Ik moet nog eten.quote:
quote:
Ach, ze gooide het zelf ook online inclusief videoclipquote:
Macaroniquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo macaroni eten. Ben net thuis.
Heeft er ook weinig mee te maken als je er in augustus al mee komt toch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel tactisch geen sinterklaas en zwarte piet meer op de verpakking
Weer hamburgersquote:
Ja, maar zo is het niet echt compleet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft er ook weinig mee te maken als je er in augustus al mee komt toch.
Ketjapboontjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog eten.
Maar voor zo: nasi, ketjapboontjes en varkensvlees
Die nasi was er ineens
Macaroni met kaas is lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo macaroni eten. Ben net thuis.
#fattyleefbesteleefquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
ik moet nog naar de winkel voor eten
denk gewoon burgers met een salade #fattyleef
Inbe4 backfire omdat jij zoiets zegt.quote:
Maraconi met ei kan ik mij nog wel iets bij voorstellen, maar kan mij die augurk niet echt inbeelden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet macaroni altijd met een gebakken ei en augurken, maar ik geloof dat ik daarin best afwijkend ben.
Boerenkool zonder augurken is ook niet compleet.
Augurk wel, ei ben ik niet zo'n fan van maar doen ze bij mij thuis ook gewoon hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet macaroni altijd met een gebakken ei en augurken, maar ik geloof dat ik daarin best afwijkend ben.
Boerenkool zonder augurken is ook niet compleet.
Augurk eet ik gewoon apart, niet in stukjes door de macaroni.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maraconi met ei kan ik mij nog wel iets bij voorstellen, maar kan mij die augurk niet echt inbeelden.
Inb4:
[ afbeelding ]
Maak je er zelf wat moois van met je gitaar/keyboardquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb geen benut van hoe het gerapt is of zoMapima heeft het toen verwijderd.
Mijn moeder eet er ook amsterdamse uitjes bijquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Augurk wel, ei ben ik niet zo'n fan van maar doen ze bij mij thuis ook gewoon hoor.
Bij boerenkool gaat mij weer net iets te ver.
Neuh, vind het wel prima zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maak je er zelf wat moois van met je gitaar/keyboard
Gebakken ei.quote:
Haring in tomatensausquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, die eet ook haring in tomatensaus.. dus wat dat betreft.
Opzichquote:
Bami is ook een soort pasta, net als macaroni.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dan nog wtf
ken dat alleen bij bami
okquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh, vind het wel prima zo.
Vond dit toevallig een behoorlijk grappige tekst
Haring in tomatensaus is zoooooooooo lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Haring in tomatensaus
Gvd jouw ma
Dat is toch niet te kanen?
Ahaha Braddie ik ben aan het huilen van het lachenquote:
Nee, als aids voedsel was en dan dat aroma als dat blikje open gaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Haring in tomatensaus
Gvd jouw ma
Dat is toch niet te kanen?
Ik deed weleens maggie door de Macaroniquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Opzich
Ik doe wel eens room of melk en kaas en macaroni echt tering lkkr als je stoned bent en je vreetkick hebt![]()
En dan met Heinz ketchup of Hela curry eten om het af te maken
HAHAHAHA HARDOPquote:
Hoi Mamaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Haring in tomatensaus is zoooooooooo lekker
Missie voltooidquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ahaha Braddie ik ben aan het huilen van het lachen
okeequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bami is ook een soort pasta, net als macaroni.
Gebakken ei daarbij is lekker
doe alleen kaas bij macaroniquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:25 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Opzich
Ik doe wel eens room of melk en kaas en macaroni echt tering lkkr als je stoned bent en je vreetkick hebt![]()
En dan met Heinz ketchup of Hela curry eten om het af te maken
Denk dat het hier niet eens kokhalzen is, ga gewoon meteen alaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, als aids voedsel was en dan dat aroma als dat blikje open gaat.
#kokhalzen.
Ik ging daar helemaal stuk omquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:28 schreef Catkiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elletje_trekken.html![]()
Best wel zielig om die kinderen zo hard te laten schrikken.
moeten ze maar niet belletje lellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:28 schreef Catkiller het volgende:
Je moet met room of melk proberen dan is het nog smeueiger snap jequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee
[..]
doe alleen kaas bij macaroni
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:28 schreef Catkiller het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |