SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
En terecht.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze geven een kutbaan aan de Spanjaarden. Pauper land.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:37 schreef Szura het volgende:
Gemiste kans voor die ouders die hem Jaheel noemden.
Had natuurlijk Jeckyll Hyde moeten zijn.
Ja leuk.quote:
Ik ben meer fan van Karl Hyde.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:37 schreef Szura het volgende:
Gemiste kans voor die ouders die hem Jaheel noemden.
Had natuurlijk Jeckyll Hyde moeten zijn.
En dan gaan klagen over mijn Claxtonquote:
Ik klaagde niet, ik emogifde alleen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan gaan klagen over mijn Claxton
Vooruitquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik klaagde niet, ik emogifde alleen.
Marit Bouwmeester wat maak je het spannend! En waarom?!?!?!?!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:40 schreef Redefine het volgende:
Ik heb bij dat Bouwmeester momentje steeds de neiging de hulplijn te bellen voor Ayolt.
Hoezo?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:40 schreef Redefine het volgende:
Ah de stagiair heeft weer eens op FOK! meegelezen voor de info.
Het ergste vond ik: 'Groot-Brittannië HELP ONS, Australië HELP ONS'quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Marit Bouwmeester wat maak je het spannend! En waarom?!?!?!?!
Oh wat is dit mooi. Marit Bouwmeester, ze pakt goud! Ze pakt goud!
Dat verhaal over Lavillenie.quote:
Marit maakte het onnodig spannend.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:40 schreef Redefine het volgende:
Ik heb bij dat Bouwmeester momentje steeds de neiging de hulplijn te bellen voor Ayolt.
Ja, maar Ayolt was een beetje te.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Marit maakte het onnodig spannend.
Dat is wel redelijk breed uitgemeten ook.quote:
Ferry is nu aan het openwatersnorkelen bij Ranomi hoor. Ff de TeamNL-app installeren en je kan vast meegenieten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:42 schreef Collide het volgende:
Hopelijk worden Sifan en Schippers straks topshow want ben onderhand wel klaar met het wachten. Zolang er geen zwemmen te zien is.
Ranomi is al op de losersvlucht.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ferry is nu aan het openwatersnorkelen bij Ranomi hoor. Ff de TeamNL-app installeren en je kan vast meegenieten.
Die Ierse moest dan ook niet voor Australië en Zweden enzovoorts eindigen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar Ayolt was een beetje te.
Nee hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:43 schreef Collide het volgende:
[..]
Ranomi is al op de losersvlucht.
Volgens Nederlandse onderzoekers is EPO een placebo, dus ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:43 schreef Collide het volgende:
Ik las van de week ergens dat die gekleurde tape een placebo is.
Nope.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:43 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik las dat ze een dag later mocht gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:43 schreef Collide het volgende:
[..]
Die Franse polsstokspringer vergeleek zijn uitjouwen met de manier waarop Jesse Owens in 1936 werd behandeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:43 schreef Rami. het volgende:
[..]
Wat was de vergelijking? Ik schakelde te laat in.
"Mocht"quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las dat ze een dag later mocht gaan.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op een chute van Copello.
Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:44 schreef Collide het volgende:
[..]
Jawel vanmiddag na de wedstrijd vertrokken als het goed is.
Nee morgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:44 schreef Collide het volgende:
[..]
Jawel vanmiddag na de wedstrijd vertrokken als het goed is.
Nee morgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:44 schreef Collide het volgende:
[..]
Als het goed is wel is ze na de wedstrijd vertrokken.
Godver je hebt eigenwijze en koppige mensen, maar jij spant de kroon hierquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:44 schreef Collide het volgende:
[..]
Zelfde als "son" bij IJslanders of "van..." bij Nederlandersquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:44 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom heten ze allemaal kip die keniaanse atleten![]()
Negers eten kip, misschien moet KFC hun gaan sponsoren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:44 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom heten ze allemaal kip die keniaanse atleten![]()
Je bent wel hardleers hè...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:44 schreef Collide het volgende:
[..]
Omdat Ferry goud heeft, heeft ze haar eigen vliegticketsnaar huis geregeld buiten Hendriks om.quote:
Oh ik zie nu pas dat het aangepast is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Godver je hebt eigenwijze en koppige mensen, maar jij spant de kroon hier
Die ze niet zelf hoeft te betalen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat Ferry goud heeft, heeft ze haar eigen vliegticketsnaar huis geregeld buiten Hendriks om.
Ik zou dat niet zo heel erg vinden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:45 schreef marcodej het volgende:
Ik ben een beetje bang dat Daffie de finale niet gaat halen op een of andere manier.
Dat zou geweldig zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:45 schreef marcodej het volgende:
Ik ben een beetje bang dat Daffie de finale niet gaat halen op een of andere manier.
Ik wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zo heel erg vinden.
Daar zijn we het allemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn.
Het is toch geen Brit?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn.
Oh haha stond er vanmiddag wat mooier op een andere site.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ws/ranomi-blijft-rio
Daphne Shippers.quote:
Had die kut Copello toch maar moeten vallenquote:
Ik sluit dat niet uit.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn.
Aan het slapen.quote:
Madquote:
Neemt zijn werk niet serieus, jammer weer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Slaapt al een uur of vier denk ik nu
Pas op he. Er is toezicht.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neemt zijn werk niet serieus, jammer weer.
Jij timed dat gewoon?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Slaapt al een uur of vier denk ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |