Een opschroef lens voor m`n camcorderquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:16 schreef Amarantha het volgende:
Wat had je besteld dan Braddie? #nieuwsgierig
chai is te druk met andere dingen kuch kuchquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:17 schreef Mozy het volgende:
Net of ik chai op mijn account zou laten. Zou binnen 2 minuten een ban hebben met de shit die zij post. #BanFreeSince2011
anders ik welquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
chai is te druk met andere dingen kuch kuch
Chaiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
chai is te druk met andere dingen kuch kuch
Ze had dit niet bij een Marokkaanse familie moeten flikken met haar botte hoofd, had ze nu een zware realitycheck gehad.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben afgekoeld, en die actie was een waarschuwing, ze heeft voor 2 salade's betaald, een gaat er morgen bij de pasta, en een eet ik zelf op.
Side salad met ceasar dressingquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed Crip, wat is het voor salade precies? Want ik vind hem best wel lekker
typische Nederlandse cuck mentaliteitquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze had dit niet bij een Marokkaanse familie moeten flikken met haar botte hoofd, had ze nu een zware realitycheck gehad.
Maja, jij loopt al excuses aan te beiden
hjb man fuck die jongen niet zoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze had dit niet bij een Marokkaanse familie moeten flikken met haar botte hoofd, had ze nu een zware realitycheck gehad.
Wees blij dat ik niet weer flip, maar dat ik relativeer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gaat ook echt wreed hard op z'n bekquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Op 10.24. Gewoon blijven kijken.
Kijk hoe mad maakt nie uit hoe hard je hier je best doet om te haten will never forget je netflix and chill invite xquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Blanken hebben geen ruggengraat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee, ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:20 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn vriend is weg en ik voel me meteen debiel.
Mozy heeft Chai dit ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |