SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Winst zonder tegengoals zou heel erg lekker zijn. Dan zou Rostov in Rusland moeten komen en het spel gaan maken, maar daardoor verspeelden ze het Russisch kampioenschap.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we na een halfuur nog niet gescoord hebben denk ik dat ook wel ja. Scoren we vroeg, dan voetbalt dat al een stuk makkelijker en denk ik dat we wel kunnen uitlopen![]()
1-0 zou een werelduitslag zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winst zonder tegengoals zou heel erg lekker zijn. Dan zou Rostov in Rusland moeten komen en het spel gaan maken, maar daardoor verspeelden ze het Russisch kampioenschap.Oh.![]()
Ik post hem hier ook nog maar even, op het oog geen optie tot koop.twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 17:02:33Ajax verhuurt Richairo Zivkovic per direct aan FC Utrecht. De verhuur loopt t/m 30 juni 2017 https://t.co/kybdnbDiNW https://t.co/u5sbM2n60o reageer retweet
![]()
Elke winst zonder tegengoals is werelds.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1-0 zou een werelduitslag zijn![]()
Prima, jaartje aankijken hoe hij het doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:06 schreef Brammess het volgende:
Ik post hem hier ook nog maar even, op het oog geen optie tot koop.twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 17:02:33Ajax verhuurt Richairo Zivkovic per direct aan FC Utrecht. De verhuur loopt t/m 30 juni 2017 https://t.co/kybdnbDiNW https://t.co/u5sbM2n60o reageer retweet
Oh.![]()
Ik vermoed een kleine nederlaag voor Ajax, en ik zie Ajax daar nog wel winnen. Denk dat qua spel de uitwedstrijd makkelijker zal zijn dan de wedstrijd in Amsterdam. Die Russen graven zich vandaag in, en counteren als een malle.![]()
Volgens mij maakt het voor hun niet zo veel uit of ze thuis of uit spelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:12 schreef tja77 het volgende:
Ik vermoed een kleine nederlaag voor Ajax, en ik zie Ajax daar nog wel winnen. Denk dat qua spel de uitwedstrijd makkelijker zal zijn dan de wedstrijd in Amsterdam. Die Russen graven zich vandaag in, en counteren als een malle.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1-0 zou een werelduitslag zijn![]()
![]()
Sommige Russische ploegen hebben nogal eens de neiging thuis wat minder gesloten te spelen. Speelden die Belgen daar niet 2-2?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het voor hun niet zo veel uit of ze thuis of uit spelen![]()
Het verbaast me trouwens dat Ajax maar 4x eerder in de historie tegen een Russische club heeft gespeeld (alleen Spartak Moskou ook)Oh.![]()
Die kerel past gewoon niet bij het Ajax systeem. Kijk 1 wedstrijd van Jong Ajax en je weet al dat het nooit meer iets wordt voor Ajax. Voor genoeg andere clubs (zoals Utrecht waarschijnlijk) kan hij wel van waarde zijn, maar hij is gewoon niet slim genoeg voor Ajax.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima, jaartje aankijken hoe hij het doet.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Als hij daar als tweede spits rond Haller mag spelen zie ik hem wel renderen. En dan kunnen we misschien nog een leuk transfersommetje vangenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die kerel past gewoon niet bij het Ajax systeem. Kijk 1 wedstrijd van Jong Ajax en je weet al dat het nooit meer iets wordt voor Ajax. Voor genoeg andere clubs (zoals Utrecht waarschijnlijk) kan hij wel van waarde zijn, maar hij is gewoon niet slim genoeg voor Ajax.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:06 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 17:12:48Voor de goede orde: @fcutrecht heeft GEEN optie tot koop op @RichairoJZ #Ajax reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Scoorde onlangs toch 3 keer voor jong Ajax? Of waren dat geen doelpunten met enig kunde? Ik heb het niet gezien, maar dacht wel bij mezelf: "zou het dan toch nog goedkomen met die gozer?".quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die kerel past gewoon niet bij het Ajax systeem. Kijk 1 wedstrijd van Jong Ajax en je weet al dat het nooit meer iets wordt voor Ajax. Voor genoeg andere clubs (zoals Utrecht waarschijnlijk) kan hij wel van waarde zijn, maar hij is gewoon niet slim genoeg voor Ajax.![]()
same here, wie weet lukt het hem bij Utrecht welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Scoorde onlangs toch 3 keer voor jong Ajax? Of waren dat geen doelpunten met enig kunde? Ik heb het niet gezien, maar dacht wel bij mezelf: "zou het dan toch nog goedkomen met die gozer?".![]()
Als ik de samenvatting zo zag niet. In de wedstrijd tegen Emmen liep hij vooral in de wegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Scoorde onlangs toch 3 keer voor jong Ajax? Of waren dat geen doelpunten met enig kunde? Ik heb het niet gezien, maar dacht wel bij mezelf: "zou het dan toch nog goedkomen met die gozer?".Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Niet gescout*quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Zivkovic talent heeft kan niemand ontkennen. Alleen verkeerd gescout![]()
Wat heb jij soms toch een heerlijk eenvoudige visiequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Zivkovic talent heeft kan niemand ontkennen. Alleen verkeerd gescoutCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat heb jij soms toch een heerlijk eenvoudige visieOh.![]()
Zivkovic is verkeerd gescout zeg je. Maar de jongen heeft geen enkele kans gehad, dan maar weer weggezet bij jong of naar willem lii.quote:
Stel je nu voor dat Frank hem er gewoon in had gegooid en hij had 15 tot 20 goals gemaakt. Was hij dan ook verkeerd gescout?
Er is en was gewoon nooit een plan met Zivkovic. Die is gewoon gehaald omdat het zo'n talent is. Verkeerd gescout niet, verkeerd mee omgegaan. Dat is veel te eenvoudig doen over de zaak zivkovic.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Sow flashbackquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:06 schreef Adames het volgende:
We hebben nu gelukkig geen verhoeven op doel
het is een counterspits, slecht in de kleine ruimtequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zivkovic is verkeerd gescout zeg je. Maar de jongen heeft geen enkele kans gehad, dan maar weer weggezet bij jong of naar willem lii.
Stel je nu voor dat Frank hem er gewoon in had gegooid en hij had 15 tot 20 goals gemaakt. Was hij dan ook verkeerd gescout?
Er is en was gewoon nooit een plan met Zivkovic. Die is gewoon gehaald omdat het zo'n talent is. Verkeerd gescout niet, verkeerd mee omgegaan. Dat is veel te eenvoudig doen over de zaak zivkovic.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Zivkovic is verkeerd gescout zeg je. Maar de jongen heeft geen enkele kans gehadKnap hoe jij jezelf binnen 2 zinnen weet tegen te spreken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Er is en was gewoon nooit een plan met Zivkovic. Die is gewoon gehaald omdat het zo'n talent is.![]()
graven zich ook in thuis, zeker met een voorsprongquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:12 schreef tja77 het volgende:
Huntelaar is ook slecht in de kleine ruimte en dat is toch echt geen counterspitsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:07 schreef Adames het volgende:
[..]
het is een counterspits, slecht in de kleine ruimte![]()
quote:Van alle ploegen die Ajax kon loten in de laatste Champions League-voorronde was FK Rostov de grote onbekende. Juist aan die club werd Ajax gekoppeld. Als zo’n club dan uit het balletje komt, kun je twee dingen doen: afwachten waar de trainer mee komt of op onderzoek uit gaan.
Nemanja Gudelj koos voor de tweede optie. Hij was wel nieuwsgierig naar wat-ie van Rostov moest verwachten. “Ik heb mijn zaakwaarnemer (Vlado Lemic, red.) gevraagd een beetje rond te vragen naar de kracht van Rostov,” vertelt de middenvelder in de papieren editie van Ajax Life.
“Ik vind het wel lekker om alvast een beeld te hebben voordat we erover gaan praten met de technische staf,” vervolgt Gudelj. En wat hij dat te horen kreeg van zijn zaakwaarnemer? “De ploeg speelt compact, loert op de counter, is fysiek sterk.”
Toen we Gudelj spraken leek het er nog op dat de succestrainer Kuban Berdeyev al vertrokken was naar Spartak Moskou. Nu lijkt het erop dat hij toch op de bank zal zitten tegen Ajax, maar dan als assistent. Mocht dat niet zo zijn, ziet Gudelj dat als mogelijk voordeel voor Ajax.
“Hij bepaalde het ritme van het team, werd het meesterbrein achter het succesvolle plan genoemd. Dat hij weg is, kan voor ons een voordeel zijn, zeker als hij nog wat spelers meeneemt. Maar de ploeg heeft een jaar op zijn manier gespeeld, en zal tegen ons echt niet heel anders gaan spelen,” nuanceert Gudelj de rol van de trainer ook weer direct.
Dan over de kansen voor Ajax. Gudelj zou daar met zijn kennis een reële inschatting van moeten kunnen maken. “Ik geloof zeker dat we een kans hebben, als we de bal maar snel laten rondgaan. En niet slordig zijn. Want ze slaan meteen toe bij een verkeerde breedtepass.”![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar is ook slecht in de kleine ruimte en dat is toch echt geen counterspits![]()
![]()
Hij is beter in de counter. Dat doen we bij Ajax zeldenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zivkovic is verkeerd gescout zeg je. Maar de jongen heeft geen enkele kans gehad, dan maar weer weggezet bij jong of naar willem lii.
Er is en was gewoon nooit een plan met Zivkovic. Die is gewoon gehaald omdat het zo'n talent is. Verkeerd gescout niet, verkeerd mee omgegaan. Dat is veel te eenvoudig doen over de zaak zivkovic.Oh.![]()
Dafuqquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar is ook slecht in de kleine ruimte en dat is toch echt geen counterspits'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Lekker uit de context gerukt, hansie. Op basis van zijn potentie uitstekend gescout, matig mee omgegaan binnen Ajax.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Knap hoe jij jezelf binnen 2 zinnen weet tegen te spreken.Charlie: How's it going in there?
Beter in de counter. Ja dat vind ik persoonlijk een onzin reden om hem weg te doen. Dan is die dus al goed in het spelletje wat je minder speelt, hoef je hem alleen nog op te trainen naar hoe je het wil zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is beter in de counter. Dat doen we bij Ajax zeldenCharlie: How's it going in there?
Wat hou je er toch een eenvoudige visie op na.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beter in de counter. Ja dat vind ik persoonlijk een onzin reden om hem weg te doen. Dan is die dus al goed in het spelletje wat je minder speelt, hoef je hem alleen nog op te trainen naar hoe je het wil zien.Oh.![]()
"beter in de counter" houdt vooral in dat je een matige techniek / handelingssnelheid hebt, en dat je vooral moet hebben van hard lopen.![]()
Blind inderdaad. Schaf er zelfs wel een Ajax Life Card voor aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:20 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme wat hoop ik dat we het halen jongens
Meteen een passe partout![]()
Blijkbaar is het niet zo eenvoudig. Als zivkovic nu een klein ventje was zonder duelkracht was ik met je mee gegaan. Maar die is naast snel ook gewoon sterk en heeft een prima techniek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat hou je er toch een eenvoudige visie op na.
Dat iemand snel is maakt hem niet per se een "counterspits dus verkeerd gescout". Snap je wat ik doe?Charlie: How's it going in there?
Ik snap niet wat jij voor kwaliteiten ziet bij hem wat hem geschikt maakt om in de spits te spelen bij Ajax.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blijkbaar is het niet zo eenvoudig. Als zivkovic nu een klein ventje was zonder duelkracht was ik met je mee gegaan. Maar die is naast snel ook gewoon sterk en heeft een prima techniek.
Dat iemand snel is maakt hem niet per se een "counterspits dus verkeerd gescout". Snap je wat ik doe?
Hij is namelijk zeer matig in de kleine ruimte en als aanspeelpunt, dat kan je niet even leren met wat training
Oh.![]()
En vanavond niet gaan. De Ajacied in een notendop.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blind inderdaad. Schaf er zelfs wel een Ajax Life Card voor aanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij heeft een individuele actie, komt slim tot doelpogingen, kan wat koelbloediger maar maakt heel gevarieerd af. En is ook redelijk kopsterk voor zo'n jonge gast. Er is genoeg wat beter kan, maar goed als ik hem afzet tegen Dolberg, van wat hij laat zien bij jong. Dan moet dat in Ajax 1 ook kunnen. Dolberg profileert zich ook ineens meer dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij voor kwaliteiten ziet bij hem wat hem geschikt maakt om in de spits te spelen bij Ajax.
Hij is namelijk zeer matig in de kleine ruimte en als aanspeelpunt, dat kan je niet even leren met wat trainingCharlie: How's it going in there?
Hij krijgt daar alleen 14-18 meter de ruimte om te doen wat hij wil, vind je het gek dat hij daar meer presteert. Kijk alledrie de goals van laatst erop na en zoek de dichtstbijzijnde verdedigerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij heeft een individuele actie, komt slim tot doelpogingen, kan wat koelbloediger maar maakt heel gevarieerd af. En is ook redelijk kopsterk voor zo'n jonge gast. Er is genoeg wat beter kan, maar goed als ik hem afzet tegen Dolberg, van wat hij laat zien bij jong. Dan moet dat in Ajax 1 ook kunnen. Dolberg profileert zich ook ineens meer dan ik had verwacht.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Individuele actie met ruimte voor zich ja. Heb je voorbeelden van goede acties van hem in de kleine ruimte?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij heeft een individuele actie, komt slim tot doelpogingen, kan wat koelbloediger maar maakt heel gevarieerd af. En is ook redelijk kopsterk voor zo'n jonge gast. Er is genoeg wat beter kan, maar goed als ik hem afzet tegen Dolberg, van wat hij laat zien bij jong. Dan moet dat in Ajax 1 ook kunnen. Dolberg profileert zich ook ineens meer dan ik had verwacht.Oh.![]()
Anderlecht kon daar 2 keer scoren (2-2), terwijl het thuis met 0-2 onderuit ging.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
graven zich ook in thuis, zeker met een voorsprong
Maar Anderlecht speelde eerst uit als ik me niet vergis.![]()
Maar laten we elkaar geen malloot noemen. In de eredivisie is het meestal net zo'n open huis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij krijgt daar alleen 14-18 meter de ruimte om te doen wat hij wil, vind je het gek dat hij daar meer presteert. Kijk alledrie de goals van laatst erop na en zoek de dichtstbijzijnde verdedigerCharlie: How's it going in there?
Net te laat voor een kaartje, het is namelijk uitverkochtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
En vanavond niet gaan. De Ajacied in een notendop.![]()
![]()
Oke, anders gezegd: vergelijk de ruimte die Zivkovic kreeg met de ruimte die Dolberg en Cassierra de afgelopen twee wedstrijden kregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar laten we elkaar geen malloot noemen. In de eredivisie is het meestal net zo'n open huis.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kashia uitkappen, loopactie en Bruma het bos insturen en vervolgens afdrukken en scoren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Individuele actie met ruimte voor zich ja. Heb je voorbeelden van goede acties van hem in de kleine ruimte?Charlie: How's it going in there?
Uhu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Net te laat voor een kaartje, het is namelijk uitverkochtVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens mij scoorde Cassierra ook op snelheid, en die 1-0 van Dolberg was ook niet de moeilijkste kans.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke, anders gezegd: vergelijk de ruimte die Zivkovic kreeg met de ruimte die Dolberg en Cassierra de afgelopen twee wedstrijden kregenCharlie: How's it going in there?
Kan zijn, maar in de wedstrijd als geheel krijgen ze gewoon veel en veel minder ruimte en tijd. Ik zeg ook niet dat Zivkovic helemaal niks kan, maar in de kleine ruimte ligt zijn kwaliteit niet en de ruimte is in de Eredivisie nou eenmaal een stuk kleiner dan in de JL.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij scoorde Cassierra ook op snelheid, en die 1-0 van Dolberg was ook niet de moeilijkste kans.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maarja die andere spitsen heb ik behoudens enkele momenten ook niet "de kleine ruimte" kapot zien maken. Dat is voor iedereen een lastige discipline.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan zijn, maar in de wedstrijd als geheel krijgen ze gewoon veel en veel minder ruimte en tijd. Ik zeg ook niet dat Zivkovic helemaal niks kan, maar in de kleine ruimte ligt zijn kwaliteit niet en de ruimte is in de Eredivisie nou eenmaal een stuk kleiner dan in de JL.Charlie: How's it going in there?
Tja ik vind het in de kleine ruimte nog niet goed genoeg maar hopelijk ontwikkelt hij zich daarinquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kashia uitkappen, loopactie en Bruma het bos insturen en vervolgens afdrukken en scoren.Oh.![]()
Opstelling Ajax: Cillessen; Veltman, Sánchez, Riedewald, Dijks; Gudelj, Bazoer, Klaassen; El Ghazi, Traoré, Younes![]()
Flopmiddenveld. Verder prima opstellingquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:36 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax: Cillessen; Veltman, Sánchez, Riedewald, Dijks; Gudelj, Bazoer, Klaassen; El Ghazi, Traoré, YounesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat Tete niet speelt heeft misschien ook wel iets te maken met dat die Russen met twee spitsen spelen (?)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tete als slachtofferquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:36 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax: Cillessen; Veltman, Sánchez, Riedewald, Dijks; Gudelj, Bazoer, Klaassen; El Ghazi, Traoré, Younes![]()
En dat middenveld maar blijven staan pfffOh.![]()
Geen Ziyech?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:36 schreef BobW het volgende:
Stond vanochtend ook in de Telegraaf maar niet expliciet uitgelegd. Bosz zal het zo wel vertellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tete als slachtoffer![]()
En dat middenveld maar blijven staan pfff
#JusticeForKenny![]()
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:38 schreef BobW het volgende:
Tete zonder directe tegenstander is niet zo waardevol.En je kunt Veltman ook nog wel een beetje naar het centrum laten trekken waar nodig
heb je kaarten via werk ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan zo wel pics maken als ik er benOh.![]()
Ah zo is het wel logisch indeed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:38 schreef BobW het volgende:
Tete zonder directe tegenstander is niet zo waardevol.![]()
Er waren gewoon mogelijkheden om Riedewald op het middenveld te zettenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stond vanochtend ook in de Telegraaf maar niet expliciet uitgelegd. Bosz zal het zo wel vertellen.
#JusticeForKenny![]()
En geen journalist gaat vragen waarom hij dat niet doetOh.![]()
Wel duidelijk toch. Riedewald schuift door, Klaassen gaat achter de spits. Op papier een viermansverdediging maar that's it.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan die keuze in de verdediging niet helemaal plaatsen, to be honest."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nu wel kunnen kijken via hesgoal
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat middenveld gaat hem zo te zien weer goed in stelling brengen jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar wel benieuwd naar Traoreik gok op een doelpuntje van hem
RED ONS HENNIEGOD![]()
Rostov speelt altijd met 532 dan is het wel begrijpelijk dat Tete gepasseerd wordt, al vind ik het wel jammer![]()
Dat moet Riedegod maar doen dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat middenveld gaat hem zo te zien weer goed in stelling brengen jaOh.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:46 schreef S0nic het volgende:
En weer dit bagger middenveld, ongelofelijk.Oh.![]()
Helemaal niet slecht overigens dat er een klein beetje aangepast wordt. Zolang je maar niet het hele spelidee overhoop gaat gooienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vanuit zijn positie ? als die de bal kwijtraakt gaat het een feest worden voor zequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet Riedegod maar doen dan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Speelde ook de bal op Klaassen bij de 1-0 tegen Roda. Kan dus prima als hij doorschuift.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vanuit zijn positie ? als die de bal kwijtraakt gaat het een feest worden voor zeOh.![]()
Zal wel iets van Herenliefde Online zijn ofzo.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tegen Roda ja . We weten nu wel dat pikzuiger Gudelj er niet uit gaat zo mits hij een paar gigantische blunders begaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde ook de bal op Klaassen bij de 1-0 tegen Roda. Kan dus prima als hij doorschuift.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gudelj mocht ook in de Europese duels choken zonder erg bij FdBquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen Roda ja . We weten nu wel dat pikzuiger Gudelj er niet uit gaat zo mits hij een paar gigantische blunders begaat![]()
Ah, nou dat moet kunnen in Nederland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zal wel iets van Herenliefde Online zijn ofzo.Nee die zit er te diep inquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen Roda ja . We weten nu wel dat pikzuiger Gudelj er niet uit gaat zo mits hij een paar gigantische blunders begaatOh.![]()
Als ik dit combineer met een paar posts hierboven krijg ik wel bijzonder smerige gedachtes hoorquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
FdB was 1 groot chokefestijn in Europees verbandquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj mocht ook in de Europese duels choken zonder erg bij FdBRED ONS HENNIEGOD![]()
Het geloof dat ze vorig seizoen halve finale EL konden halenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
FdB was 1 groot chokefestijn in Europees verband
Snelle Egel![]()
Nu bij Inter even de CL winnen .quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:57 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het geloof dat ze vorig seizoen halve finale EL konden halenRED ONS HENNIEGOD![]()
Spelers als Schöne die denken wel even de EL te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:57 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het geloof dat ze vorig seizoen halve finale EL konden halen
Oh.![]()
De wedstrijd tegen Celtic was denk ik het slechtst, maar toch de enige winstpartij..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:57 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het geloof dat ze vorig seizoen halve finale EL konden halen![]()
Nee want die journalisten stellen alleen vragen als "Heerlijk hè zo'n volle bak" "Komt Ziyech nu?"quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:58 schreef wackmack het volgende:
Gaat er ooit nog een journalist vragen waarom dit middenveld???Oh.![]()
Alsof Mike Verweij dat gaat doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:58 schreef wackmack het volgende:
Gaat er ooit nog een journalist vragen waarom dit middenveld???.
Die zit diep in de Gudelj-familie.![]()
Toine zal er wel staan voor Veronica. Of Jan-Joodquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Mike Verweij dat gaat doen.
Die zit diep in de Gudelj-familie.
Die hebben ook nog nooit een boeiende vraag gesteldOh.![]()
Wacht eens, naar aanleiding van die wedstrijd zou jij nooit meer posten in VBLquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Celtic was denk ik het slechtst, maar toch de enige winstpartij..
Nee, ik zei dat ik nooit meer naar voetbal zou kijken. Wat was die wedstrijd slecht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht eens, naar aanleiding van die wedstrijd zou jij nooit meer posten in VBL![]()
Niet helemaal en het is de man van mn tantequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat je Indonesisch was, Smoofie?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Daar heb jij je niet echt aan gehouden hè.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik nooit meer naar voetbal zou kijken. Wat was die wedstrijd slecht.Oh.![]()
Ik doe gewoon alsof ik naar een andere vorm van sport kijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb jij je niet echt aan gehouden hè.![]()
Het is maar te hopen dat vanavond geen herhaling wordt van die wedstrijd tegen Celticquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof ik naar een andere vorm van sport kijk.Oh.![]()
Volgens mij werd dat gewoon winst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat vanavond geen herhaling wordt van die wedstrijd tegen Celtic
WINST IS WINST VANDAAG.![]()
Als we vandaag 3-2 winnen gaan we er volgende week nog steeds uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat gewoon winst.
WINST IS WINST VANDAAG.Oh.![]()
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we vandaag 3-2 winnen gaan we er volgende week nog steeds uit.![]()
Dan ben ik toch benieuwd naar hoe zij het spel gaan makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we vandaag 3-2 winnen gaan we er volgende week nog steeds uit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
3-2 winst gaat toch niet gebeurenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we vandaag 3-2 winnen gaan we er volgende week nog steeds uit.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Cornertje voorgooien en erin koppen en dan de pot dichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben ik toch benieuwd naar hoe zij het spel gaan makenOh.![]()
Die 2 tegentreffers wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3-2 winst gaat toch niet gebeurenOh.![]()
Zolang HW4 niet opgesteld wordt heb ik toch wat minder vrees bij cornersquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cornertje voorgooien en erin koppen en dan de pot dichtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
1-2 geloof mijn maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik heb toch 3 wedstrijden van Rostov gezien, ik weet zulke dingenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ajax gaat verliezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten.![]()
Klopt, alleen wel van Ajax en dat is soms genoeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een wedstrijd van Rostov gezien.![]()
Goede redenatie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Klopt, alleen wel van Ajax en dat is soms genoeg.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Godverdomme Smoofie dat is wel heel bijzonder
ManHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jongens jongens jongens![]()
![]()
Het wordt wel exemplarisch zo."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En wederom een fucking blunder van die tering cillesen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Daar zag Cillessen er toch niet echt best uit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach, als je mij dat in juni had verteld was ik tevreden. Maar mocht het zo uitpakken is het wel zuur jaquote:
Hoek van de keeper. Man man manquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:59 schreef Monolith het volgende:
Daar zag Cillessen er toch niet echt best uit.![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gewoon weer een goal tegen door domme mongolenactie van de spelers. In plaats van dat Rostov een schitterend uitgespeelde goal maakt... Tendens van dit seizoenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, als je mij dat in juni had verteld was ik tevreden. Maar mocht het zo uitpakken is het wel zuur ja![]()
Het begon al bij die hele bijzondere aanname van Klaassen, die sowieso slecht begint vandaagquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon weer een goal tegen door domme mongolenactie van de spelers. In plaats van dat Rostov een schitterend uitgespeelde goal maakt... Tendens van dit seizoenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We weten inmiddels wel dat het zo rond de 10e / 15e minuut altijd billenknijpen mag worden
Het is echt om simpel van te worden, wat een fucking amateurs zijn het toch eigenlijk.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik kijk met half oog maar dat het niet best is duidelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het begon al bij die hele bijzondere aanname van Klaassen, die sowieso slecht begint vandaag![]()
Je hebt godverdomme een taak en dat is Rostov niet snel te laten scoren, en dan faal je zo keihard.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Maar we domineren wel
Sanchez verdedigt niet voor de eerste keer maar half uit, Klaassen kan geen bal aannemen en Cillessen zet zijn dalende lijn maar even voortquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je hebt godverdomme een taak en dat is Rostov niet snel te laten scoren, en dan faal je zo keihard.
Tja![]()
Bestuur tegen de muurquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sanchez verdedigt niet voor de eerste keer maar half uit, Klaassen kan geen bal aannemen en Cillessen zet zijn dalende lijn maar even voort
Tja"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je krijgt er sowieso nog 1 om je oren vandaag en volgende week 2, dus je moet er vandaag nog 4 scoren en volgende week 1.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Doe nog een beetjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je krijgt er sowieso nog 1 om je oren vandaag en volgende week 2, dus je moet er vandaag nog 4 scoren en volgende week 1.
We kunnen er wel een wedje op zetten?quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Geen probleem, stel maar iets leuks voor. Ik zie dit Rostov er geen 4 maken over twee wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We kunnen er wel een wedje op zetten?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je krijgt een kratje bier van me. Ik maak het geld over in zlovty of whatever de fuck je het noemt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen probleem, stel maar iets leuks voor. Ik zie dit Rostov er geen 4 maken over twee wedstrijden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Flinke verzendkosten danquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je krijgt een kratje bier van me.![]()
Het geld voor een krat dan.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik ben geheelonthouderquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je krijgt een kratje bier van me.
Maar dat bier is in zlovtys veel goedkoper dan in Euro's {quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het geld voor een krat dan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je ziet die Russische verdediging kraken. Je kan de Lada wel parkeren maar daar rolt de Joodse tank zo overheen![]()
Direct ook die trainer! #BoszOutquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
TD eruit sodemieteren is een goed begin"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kan er niks aan doen als Netto aankomt zetten met Heiko en Mitchell Dieks.quote:
Wel twijfelachtig dat ie steeds met die zigeuner en Bazoer begintRED ONS HENNIEGOD![]()
Kratje gaat voor 9 euro volgens mij, ik maak een tientje naar je over. Zuip je jezelf helemaal lam.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar dat bier is in zlovtys veel goedkoper dan in Euro's {Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De winst ten opzichte van vorig jaar is dat puntverlies nu iets minder vervelend is om aan te zien."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Prima weddenschap, ik ben akkoord. Tevens gerapporteerd wegens doodsverwensing want 25 liter bier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kratje gaat voor 9 euro volgens mij, ik maak een tientje naar je over. Zuip je jezelf helemaal lam."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Prima, 4 goals over 2 wedstrijden voor Rostov, dat is de bet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima weddenschap, ik ben akkoord. Tevens gerapporteerd wegens doodsverwensing want 25 liter bier.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vroeger hadden we nog wel zo'n Vertonghen of Alderweireld die de bal ineens van een meter of 25 in het dak van de goal wilden rammen
2 hier, 2 daar. Dat was 'em.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Prima, 4 goals over 2 wedstrijden voor Rostov, dat is de bet."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Op de weg terug inderdaadquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Daar was vorige week anders niet veel van te merken.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Awww yissHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kijk nu al uit naar de katerquote:
In theorie kan je jezelf over 1 uur en een kwartier al lam zuipen.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
JALALALALALALALA"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
UEJFA!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een penantie uiteraard
Gelukkig maar"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gaat nog wel een tegengoaltje vallen, maar dan nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:23 schreef Heeinz het volgende:
We kunnen godverdomme gewoon makkelijk winnen van deze gastenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelijk 1-2 zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaat nog wel een tegengoaltje vallen, maar dan nog
Ik juist wel. Veltman is aan het kutten juist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind Sanchez niet bepaald een zekerheidje achterinDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Heeft wel een brommertje, koekoekquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind Sanchez niet bepaald een zekerheidje achterinMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toch bij zulke balletjes ben ik inmiddels bang bij Jasper."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zegt genoeg eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:29 schreef Dven het volgende:
Toch bij zulke balletjes ben ik inmiddels bang bij Jasper.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In de duels wel oké al heb ik daar nog niet heel veel van gezien, maar met uitverdedigen vaak half en twijfelachtigquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik juist wel. Veltman is aan het kutten juist.![]()
Gelukkig staat er met enige regelmaat een mannetje in de baan van Gudeljquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Traore
Die debiele schoten vanuit de tweede lijn.
Moet zeggen dat ik het spel vrij aardig vind, ook Gudelj en Bazoer doen af en toe weer eens iets goeds![]()
![]()
Klaassenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:32 schreef wieisboos het volgende:
Stel, een voorzet van Dijks is goed. Wie gaat die bal er dan uberhaubt inkoppen?
Traoré wat een baas
Maak na rust maar een hattrick want dat Rostov kan er echt geen klote van. Als je hier niet tegen doorgaat is het de grootste Europese wanprestatie ooit van Ajax.Oh.![]()
Vooralsnog heeft Gudelj geen gekke dingen gedaan. Dat is wel een feestje waard.
Het hoort wel echt een overwinninkje te worden vandaag. Die muur is minder spectaculair dan me beloofd werd.![]()
Nou ik kan me nog wel een aantal wedstrijden herinneren hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Traoré wat een baas
Maak na rust maar een hattrick want dat Rostov kan er echt geen klote van. Als je hier niet tegen doorgaat is het de grootste Europese wanprestatie ooit van Ajax.![]()
Davygod natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:32 schreef wieisboos het volgende:
Stel, een voorzet van Dijks is goed. Wie gaat die bal er dan uberhaubt inkoppen?Snelle Egel![]()
Wellicht dat die Bastos wel heel erg belangrijk was maar dat lijkt me ook stug, moeten dit gewoon winnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het hoort wel echt een overwinninkje te worden vandaag. Die muur is minder spectaculair dan me beloofd werd.![]()
Ajax krijgt genoeg kansen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het hoort wel echt een overwinninkje te worden vandaag. Die muur is minder spectaculair dan me beloofd werd.
Na rust moet je echt een paar keer scorenOh.![]()
Ajax is individueel echt beter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ik kan me nog wel een aantal wedstrijden herinneren hoor
Younesgod komt er ook een paar keer weer goed langs, zelfs El Ghazi bevalt mij prima.Oh.![]()
De nr 2 van Rusland kan er niks van iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:34 schreef BobW het volgende:
Beetje Ajax - Molde dit. Die konden er ook helemaal niks van maar toch kon Ajax niet winnen.
Mensen willen nog steeds niet zien dat lui expres Ajax zoveel aan de bal latenRED ONS HENNIEGOD![]()
Of hij blijft alles missen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef Heeinz het volgende:
Als Traoré loskomt gaat die ook wel een flink aantal goals maken![]()
Hopelijk na rustquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef Heeinz het volgende:
Als Traoré loskomt gaat die ook wel een flink aantal goals maken
Oh.![]()
Ik zie best aardige dingen af en toe. We moeten hier gewoon van kunnen winnen. Zo niet, dan is het maar beter zo.![]()
Ze geven zeker expres zoveel kansen weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De nr 2 van Rusland kan er niks van idd
Mensen willen nog steeds niet zien dat lui expres Ajax zoveel aan de bal latenOh.![]()
Zeker, spelen beide erg goed en Traoré heeft ook prima momentenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is individueel echt beter.
Younesgod komt er ook een paar keer weer goed langs, zelfs El Ghazi bevalt mij prima.![]()
Kan wel met z,on keeperquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze geven zeker expres zoveel kansen weg.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik tel buiten de penaltysituatie zeker drie grote kansen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wellicht dat die Bastos wel heel erg belangrijk was maar dat lijkt me ook stug, moeten dit gewoon winnen![]()
Aan de bal laten misschien wel maar de kansen die Ajax creëert is toch weer een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De nr 2 van Rusland kan er niks van idd
Mensen willen nog steeds niet zien dat lui expres Ajax zoveel aan de bal laten![]()
Muah kreeg hem ook wel recht op zich af. Bij die ene kans van Traoré bijvoorbeeld had hij een hoek moeten uitzoeken en dan zat ie.quote:Oh.![]()
Bevalt mij bijzonder goed ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker, spelen beide erg goed en Traoré heeft ook prima momentenOh.![]()
Prima wedstrijd al zie ik die Russen nog wel weer uit een dood spelmoment scoren. Beetje meer geluk en je staat voor met 3-1. Youness loopt ze voorbij alsof ze er niet staan.
Wat zal botox Ronald hier van vinden ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan zit je nog wel aan de lage kantquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik tel buiten de penaltysituatie zeker drie grote kansen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tegen Zenit hadden ze ook rond de 25% balbezit en stonden ze 0-2 voor tot een gekkie rood besloot te pakken van Rostov.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze geven zeker expres zoveel kansen weg.![]()
Zal Ronald het ook vinden dat Ajax nu leuker voetbalt dan in voorgaande jaren ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is echt heel matig dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Zenit hadden ze ook rond de 25% balbezit en stonden ze 0-2 voor tot een gekkie rood besloot te pakken van Rostov.
Inb4 1-3 nederlaag door kutcounters, want dat oogt niet altijd even zeker.Oh.![]()
Is z,on typische Sovjetclub van vroeger , gewoon een paar luizencounters eruit gooien en dan hebben zij ook wat ze willenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aan de bal laten misschien wel maar de kansen die Ajax creëert is toch weer een heel ander verhaalRED ONS HENNIEGOD![]()
Als dit het beste is wat Rostov te bieden heeft kan je een 1-3 zelfs nog goedmaken in de uitwedstrijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is echt heel matig dit.
Inb4 1-3 nederlaag door kutcounters, want dat oogt niet altijd even zeker.![]()
Younes blijft wel een heerlijke speler, hopelijk blijft hij door zn fysiek nog lang bij Ajax.Snelle Egel![]()
Dat wordt toch wel erg lastig hoor, maar ik verwacht niet dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als dit het beste is wat Rostov te bieden heeft kan je een 1-3 zelfs nog goedmaken in de uitwedstrijdMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
3-1 winnen, en als die gasten moeten komen volgende week maak je zo een paar goals daar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als dit het beste is wat Rostov te bieden heeft kan je een 1-3 zelfs nog goedmaken in de uitwedstrijd
Maar ik denk niet dat Ajax gaat winnen zo, want ze blijven dan kansen missen. Of tweede helft spelen ze ineens veel slechter
Oh.![]()
2-1 zou een prima uitslag zijn om naar Rusland af te reizen. Anderlecht was daar ook beter dan Rostov, in Brussel was het andersom.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We hebben zo toch wel een lekkere aanval jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef S0nic het volgende:
Younes blijft wel een heerlijke speler, hopelijk blijft hij door zn fysiek nog lang bij Ajax.
Oh.![]()
Nog een blundertje achterin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3-1 winnen, en als die gasten moeten komen volgende week maak je zo een paar goals daar.
Maar ik denk niet dat Ajax gaat winnen zo, want ze blijven dan kansen missen. Of tweede helft spelen ze ineens veel slechterSnelle Egel![]()
Als je nu snel scoort gaan die koppies hangen. Zo goed zijn ze niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3-1 winnen, en als die gasten moeten komen volgende week maak je zo een paar goals daar.
Maar ik denk niet dat Ajax gaat winnen zo, want ze blijven dan kansen missen. Of tweede helft spelen ze ineens veel slechterHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nu het middenveld nog, de sink of Riedewald op het middenveld graag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben zo toch wel een lekkere aanval jaSnelle Egel![]()
Liefst beidenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nu het middenveld nog, de sink of Riedewald op het middenveld graag.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat sluit ik niet uit.quote:Met een 2-1 achterstand is er voor hun nog niks verloren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je nu snel scoort gaan die koppies hangen. Zo goed zijn ze niet.Of beidequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nu het middenveld nog, de sink of Riedewald op het middenveld graag.
Oh.![]()
Gudelj voegt weinig toe tot nog toeHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Eerst thuis maar eens winnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als dit het beste is wat Rostov te bieden heeft kan je een 1-3 zelfs nog goedmaken in de uitwedstrijd![]()
Ik ook niet, maar ik zou het wel een ferme topshow vindenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tsja ik zie Bosz nooit Bazoer en Gudelj vast op de bank zetten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tete zo voor gudelj en riedewald naar zes. Loopt al warmHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dan doe ik mijn gulpje even openquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:54 schreef Catch22- het volgende:
Tete zo voor gudelj en riedewald naar zes. Loopt al warmMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is best leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben ff uit eten , is het wat , of mis ik echt niets ?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gewoon jammer dat we hier gewoon dom op 0-1 komen, moeten wij weer 90 minuten komen in plaats van dat je Rostov uit kast kan lokken![]()
Eens, maar hij komt er best eens langs en heeft een aardige voorzet. Zou ik toch vooruitgang willen noemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zitten wel veel bedenkelijke acties bij. Dat rare geschiet is soms vreselijk.
En die maniertjes zie ik ook niet meer de laatste wekenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Geeft eindelijk weer een paar goede voorzetten en heeft een aantal goede acties, geen wonder dat hij het dan aandurftquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zitten wel veel bedenkelijke acties bij. Dat rare geschiet is soms vreselijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: