Neuh, vind het wel prima zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maak je er zelf wat moois van met je gitaar/keyboard
Gebakken ei.quote:
Haring in tomatensausquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, die eet ook haring in tomatensaus.. dus wat dat betreft.
Opzichquote:
Bami is ook een soort pasta, net als macaroni.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dan nog wtf
ken dat alleen bij bami
okquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh, vind het wel prima zo.
Vond dit toevallig een behoorlijk grappige tekst
Haring in tomatensaus is zoooooooooo lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Haring in tomatensaus
Gvd jouw ma
Dat is toch niet te kanen?
Ahaha Braddie ik ben aan het huilen van het lachenquote:
Nee, als aids voedsel was en dan dat aroma als dat blikje open gaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Haring in tomatensaus
Gvd jouw ma
Dat is toch niet te kanen?
Ik deed weleens maggie door de Macaroniquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Opzich
Ik doe wel eens room of melk en kaas en macaroni echt tering lkkr als je stoned bent en je vreetkick hebt![]()
En dan met Heinz ketchup of Hela curry eten om het af te maken
HAHAHAHA HARDOPquote:
Hoi Mamaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Haring in tomatensaus is zoooooooooo lekker
Missie voltooidquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ahaha Braddie ik ben aan het huilen van het lachen
okeequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bami is ook een soort pasta, net als macaroni.
Gebakken ei daarbij is lekker
doe alleen kaas bij macaroniquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Opzich
Ik doe wel eens room of melk en kaas en macaroni echt tering lkkr als je stoned bent en je vreetkick hebt![]()
En dan met Heinz ketchup of Hela curry eten om het af te maken
Denk dat het hier niet eens kokhalzen is, ga gewoon meteen alaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, als aids voedsel was en dan dat aroma als dat blikje open gaat.
#kokhalzen.
Ik ging daar helemaal stuk omquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:28 schreef Catkiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elletje_trekken.html![]()
Best wel zielig om die kinderen zo hard te laten schrikken.
moeten ze maar niet belletje lellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:28 schreef Catkiller het volgende:
Je moet met room of melk proberen dan is het nog smeueiger snap jequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee
[..]
doe alleen kaas bij macaroni
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:28 schreef Catkiller het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |