Ziyech kan het beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk dat hij ze nog steeds neemt.
Niemand durft ook even de waarheid tegen hem te zeggen, vreselijk. Nog liever een korte corner, korte vrije trap.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk dat hij ze nog steeds neemt.
gewoon drama die vent, snap niet dat hij er niet uitgehaald wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand durft ook even de waarheid tegen hem te zeggen, vreselijk. Nog liever een korte corner, korte vrije trap.
Het heeft ook met vertrouwen te maken, dat ben ik met je eens. Maar het gaat niet alleen om deze vrije trap, hij maakt veel fouten de laatste tijd. Ook in Oranje.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, wat heeft zo'n vrije trap doorlaten met de speelstijl te maken? Hij was toch echt wel de beste keeper van de eredivisie en dat is hij momenteel niet, tenminste lijkt me niet.
Schone Serero Gudelj voor Ziyechquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Beter lozen we 3 middelmatige middenvelders en halen we Ziyech.
ai ai ai, als je zijn corners soms ziet. Ben wel benieuwd naar het conversie-percentage van zijn spelhervattingen. Volgens mij is dat echt bizar laag.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gudelj heeft een weergaloze traptechniek
Ik ga voor de linkerbovenhoekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ai ai ai, als je zijn corners soms ziet. Ben wel benieuwd naar het conversie-percentage van zijn spelhervattingen. Volgens mij is dat echt bizar laag.
Ik zou gaan voor Ugur Yildirimquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricky van den Bergh kon ook goede vrije trappen nemen.
Dat werd begin vorig jaar ook over Bazoer gezegd. Riedewald zal (helaas) waarschijnlijk ook nog wel ver terugvallenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:31 schreef Syntix het volgende:
Riedewald en Younes![]()
Riedewald is zo'n baas he. 19 jaar oud en speelt op 4 alsof hij er al jaren speelt![]()
Jammer dat Rogerio Ceni gestopt is.quote:
Riedewald zal zijn passingskills niet opeens verliezen over een paar maanden. Die zijn heel erg goed voor een voetballende verdediger. Gelukkig kijken Bayern en Dortmund niet mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat werd begin vorig jaar ook over Bazoer gezegd. Riedewald zal (helaas) waarschijnlijk ook nog wel ver terugvallen
Alleen aan hem om nadien aan te tonen of hij inderdaad uit het juiste hout gesneden is of dat het een beginnersopleving was.
Ik zal even happen. Kreeg te weinig ballen, prima aannames en techniek en wegdraaien, gaan we nog plezier van hebben in de lollerdivisie.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:55 schreef Roffa123 het volgende:
Goeie speler hoor die traore.......
Zelfde werd recent nog gezegd over bijvoorbeeld Fischerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riedewald zal zijn passingskills niet opeens verliezen over een paar maanden. Die zijn heel erg goed voor een voetballende verdediger. Gelukkig kijken Bayern en Dortmund niet mee.
Eens, doch wel een klein beetje jaloers op Kramer en Jorgensen. Écht waar hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:55 schreef Roffa123 het volgende:
Goeie speler hoor die traore.......
Je kan beter hmfquote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:06 schreef Roffa123 het volgende:
Mensen die liever Traore dan Milik hebben...
wtf is hmfquote:
Siggy is 10x beter dan die tweequote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:06 schreef Roffa123 het volgende:
Ergerde ik me dood aan, tig corners en geen enkele leverde gevaar op. Alles werd simpel weggekopt / uitverdedigd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:01 schreef Kopsterk het volgende:
Er mag wel eens gewerkt worden aan de spelhervattingen. Die werden totaal niet gevaarlijk bij ons, terwijl die gasten bij elke corner konden koppen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:06 schreef Roffa123 het volgende:
Marc are you watching.quote:'Gepasseerde Hart denkt aan verhuurperiode'
Joe Hart bekijkt wat zijn opties zijn in de laatste twee weken dat de zomerse transferperiode nog open is. De keeper is sinds de komst van de nieuwe trainer Josep Guardiola geen eerste keus meer onder de lat bij Manchester City. Hart zou niet permanent willen vertrekken bij de 'Citizens', maar hij lijkt wel oren te hebben naar een verhuurperiode. Sevilla en Everton hebben naar verluidt interesse in de doelman van het Engelse elftal. (Bron: BBC)
10 keer het salarisplafondquote:
We hebben nog 30 miljoen van Milik liggen.quote:
AUB niet aan een keeper. Cil is goed genoeg, mag die vent ook eens een dipje hebben zeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We hebben nog 30 miljoen van Milik liggen.
'Die vent' met zijn dipje scheelt je ongeveer 10 miljoen aan CL inkomsten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
AUB niet aan een keeper. Cil is goed genoeg, mag die vent ook eens een dipje hebben zeg.
oh sorry, zijn we al uitgeschakeld. Ik heb even volgende week gemist.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Die vent' met zijn dipje scheelt je ongeveer 10 miljoen aan CL inkomsten.
Daar ligt Overmars nu in te zwemmen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We hebben nog 30 miljoen van Milik liggen.
Zet Ziyech in een ploeg met 75 procent balbezit en je voetbalt simpel naar veel meer kansen. Had zijn eigen transfersom gisteren zomaar al terug kunnen verdienen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Die vent' met zijn dipje scheelt je ongeveer 10 miljoen aan CL inkomsten.
Hoezo kost het ons 10 miljoen? We moeten volgende week nog gewoon spelen hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:15 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zet Ziyech in een ploeg met 75 procent balbezit en je voetbalt simpel naar veel meer kansen. Had zijn eigen transfersom gisteren zomaar al terug kunnen verdienen.
Hem niet halen kost je dus 10 miljoen aan inkomsten. Niet onze keeper hoor...
quote:En andersom wil De Boer dat zijn aanvallers meeverdedigen. 'Mijn spitsen scoren vaak veel, omdat ze dicht bij het doel opereren. Maar ze moeten ook hun bijdrage leveren aan het team.'
Dit is niet eerlijk Stijn, het was een kwestie van tijd voordat Sigthorsson zichzelf ging belonen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat hebben we gemerkt bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop