SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
- verwijderd door admin -
Echt hequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Wat vindt u van Solomon Bockarie?"
Beiden namen beginnen met Boquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat Boekarie tegen Bolt rent?
Dat kan niet. Daar staat al iemand.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:44 schreef kilon het volgende:
Ik had graag Bolt in baan 2 of 3 gezien
Houdt Campbell niet tegenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan niet. Daar staat al iemand.
quote:
Klopt.quote:
Dat klopt, maar afgezien van haar 5de poging waarvan ik het niet weet, omdat ik die niet gezien heb, was de rest wel echt ongeldig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vaak worden mindere worpen wel ongeldig gemaakt (wat overigens nergens op slaat).
Hij is nog beter dan Martinaquote:
twitter:Memphis twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 18:00:11Good luck @dafneschippers, running "Old Trafford" back and forth in little less than 22 sec. You can do it! 😉🏃🏽💪🏾 https://t.co/zaMJKQRtH8 reageer retweet
03.00 uur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:33 schreef Odaiba het volgende:
Moet Dafne Scippers nou vannacht nog/?
Alleen de halvequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:56 schreef Slaro het volgende:
Alleen de Halve Finale of ook de Finale?!
1500m is wel vandaag slaro de paroquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:02 schreef Slaro het volgende:
[..]
Top, en jammer, had zin in een mooie finale vanavond.
Ze maakt een kansje.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef Collide het volgende:
Is Sifan een serieuze kandidaat voor goud?
Nee dat gaat naar Dibaba. Wel medaillekandidaat. Ik ga het wekkertje zetten denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef Collide het volgende:
Zeker een kanshebber, loopt al tijden sterk als het nodig is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:14 schreef Collide het volgende:
Tot nu toe komt het beste resultaat van de Nederlands underdogs.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:20 schreef skysherrif het volgende:
ze staat 4e bij de bookmakers, maar een quotering van 15 voor de overwinning
Beste post ooit.quote:
Zou het stiekem ook wel leuk vinden als hij zegt dat hij geen fuck om dat langeafstand zwemmen geeft. Gewoon om te kijken hoe Dione dat handelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Gregory altijd zo heerlijk correct
Wat een zielepootquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:25 schreef RipCity het volgende:
twitter:Memphis twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 18:00:11Good luck @dafneschippers, running "Old Trafford" back and forth in little less than 22 sec. You can do it! 😉🏃🏽💪🏾 https://t.co/zaMJKQRtH8 reageer retweet
Kut Brazilianenquote:
Je snapt wel meteen hoe ze aan die demonen is gekomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me bij Jeroen ook nooit voorstellen dat hij Heemskerk heeft afgeschminkt
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik maak me soms wel zorgen om de mensen hier. Dat je gewoon hoogspringers kent en dat soort ongein.
dit in tegenstelling tot elke Baskische wielrennerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik maak me soms wel zorgen om de mensen hier. Dat je gewoon hoogspringers kent en dat soort ongein.
Zeikwijf.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Dafne altijd wel leuk, maar met dat gezeik met dr lies heeft ze wel een klein beetje afgedaan bij mij.
Zo voel ik me ook als mensen het weer over obscure Baskjes of Colombiaantjes hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bondarenko, Barshim, Grabarz, Ukhov, Tamberi, daar houdt het wel een beetje op voor mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt toch ook nog zon rus, die nu wss geschorst isquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bondarenko, Barshim, Grabarz, Ukhov, Tamberi, daar houdt het wel een beetje op voor mij.
Die reactie en dat gedoe vond ik al een beetje meh, maar dat was nog wel te begrijpen. Dat noemen dat normale atleten nooit meer hadden kunnen lopen van haar en Bart vrij lachwekkend.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Dafne altijd wel leuk, maar met dat gezeik met dr lies heeft ze wel een klein beetje afgedaan bij mij.
Maar jij kent alle fietsende Baskjes en Eritreeërs.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je telt meequote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:34 schreef TheVulture het volgende:
Ze melken die interviewplek wel compleet uit he, ik geloof dat ik al 54 interviews heb gezien met atleten
Neuken in de keuken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat hij die Nederlandse woorden niet gebruikt
Slobelf.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar jij kent alle fietsende Baskjes en Eritreeërs.
quote:
Nou is dat wel heel goed gedaan hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:34 schreef TheVulture het volgende:
Ze melken die interviewplek wel compleet uit he, ik geloof dat ik al 54 interviews heb gezien met atleten
Gaat d'r commercieel wel beetje kosten dat haar uitstraling wat onsympathieker is geworden. Hiervoor was ze het lievelinkje van heel NL. Paar ton minder aan reclame OF ze moet overtuigend 200m winnen alsnog.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die reactie en dat gedoe vond ik al een beetje meh, maar dat was nog wel te begrijpen. Dat noemen dat normale atleten nooit meer hadden kunnen lopen van haar en Bart vrij lachwekkend.
Zou kunnen. Maar denk het niet. Als ze een top race loopt morgen, dan is iedereen dat vergeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaat d'r commercieel wel beetje kosten dat haar uitstraling wat onsympathieker is geworden. Hiervoor was ze het lievelinkje van heel NL. Paar ton minder aan reclame.
Ze heeft de schade wel redelijk snel hersteld in de dagen erna denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaat d'r commercieel wel beetje kosten dat haar uitstraling wat onsympathieker is geworden. Hiervoor was ze het lievelinkje van heel NL. Paar ton minder aan reclame OF ze moet overtuigend 200m winnen alsnog.
Hier spreekt een kenner mensen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaat d'r commercieel wel beetje kosten dat haar uitstraling wat onsympathieker is geworden. Hiervoor was ze het lievelinkje van heel NL. Paar ton minder aan reclame OF ze moet overtuigend 200m winnen alsnog.
De binnenbaan wil je juist niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:36 schreef DO2 het volgende:
Oh, de snelste tweede mag ook in de binnenbaan. Niets aan de hand, dus.
Jammer dat niemand tegenwoordig meer van die supersonische sokken heeft zoals Bram Som. Dat waren nog eens goede verklaringen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoorde je dat, R_R? PIEKEN OP HET JUISTE MOMENT.
Baan 4t/m7, bedoel ik daar mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
De binnenbaan wil je juist niet.
Oh ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:39 schreef DO2 het volgende:
Overigens begr
[..]
Baan 4t/m7, bedoel ik daar mee.
Of het bandje van Sneijdertquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer dat niemand tegenwoordig meer van die supersonische sokken heeft zoals Bram Som. Dat waren nog eens goede verklaringen.
Zolang dat bandje maar niet te strak zit.quote:
Dit zal dr niet goed doen idd, marketingtechnisch.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Pas op he, dadelijk krijg je een brief van de familie Dekker.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang dat bandje maar niet te strak zit.
Ik hoorde de brievenbus al.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pas op he, dadelijk krijg je een brief van de familie Dekker.
Iddquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die reactie en dat gedoe vond ik al een beetje meh, maar dat was nog wel te begrijpen. Dat noemen dat normale atleten nooit meer hadden kunnen lopen van haar en Bart vrij lachwekkend.
Sotonmayor ken ik. Doet die nog mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bondarenko, Barshim, Grabarz, Ukhov, Tamberi, daar houdt het wel een beetje op voor mij.
'quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Sotonmayor ken ik. Doet die nog mee?
Seksist.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speerwerpen voor vrouwen, vreselijker wordt t niet.
Bij de mannen zo'n bazenonderdeel.
Jan Zeleznyquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
YEGOquote:
Het gaat nergens meer over tegenwoordig inderdaad. Maar gezien dit toernooi zal dat opeens wel weer een topshow gaan wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
ach, ver is bij de vrouwen dan weer ok en bij de mannen dramaquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:46 schreef marcodej het volgende:
Pittige loting voor Daffie hoor. Beste twee uit elke heat en twee tijdsnelsten door?
Gelukkig is hun feestjesdiscipline afgelopenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedere keer als ik een Brit in beeld zie krijg ik zin om met dingen te gooien.
Zeven hordes omgeflikkerd en 2 laten wiebelenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:49 schreef Slobeend het volgende:
Tsjech in baan 1 loopt gewoon door alles heen
Brit slaat drie van zijn concurrenten de baan uit straks, geen DSQquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:49 schreef bedachtzaam het volgende:
USA slaat een kruisje, die gaat verliezen
Pffffquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:49 schreef Slobeend het volgende:
Ha iddquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit al de hele avond zo voor de tv.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedere keer als ik een Brit in beeld zie krijg ik zin om met dingen te gooien.
Wij allemaalquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond zo voor de tv.
[ afbeelding ]
Helaas is deze post niet 40-45 keer gemaakt.quote:
Er stond ook een Russisch vlaggetje bij haar naam, dus blijkbaar komt ze voor Rusland hier uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag je dan wel gewoon met kleren van Russia rondlopen als je 'onafhankelijk' bent
Geld was op.quote:
België is niet zo raar.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:57 schreef Szura het volgende:
Frankrijk
Staan gewoon achter ons in de medaillespiegel. Net als Australië, Japan, Canada en België.
Vooral Canada met hun 2 2 9quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:57 schreef Szura het volgende:
Frankrijk
Staan gewoon achter ons in de medaillespiegel. Net als Australië, Japan, Canada en België.
België heeft nu al meer medailles dan tijdens de afgelopen vijf spelen bij elkaar.quote:
Ja.quote:
Canada ook nietquote:
Hebben al sinds 1920 geen medaille meer gehaald in de teamsportenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
België heeft nu al meer medailles dan tijdens de afgelopen vijf spelen bij elkaar.
En China wintquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, tafeltennis is ook klaar.
Meh, dankzij onze faalhockeyers dus nu welquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben al sinds 1920 geen medaille meer gehaald in de teamsporten
Dit jaar dus wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En daar verliezen wij dus gewoon van bij het hockey. We kunnen er niks van.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja sorry, dat vergat ik erbij te zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Meh, dankzij onze faalhockeyers dus nu wel
Ga maar even in het hockeytopic trollen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En daar verliezen wij dus gewoon van bij het hockey. We kunnen er niks van.
Erg verrassende sport is dat niet nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En China wint
Hoe eenzijdig
Canada haalde 4 jaar geleden ook maar 1 keer goud. Dus het is wachten tot de Spelen daar een keer naar toe gaan en ze het Britse programma adopterenquote:
Ik ga niet in nog meer topics posten hier.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga maar even in het hockeytopic trollen.
Denemarken incoming.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En China wint
Hoe eenzijdig
Japan 17 x brons ofzo is ook een lollerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Canada haalde 4 jaar geleden ook maar 1 keer goud. Dus het is wachten tot de Spelen daar een keer naar toe gaan en ze het Britse programma adopteren
Precies. Japan zal over 4 jaar wel al hun bronzen medailles naar goud opwaarderenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Canada haalde 4 jaar geleden ook maar 1 keer goud. Dus het is wachten tot de Spelen daar een keer naar toe gaan en ze het Britse programma adopteren
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze jongen heeft een bril alsof ie in het scheikundelokaal staat.
Nee, Lavilleniequote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Amerikaantje wordt uitgefloten, lollers.
Inderdaad niet gek dat ze het in Zomersporten minder doen dan Frankrijk, Duitsland en Italië.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Canada heeft maar 36 miljoen inwoners, zo heel veel is dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |