Haq
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:43 schreef TheJanitor het volgende:
Gelukkig gaan ze het onderzoeken.
En een veto van Poetinquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:45 schreef Oversight het volgende:
[..]En volgt er een non-binding resolutie.
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ach dan moet je als naïef links meisje ook geen ontwikkelingshulp gaan verlenen in donker Afrika. Eigenlijk vraag je hier dan om
De mensen daar staan nu eenmaal nog heel dicht bij de natuur. Soms denk ik dat ze zich als apen gedragen
Die zuidelijke volkeren hebben lekker veel temprament, daar vallen vrouwen wel op. Die willen geen slappe gefeminiseerde NL'se man dus dan gaan ze daar maar werkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ach dan moet je als naïef links meisje ook geen ontwikkelingshulp gaan verlenen in donker Afrika. Eigenlijk vraag je hier dan om
De mensen daar staan nu eenmaal nog heel dicht bij de natuur. Soms denk ik dat ze zich als apen gedragen
Met als gevolg dat je verkracht wordtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:15 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Die zuidelijke volkeren hebben lekker veel temprament, daar vallen vrouwen wel op. Die willen geen slappe gefeminiseerde NL'se man dus dan gaan ze daar maar werken
The. Fock is dit nou weer dan? Alsof het nu haar schuld is of zo dat ze wordt verkracht alleen omdat ze mensen willen helpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
als je de leeuwenkooi inloopt om die arme beestjes te helpen is het dan de schuld van de leeuw als die je verscheurt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
The. Fock is dit nou weer dan? Alsof het nu haar schuld is of zo dat ze wordt verkracht alleen omdat ze mensen willen helpen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
The. Fock is dit nou weer dan? Alsof het nu haar schuld is of zo dat ze wordt verkracht alleen omdat ze mensen willen helpen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat je verkracht wordt
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:35 schreef loni55 het volgende:
Kut moslims, ze hebben totaal geen respect voor vrouwen. Ze dienen alleen maar als seksslaven.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Tja, heel treurig, maar misschien hebben die mensen nu wat perspectief gekregen.
Dit is natuurlijk een vergelijking van jan lul.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je de leeuwenkooi inloopt om die arme beestjes te helpen is het dan de schuld van de leeuw als die je verscheurt?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een vergelijking van jan lul.
Maar als je besluit mensen te helpen in het buitenland verdien je het schijnbaar om verkracht te worden als ik jou en die andere pipo hier hoor.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:35 schreef loni55 het volgende:
Kut moslims, ze hebben totaal geen respect voor vrouwen. Ze dienen alleen maar als seksslaven.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:15 schreef loni55 het volgende:
[..]
Huh? Hoe is dat mogelijk?? Alleen moslims verkrachten en moorden toch?
Mijn hele wereldbeeld is verpest.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:18 schreef Oversight het volgende:
[..]het zijn vooral die christelijke bijbelridders, die richten zich met name op de kleine jongens in de kerken daar, maar omdat die geen engels spreken komt dat nauwelijks in de krant.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:19 schreef loni55 het volgende:
[..]
Mijn hele wereldbeeld is verpest.
Maar maar moslims..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:21 schreef Oversight het volgende:
[..]Dat van die door priesters verkrachtte jongetjes ook, dus trek het je niet zo aan.
Nee... deze statistieken moet je anders interpreteren.. zelfs met maar 6 procent moslims loopt het al gierend uit de hand!!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:15 schreef loni55 het volgende:
[..]
Huh? Hoe is dat mogelijk?? Alleen moslims verkrachten en moorden toch?
Verdienen nooit, niemand verdiend het om verkracht te worden, hetzelfde dat niemand het verdiend om door een leeuw verscheurd te worden. Maar ik begrijp zijn opmerking, het zijn vaak naïeve linkse mutsen die gesteund door papa en mama eens lekker naar het buitenland gaan om de wereld te verbeteren. Dit zijn dezelfde mensen die denken dat iedereen langs een kampvuur liedjes zit te zingen en het bloemetjes regent, het policor volk. Ze gaat naar een gebied waar je als je als blanke vrouw rondloopt een zwaar lustobject bent, dat ze dan verkracht word is risico van het vak. Door de jaren heen heb ik het zo vaak gelezen. Ik zou ook willen dat de dames zonder problemen rond de wereld kunnen trekken en dat elke man hun handen thuis houd, maar die wereld is het niet, en nu heeft ze helaas met de werkelijkheid kennisgemaakt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maar als je besluit mensen te helpen in het buitenland verdien je het schijnbaar om verkracht te worden als ik jou en die andere pipo hier hoor.
Bedankt. Voor eventjes wist ik het niet meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee... deze statistieken moet je anders interpreteren.. zelfs met maar 6 procent moslims loopt het al gierend uit de hand!!
nee je neemt bewust het risico dat het gebeurtquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nadat drie commissies ernaar gekeken hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:45 schreef Oversight het volgende:
[..]En volgt er een non-binding resolutie.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Verdienen nooit, niemand verdiend het om verkracht te worden, hetzelfde dat niemand het verdiend om door een leeuw verscheurd te worden. Maar ik begrijp zijn opmerking, het zijn vaak naïeve linkse mutsen die gesteund door papa en mama eens lekker naar het buitenland gaan om de wereld te verbeteren. Dit zijn dezelfde mensen die denken dat iedereen langs een kampvuur liedjes zit te zingen en het bloemetjes regent, het policor volk. Ze gaat naar een gebied waar je als je als blanke vrouw rondloopt een zwaar lustobject bent, dat ze dan verkracht word is risico van het vak. Door de jaren heen heb ik het zo vaak gelezen. Ik zou ook willen dat de dames zonder problemen rond de wereld kunnen trekken en dat elke man hun handen thuis houd, maar die wereld is het niet, en nu heeft ze helaas met de werkelijkheid kennisgemaakt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:30 schreef Twiitch het volgende:
Je moet daar geen hulpverleners meer naartoe sturen. Die mensen moeten maar eens leren hun eigen boontjes te doppen.
Tuurlijk verdien je het niet. Je moet alleen niet vreemd opkijken als het gebeurt, in grote delen van de wereld is een vrouw nog steeds open wild. En het is vrij normaal in conflictgebieden om vrouwen te verkrachten om allerlei redenen. Dat hoort wat bij een conflict gebied.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Goed uitgelegd. Beetje raar dat sommige users hier zo verontwaardigd op reageren, aangezien het schering en inslag is dat het er zo aan toe gaat op die plekken. Maargoed, zulke problemen benoemen zal dan wel weer 'Racisme' zijn oid.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Verdienen nooit, niemand verdiend het om verkracht te worden, hetzelfde dat niemand het verdiend om door een leeuw verscheurd te worden. Maar ik begrijp zijn opmerking, het zijn vaak naïeve linkse mutsen die gesteund door papa en mama eens lekker naar het buitenland gaan om de wereld te verbeteren. Dit zijn dezelfde mensen die denken dat iedereen langs een kampvuur liedjes zit te zingen en het bloemetjes regent, het policor volk. Ze gaat naar een gebied waar je als je als blanke vrouw rondloopt een zwaar lustobject bent, dat ze dan verkracht word is risico van het vak. Door de jaren heen heb ik het zo vaak gelezen. Ik zou ook willen dat de dames zonder problemen rond de wereld kunnen trekken en dat elke man hun handen thuis houd, maar die wereld is het niet, en nu heeft ze helaas met de werkelijkheid kennisgemaakt.
Hoe is het vergelijkbaar om in IS-gecontroleerd gebied rond te lopen en vanuit de VN naar een gebied af te reizen om mensen daar medische hulp te bieden?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:02 schreef Oversight het volgende:
[..]Het is juist een prima vergelijking, waar gaat hij mank volgens jou?
En wat denk je dat er gebeurt als je morgen naar Syrië vertrekt om IS te helpen, door ze te gaan onderwijzen over de rechten van homofielen ?
Ben oprecht benieuwd naar jouw reactie.
Dan zullen ze het inderdaad wel verdiend hebben ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee je neemt bewust het risico dat het gebeurt
Iets in me zegt dat de mensen die daar via de VN werken niet die blonde tinder tanga's zijn die foto's plaatsen met schooljongetjes op hun profiel. Dat zijn mensen die via vrijwilligersorganisaties naar veilige en ontwikkelde landen als Namibië gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen prima op de hoogte zijn/waren van de gevaren. Doet niets af aan de reacties hier dat het zo'n beetje maar net goed voor ze is omdat ze zo stom zijn hun nek boven het maaiveld uit te steken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tuurlijk verdien je het niet. Je moet alleen niet vreemd opkijken als het gebeurt, in grote delen van de wereld is een vrouw nog steeds open wild. En het is vrij normaal in conflictgebieden om vrouwen te verkrachten om allerlei redenen. Dat hoort wat bij een conflict gebied.
Verder verbaasd het me altijd hoe makkelijk mensen hun eigen normen en waarden projecteren op anderen en er zwijgend vanuit gaan dat hoe wij leven de norm is
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe is het vergelijkbaar om in IS-gecontroleerd gebied rond te lopen en vanuit de VN naar een gebied af te reizen om mensen daar medische hulp te bieden?
quote:Je snapt toch zelf ook wel dat dat twee compleet verschillende situaties zijn.
quote:Die vergelijking gaat dan ook mank omdat er in Zuid-Soedan honderden mensen hulp verlenen en die lang niet allemaal met zulk geweld geconfronteerd worden laat staan verkracht worden.
quote:Het is natuurlijk gewoon super leuk om mensen die hun nek uitsteken in plaats van thuis te zitten, neer te halen.
Helaas gebeurd het ook in die landen, paar jaar geleden nog volgens mij, 4 jongedames (jongste was 17) in zo'n Afrikaans dorp les geven aan kinderen. Een aantal mannen met wapens stormden het gebouw binnen, kinderen en vrouwen/mannen werden opgesloten, en de 4 blanke dames werden gelijktijdig verkracht. Waren 4 Nederlandse dames als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Iets in me zegt dat de mensen die daar via de VN werken niet die blonde tinder tanga's zijn die foto's plaatsen met schooljongetjes op hun profiel. Dat zijn mensen die via vrijwilligersorganisaties naar veilige en ontwikkelde landen als Namibië gaan.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dan zullen ze het inderdaad wel verdiend hebben ja.
quote:Iets in me zegt dat de mensen die daar via de VN werken niet die blonde tinder tanga's zijn die foto's plaatsen met schooljongetjes op hun profiel.
quote:Dat zijn mensen die via vrijwilligersorganisaties naar veilige en ontwikkelde landen als Namibië gaan.
quote:Ik denk dat die mensen prima op de hoogte zijn/waren van de gevaren. Doet niets af aan de reacties hier dat het zo'n beetje maar net goed voor ze is omdat ze zo stom zijn hun nek boven het maaiveld uit te steken.
quote:Verder vul je nu wel heel erg veel in voor die hulpverleners, je kent ze niet eens dus weet ook niet hoe ze denken. Het kan net zo goed zijn dat ze tig maatregelen hebben genomen en gewoon intens pech hebben gehad. Ze zijn dan ook door letterlijk iedereen in de steek gelaten daar, om dan te impliceren dat het waarschijnlijk naïeve snolletjes waren, klopt van geen kant.
Ik ben het verder wel met je eens, punt is alleen dat die landen die relatief veilig zijn en waar die vrijwilligersorganisaties actief zijn, natuurlijk verder niet te vergelijken zijn met Zuid-Soedan dat verscheurt is door zo'n burgeroorlog. Daar staan de naïeve kinderen geen scholen te bouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Helaas gebeurd het ook in die landen, paar jaar geleden nog volgens mij, 4 jongedames (jongste was 17) in zo'n Afrikaans dorp les geven aan kinderen. Een aantal mannen met wapens stormden het gebouw binnen, kinderen en vrouwen/mannen werden opgesloten, en de 4 blanke dames werden gelijktijdig verkracht. Waren 4 Nederlandse dames als ik mij niet vergis.
Het is gewoon naïef, natuurlijk kunnen we roepen "mannen moeten hun handen thuishouden" en "vrouwen moeten kunnen gaan en staan waar ze willen". Die wereld is het helaas niet, ja in Europa, die wereld hebben wij ons gecreëerd, maar in zo'n landen is het normaal. Onze samenleving is helaas ook in gevaar hierdoor, doordat wij meer mensen binnenhalen die een andere opvatting hierover hebben, dit word bevestigd door het aantal verkrachtingen de laatste jaren. Kijk maar eens in Zweden, dat land lijkt verloren. Ik ken een aantal Zweden, en een paar jaar geleden waren het continue linkse posts op Facebook, negatief over ieder die iets slechts zei over vluchtelingen, de standaard verhalen, je kent ze wel. Nu moet je ze eens spreken, ze zijn ingehaald door de waarheid en realiteit. Ik weet in ieder geval dat ik mijn dochter nooit alleen naar zo'n land zou laten gaan, dan noemen ze mij maar een racist, maar in deze tijd ben ik eerder een realist
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik ben het verder wel met je eens, punt is alleen dat die landen die relatief veilig zijn en waar die vrijwilligersorganisaties actief zijn, natuurlijk verder niet te vergelijken zijn met Zuid-Soedan dat verscheurt is door zo'n burgeroorlog.
quote:Daar staan de naïeve kinderen geen scholen te bouwen.
quote:Er zullen genoeg (veel te veel) domme mensen naar Afrika gaan en dan vallen de normen en waarden daar rauw op hun dak.
quote:Van wat ik uit de artikelen kan halen betrof dit echter mensen die bezig waren met een humanitaire missie en daar door iedereen in de steek werden gelaten toen de nood hoog was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |