Ik moet nog eten.quote:
quote:
Ach, ze gooide het zelf ook online inclusief videoclipquote:
Macaroniquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo macaroni eten. Ben net thuis.
Heeft er ook weinig mee te maken als je er in augustus al mee komt toch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel tactisch geen sinterklaas en zwarte piet meer op de verpakking
Weer hamburgersquote:
Ja, maar zo is het niet echt compleet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft er ook weinig mee te maken als je er in augustus al mee komt toch.
Ketjapboontjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog eten.
Maar voor zo: nasi, ketjapboontjes en varkensvlees
Die nasi was er ineens
Macaroni met kaas is lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo macaroni eten. Ben net thuis.
#fattyleefbesteleefquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
ik moet nog naar de winkel voor eten
denk gewoon burgers met een salade #fattyleef
Inbe4 backfire omdat jij zoiets zegt.quote:
Maraconi met ei kan ik mij nog wel iets bij voorstellen, maar kan mij die augurk niet echt inbeelden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet macaroni altijd met een gebakken ei en augurken, maar ik geloof dat ik daarin best afwijkend ben.
Boerenkool zonder augurken is ook niet compleet.
Augurk wel, ei ben ik niet zo'n fan van maar doen ze bij mij thuis ook gewoon hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet macaroni altijd met een gebakken ei en augurken, maar ik geloof dat ik daarin best afwijkend ben.
Boerenkool zonder augurken is ook niet compleet.
Augurk eet ik gewoon apart, niet in stukjes door de macaroni.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maraconi met ei kan ik mij nog wel iets bij voorstellen, maar kan mij die augurk niet echt inbeelden.
Inb4:
[ afbeelding ]
Maak je er zelf wat moois van met je gitaar/keyboardquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb geen benut van hoe het gerapt is of zoMapima heeft het toen verwijderd.
Mijn moeder eet er ook amsterdamse uitjes bijquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Augurk wel, ei ben ik niet zo'n fan van maar doen ze bij mij thuis ook gewoon hoor.
Bij boerenkool gaat mij weer net iets te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |