Vanavond 10 uurquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wanneer is beachvolleybal weer
Vannacht in Brazilië: Vallende TV's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:29 schreef Zorro het volgende:
Ik heb alleen radio, maar "Brazilianen huilend aan de kant" hoor ik
Rektttttquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Moest lachen.twitter:sportzeloot twitterde op dinsdag 16-08-2016 om 16:12:31FEIT: Nederland heeft in 98 uur net zoveel gouden medailles (6) veroverd als België sinds 1996. reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:31 schreef Windhapper het volgende:
Wel een deceptie voor Brazilië natuurlijk, die dachten serieus aanspraak op goud te maken.
Is Spanje goed genoeg om kans te maken tegen Frankrijk of is dat uitgesloten? We spelen iig sowieso om een medaille.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:30 schreef TheArt het volgende:
Dat verlies tegen Rusland was dus echt zo belangrijk hè
Dat gaat een hele spannende wedstrijd worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Spanje goed genoeg om kans te maken tegen Frankrijk of is dat uitgesloten? We spelen iig sowieso om een medaille.
Brazilië was toch ongeslagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:34 schreef Nober het volgende:
Nederland - Frankrijk/Spanje
Van Frankrijk verloren ze al en Spanje won ook van Brazilië.
tegen frankrijk speelden ze hun slechtste wedstrijd en alsnog nipt verloren volgens mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:34 schreef Nober het volgende:
Nederland - Frankrijk/Spanje
Van Frankrijk verloren ze al en Spanje won ook van Brazilië.
Klopt eigenlijk lukte niks in die wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:36 schreef the_ring het volgende:
[..]
tegen frankrijk speelden ze hun slechtste wedstrijd en alsnog nipt verloren volgens mij
Zeker niet onmogelijk, zou zeggen dat op papier Brazilië lastiger was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:38 schreef Noppie2000 het volgende:
Wordt sowieso een lastige wedstrijd me dunkt, maar als je speelt als vandaag is alles mogelijk
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan zomaar een plak worden.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier kijkt ze echt vreselijk zeg.quote:
Ik wil het woord ''Plak'' in de ban doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kun je niet instellen dat het automatisch 'soa' wordt ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil het woord ''Plak'' in de ban doen.
Ik gebruik dat woord constant om iedereen te pesten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil het woord ''Plak'' in de ban doen.
Ik walg van je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gebruik dat woord constant om iedereen te pesten.
Eerder van Frankrijk verloren, maar die staan nu 10-5 achter tegen Spanjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:57 schreef Columbiafan het volgende:
Nederland dan ook favoriet voor de halve finale? Brazilië zo makkelijk verslaan is wel uitstekend.
Lijkt me dat NL op een goede dag ze allebei kan verslaan. Maar dat zullen ze bij Frankrijk en Spanje ook wel zeggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerder van Frankrijk verloren, maar die staan nu 10-5 achter tegen Spanje
Voor wie gaat Mexicanobakker dan juichen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
12-5 al ... zal dus wel Spanje worden.
Johquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
Spanje heeft het volledig weggegeven.
Wordt een mooie pot als Frankrijk dit haalt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:11 schreef Szura het volgende:
Die Fransen krijgen ook nu weer erg veel worpen mee. Kutteam.
Ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wordt een mooie pot als Frankrijk dit haalt.
Dus niet. In de poule kreeg Frankrijk 4000 strafworpen mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wordt een mooie pot als Frankrijk dit haalt.
Daar zullen ze wel uit geleerd hebben bij Nederland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef kilon het volgende:
[..]
Dus niet. In de poule kreeg Frankrijk 4000 strafworpen mee.
Die Spaansen hebben het echt ongelofelijk weggegevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:19 schreef Columbiafan het volgende:
In de laatstz 5 sec tegen de paal!
Meerdere spelers hebben al voor andere landen op OS of WK's gestaan ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:28 schreef Wespensteek het volgende:
Heeft Qatar een team bij elkaar gekocht?
Echt belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Meerdere spelers hebben al voor andere landen op OS of WK's gestaan ja.
Regels in handbal zijn heel laks wat dat betreft...
Wat een idioot is het ook.quote:
Ja, waar heel de NOS goud van verwachtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:20 schreef hhh38 het volgende:
Vanavond op prime time de Nederlandse dames
Waar haal je dat in hemelsnaam vandaanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, waar heel de NOS goud van verwacht
Ik hoop dat ze met de druk kunnen omgaan...
Manier van interviewen van de speelstersquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan
Tuurlijk wel, er is hier wel duizend keer verwezen naar Noorwegen (en Portugese voetballertjes). Na de poulefase begint eigenlijk een nieuw toernooi. Ik heb er alle vertrouwen in, Frankrijk is erg wisselvallig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:45 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat niemand ook nog maar enige verwachtingen had na de poulefase
de NOS verwacht van iedereen goud. dat is ook een beetje het probleem van de NOSquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk was de hoop er dat ze de vorm nog zouden vinden, maar het ook echt verwachten lijkt me wat andersquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er is hier wel duizend keer verwezen naar Noorwegen (en Portugese voetballertjes). Na de poulefase begint eigenlijk een nieuw toernooi. Ik heb er alle vertrouwen in, Frankrijk is erg wisselvallig.
Ik denk dat we heel blij mogen zijn met goud, maar ook brons is gewoon een mooie prestatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het redden, maar mij lijkt goud wel te hoog gegrepen, een medaille zou inderdaad super zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er is hier wel duizend keer verwezen naar Noorwegen (en Portugese voetballertjes). Na de poulefase begint eigenlijk een nieuw toernooi. Ik heb er alle vertrouwen in, Frankrijk is erg wisselvallig.
wedstrijden tegen Frankrijk zijn elke spannend. die in de poule fase was gewoon slecht. Maar tijdens het WK en het OKT hebben ze wel laten zien dat ze ook van frankrijk kunnen winnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat was toch met een volleybalster? Daarnaast betekent in een flow zitten niet direct dat je zomaar goud pakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Manier van interviewen van de speelsters
Zeggen dat ze in een flow zitten en dat soort uitspraken.
Ja ze zitten in een flow omdat ze nu veel beter speelden dan in de groepsfase. Dat betekent niet automatisch dat de NOS wel even goud verwacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Manier van interviewen van de speelsters
Zeggen dat ze in een flow zitten en dat soort uitspraken.
als ze Noorwegen in de finale treffen is goud "verwachten" waarschijnlijk ook wel wat te optimistischquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ze zitten in een flow omdat ze nu veel beter speelden dan in de groepsfase. Dat betekent niet automatisch dat de NOS wel even goud verwacht.
Nee, dat waren de woorden van de journalist.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:54 schreef Felagund het volgende:
[u]
[..]
Dat was toch met een volleybalster? Daarnaast betekent in een flow zitten niet direct dat je zomaar goud pakt.
Beetje geluk zoals de hockeysters tegen Duitsland helpt ook altijd (balletje tegen de paal van de Fransen in de laatste minuut en goal op de counter).quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wedstrijden tegen Frankrijk zijn elke spannend. die in de poule fase was gewoon slecht. Maar tijdens het WK en het OKT hebben ze wel laten zien dat ze ook van frankrijk kunnen winnen.
Hopelijk doen ze dat vanavond weer
zo spannend als bij het hockey hoeft het voor mij niet te worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Beetje geluk zoals de hockeysters tegen Duitsland helpt ook altijd (balletje tegen de paal van de Fransen in de laatste minuut en goal op de counter).
Ze waren 2 uur na de kwartfinale alweer aan het trainen. De dames nemen dat echt wel serieus hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het geen goed teken dat Tess al naar Studio Olympic Park is geweest en dat het bereiken van de halve finale zo uitbundig gevierd is. Dan kan je vaak de ronde erna niet meer de dezelfde overwinningsdrang brengen.
Gelukkig zijn er nog wel revanchegevoelens na die eerste wedstrijd. Ik ben heel benieuwd.
Misschien kunnen Angela en Yvette weer voor iedereen een briefje schrijvenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het geen goed teken dat Tess al naar Studio Olympic Park is geweest en dat het bereiken van de halve finale zo uitbundig gevierd is. Dan kan je vaak de ronde erna niet meer de dezelfde overwinningsdrang brengen.
Gelukkig zijn er nog wel revanchegevoelens na die eerste wedstrijd. Ik ben heel benieuwd.
De finale gaat het niet worden als ze tegen Nederland moeten, daar winnen ze nooit van.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:14 schreef Revanches het volgende:
Goud gaat het niet worden als ze tegen Noorwegen moeten. Verloren ze op het WK ook van. Daarnaast speelden ze behoorlijk wisselvallig in de poulefase. Ik moet het nog maar zien.
Precies want ik zeg alleen maar: België vs Nederland heren hockey. Dachten ook dat het een appeltje-eitje zou zijn . Nou....dat hebben we geweten. Spelen voor plek 3 of 4.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerst maar de halve finale voordat we over de finale praten..
Jij vindt 35 minuten 'iets' minder dan een uur?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Nog iets minder dan een uur spannend
Een half uur, anders mis je de eerste helftquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Nog iets minder dan een uur spannend
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij vindt 35 minuten 'iets' minder dan een uur?
Toch gaan ze winnenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:15 schreef kilon het volgende:
Dit wordt een helse wedstrijd om te kijken. Niks leuks aan. Dus is het taak aan onze handbalsters om die uitslag dan maar leuk te maken.
Ik heb al een TR gemacht bij staatssecretaris Sander Dekker. Dit gaat de NOS subsidie kosten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:26 schreef TheArt het volgende:
Jezus ga eens naar dat volkslied luisteren ipv er doorheen te lullen
Mensen hoeren noemen doe je maar in VBLquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag je ze ook 'hoeren' noemen of gaat dat te fur?
Van mij wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag je ze ook 'hoeren' noemen of gaat dat te fur?
Boeren mag dan weer wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mensen hoeren noemen doe je maar in VBL
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:31 schreef bombmannl het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 augustus 2016 20:30 schreef Revanches het volgende:
Sow die Franse dames zien er gespierd uit.
[/quot]
Negergains
2 keer de helftquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:32 schreef markvanrinsum het volgende:
hoelang duurt deze wedstijd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
2 keer de helftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ik kom over 50 minuten wel weer
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]ik kom over 50 minuten wel weer
Waarom?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik walg nu al van deze wedstrijd.
Zoals Rinus Michels ooit gezegd heeft: handbal is oorlog.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fransen met hun walgelijke spelopvatting.
2, net basketbal.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hoeveel stappen mag je eigenlijk zetten met de bal in je hand?
Wie niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik versta iedere keer Candy Dulfer.
Ik drink nog koffie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:37 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu een bakje Danio kiwi banaan.
Die zijn nu 1 euro toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:37 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu een bakje Danio kiwi banaan.
Waarom ga je er nou op in TAquote:
Oh.. ze heet niet zo?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik versta iedere keer Candy Dulfer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |