SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Winst zonder tegengoals zou heel erg lekker zijn. Dan zou Rostov in Rusland moeten komen en het spel gaan maken, maar daardoor verspeelden ze het Russisch kampioenschap.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we na een halfuur nog niet gescoord hebben denk ik dat ook wel ja. Scoren we vroeg, dan voetbalt dat al een stuk makkelijker en denk ik dat we wel kunnen uitlopen![]()
1-0 zou een werelduitslag zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winst zonder tegengoals zou heel erg lekker zijn. Dan zou Rostov in Rusland moeten komen en het spel gaan maken, maar daardoor verspeelden ze het Russisch kampioenschap.Oh.![]()
Ik post hem hier ook nog maar even, op het oog geen optie tot koop.twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 17:02:33Ajax verhuurt Richairo Zivkovic per direct aan FC Utrecht. De verhuur loopt t/m 30 juni 2017 https://t.co/kybdnbDiNW https://t.co/u5sbM2n60o reageer retweet
![]()
Elke winst zonder tegengoals is werelds.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1-0 zou een werelduitslag zijn![]()
Prima, jaartje aankijken hoe hij het doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:06 schreef Brammess het volgende:
Ik post hem hier ook nog maar even, op het oog geen optie tot koop.twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 17:02:33Ajax verhuurt Richairo Zivkovic per direct aan FC Utrecht. De verhuur loopt t/m 30 juni 2017 https://t.co/kybdnbDiNW https://t.co/u5sbM2n60o reageer retweet
Oh.![]()
Ik vermoed een kleine nederlaag voor Ajax, en ik zie Ajax daar nog wel winnen. Denk dat qua spel de uitwedstrijd makkelijker zal zijn dan de wedstrijd in Amsterdam. Die Russen graven zich vandaag in, en counteren als een malle.![]()
Volgens mij maakt het voor hun niet zo veel uit of ze thuis of uit spelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:12 schreef tja77 het volgende:
Ik vermoed een kleine nederlaag voor Ajax, en ik zie Ajax daar nog wel winnen. Denk dat qua spel de uitwedstrijd makkelijker zal zijn dan de wedstrijd in Amsterdam. Die Russen graven zich vandaag in, en counteren als een malle.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1-0 zou een werelduitslag zijn![]()
![]()
Sommige Russische ploegen hebben nogal eens de neiging thuis wat minder gesloten te spelen. Speelden die Belgen daar niet 2-2?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het voor hun niet zo veel uit of ze thuis of uit spelen![]()
Het verbaast me trouwens dat Ajax maar 4x eerder in de historie tegen een Russische club heeft gespeeld (alleen Spartak Moskou ook)Oh.![]()
Die kerel past gewoon niet bij het Ajax systeem. Kijk 1 wedstrijd van Jong Ajax en je weet al dat het nooit meer iets wordt voor Ajax. Voor genoeg andere clubs (zoals Utrecht waarschijnlijk) kan hij wel van waarde zijn, maar hij is gewoon niet slim genoeg voor Ajax.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima, jaartje aankijken hoe hij het doet.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Als hij daar als tweede spits rond Haller mag spelen zie ik hem wel renderen. En dan kunnen we misschien nog een leuk transfersommetje vangenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die kerel past gewoon niet bij het Ajax systeem. Kijk 1 wedstrijd van Jong Ajax en je weet al dat het nooit meer iets wordt voor Ajax. Voor genoeg andere clubs (zoals Utrecht waarschijnlijk) kan hij wel van waarde zijn, maar hij is gewoon niet slim genoeg voor Ajax.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:06 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 17:12:48Voor de goede orde: @fcutrecht heeft GEEN optie tot koop op @RichairoJZ #Ajax reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Scoorde onlangs toch 3 keer voor jong Ajax? Of waren dat geen doelpunten met enig kunde? Ik heb het niet gezien, maar dacht wel bij mezelf: "zou het dan toch nog goedkomen met die gozer?".quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die kerel past gewoon niet bij het Ajax systeem. Kijk 1 wedstrijd van Jong Ajax en je weet al dat het nooit meer iets wordt voor Ajax. Voor genoeg andere clubs (zoals Utrecht waarschijnlijk) kan hij wel van waarde zijn, maar hij is gewoon niet slim genoeg voor Ajax.![]()
same here, wie weet lukt het hem bij Utrecht welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Scoorde onlangs toch 3 keer voor jong Ajax? Of waren dat geen doelpunten met enig kunde? Ik heb het niet gezien, maar dacht wel bij mezelf: "zou het dan toch nog goedkomen met die gozer?".![]()
Als ik de samenvatting zo zag niet. In de wedstrijd tegen Emmen liep hij vooral in de wegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Scoorde onlangs toch 3 keer voor jong Ajax? Of waren dat geen doelpunten met enig kunde? Ik heb het niet gezien, maar dacht wel bij mezelf: "zou het dan toch nog goedkomen met die gozer?".Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Niet gescout*quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Zivkovic talent heeft kan niemand ontkennen. Alleen verkeerd gescout![]()
Wat heb jij soms toch een heerlijk eenvoudige visiequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Zivkovic talent heeft kan niemand ontkennen. Alleen verkeerd gescoutCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat heb jij soms toch een heerlijk eenvoudige visieOh.![]()
Zivkovic is verkeerd gescout zeg je. Maar de jongen heeft geen enkele kans gehad, dan maar weer weggezet bij jong of naar willem lii.quote:
Stel je nu voor dat Frank hem er gewoon in had gegooid en hij had 15 tot 20 goals gemaakt. Was hij dan ook verkeerd gescout?
Er is en was gewoon nooit een plan met Zivkovic. Die is gewoon gehaald omdat het zo'n talent is. Verkeerd gescout niet, verkeerd mee omgegaan. Dat is veel te eenvoudig doen over de zaak zivkovic.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Sow flashbackquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:06 schreef Adames het volgende:
We hebben nu gelukkig geen verhoeven op doel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
het is een counterspits, slecht in de kleine ruimtequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zivkovic is verkeerd gescout zeg je. Maar de jongen heeft geen enkele kans gehad, dan maar weer weggezet bij jong of naar willem lii.
Stel je nu voor dat Frank hem er gewoon in had gegooid en hij had 15 tot 20 goals gemaakt. Was hij dan ook verkeerd gescout?
Er is en was gewoon nooit een plan met Zivkovic. Die is gewoon gehaald omdat het zo'n talent is. Verkeerd gescout niet, verkeerd mee omgegaan. Dat is veel te eenvoudig doen over de zaak zivkovic.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Zivkovic is verkeerd gescout zeg je. Maar de jongen heeft geen enkele kans gehadKnap hoe jij jezelf binnen 2 zinnen weet tegen te spreken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Er is en was gewoon nooit een plan met Zivkovic. Die is gewoon gehaald omdat het zo'n talent is.![]()
graven zich ook in thuis, zeker met een voorsprongquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:12 schreef tja77 het volgende:
Huntelaar is ook slecht in de kleine ruimte en dat is toch echt geen counterspitsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:07 schreef Adames het volgende:
[..]
het is een counterspits, slecht in de kleine ruimte![]()
quote:Van alle ploegen die Ajax kon loten in de laatste Champions League-voorronde was FK Rostov de grote onbekende. Juist aan die club werd Ajax gekoppeld. Als zo’n club dan uit het balletje komt, kun je twee dingen doen: afwachten waar de trainer mee komt of op onderzoek uit gaan.
Nemanja Gudelj koos voor de tweede optie. Hij was wel nieuwsgierig naar wat-ie van Rostov moest verwachten. “Ik heb mijn zaakwaarnemer (Vlado Lemic, red.) gevraagd een beetje rond te vragen naar de kracht van Rostov,” vertelt de middenvelder in de papieren editie van Ajax Life.
“Ik vind het wel lekker om alvast een beeld te hebben voordat we erover gaan praten met de technische staf,” vervolgt Gudelj. En wat hij dat te horen kreeg van zijn zaakwaarnemer? “De ploeg speelt compact, loert op de counter, is fysiek sterk.”
Toen we Gudelj spraken leek het er nog op dat de succestrainer Kuban Berdeyev al vertrokken was naar Spartak Moskou. Nu lijkt het erop dat hij toch op de bank zal zitten tegen Ajax, maar dan als assistent. Mocht dat niet zo zijn, ziet Gudelj dat als mogelijk voordeel voor Ajax.
“Hij bepaalde het ritme van het team, werd het meesterbrein achter het succesvolle plan genoemd. Dat hij weg is, kan voor ons een voordeel zijn, zeker als hij nog wat spelers meeneemt. Maar de ploeg heeft een jaar op zijn manier gespeeld, en zal tegen ons echt niet heel anders gaan spelen,” nuanceert Gudelj de rol van de trainer ook weer direct.
Dan over de kansen voor Ajax. Gudelj zou daar met zijn kennis een reële inschatting van moeten kunnen maken. “Ik geloof zeker dat we een kans hebben, als we de bal maar snel laten rondgaan. En niet slordig zijn. Want ze slaan meteen toe bij een verkeerde breedtepass.”![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar is ook slecht in de kleine ruimte en dat is toch echt geen counterspits![]()
![]()
Hij is beter in de counter. Dat doen we bij Ajax zeldenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zivkovic is verkeerd gescout zeg je. Maar de jongen heeft geen enkele kans gehad, dan maar weer weggezet bij jong of naar willem lii.
Er is en was gewoon nooit een plan met Zivkovic. Die is gewoon gehaald omdat het zo'n talent is. Verkeerd gescout niet, verkeerd mee omgegaan. Dat is veel te eenvoudig doen over de zaak zivkovic.Oh.![]()
Dafuqquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar is ook slecht in de kleine ruimte en dat is toch echt geen counterspits'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Lekker uit de context gerukt, hansie. Op basis van zijn potentie uitstekend gescout, matig mee omgegaan binnen Ajax.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Knap hoe jij jezelf binnen 2 zinnen weet tegen te spreken.Charlie: How's it going in there?
Beter in de counter. Ja dat vind ik persoonlijk een onzin reden om hem weg te doen. Dan is die dus al goed in het spelletje wat je minder speelt, hoef je hem alleen nog op te trainen naar hoe je het wil zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is beter in de counter. Dat doen we bij Ajax zeldenCharlie: How's it going in there?
Wat hou je er toch een eenvoudige visie op na.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beter in de counter. Ja dat vind ik persoonlijk een onzin reden om hem weg te doen. Dan is die dus al goed in het spelletje wat je minder speelt, hoef je hem alleen nog op te trainen naar hoe je het wil zien.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: