Kijk je helemaal nooit films?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een van de weinige films die ik heb gezien
Was niks aan
Bedoel je nu de tekenfilmserie?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een van de weinige films die ik heb gezien
Was niks aan
Nee die 3D film van een aantal jaar terugquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:02 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Bedoel je nu de tekenfilmserie?
Die is leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat dacht jij ook over Star Trek.
wat is 4d danquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik zag laatst een 4D film. Kan allemaal met de juiste pilletjes.
Tijd. De vierde dimensie is tijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Diepte, breedte, hoogte en nog een extra dimensie in je hoofd die moeilijk te beschrijven is
je verstikt weer eens alle poëziequote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tijd. De vierde dimensie is tijd.
De relativiteit van tijd is pure poezie.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je verstikt weer eens alle poëzie
Duidelijk niet dezelfde pil gehad.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zotgen, er zijn nog 8 andere dimensies waar je uit kan kiezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duidelijk niet dezelfde pil gehad.
Het is niet zozeer een keuze, maar de puurste go with the flow die je je (eigenlijk nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zotgen, er zijn nog 8 andere dimensies waar je uit kan kiezen.
Ik had dat een keer toen ik werd gepepen. Mijn ogen rolde alle kanten op.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een keuze, maar de puurste go with the flow die je je (eigenlijk niet) voor kunt stellen.
Normaal laat ik het gaan, maar aangezien dit essentiële taal is voor een homo en iedereen hier dit correct hoort te doen: gepijpt en niet 'gepepen'.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had dat een keer toen ik werd gepepen. Mijn ogen rolde alle kanten op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Kaas- op 18-08-2016 03:28:41 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |