Meerdere spelers hebben al voor andere landen op OS of WK's gestaan ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:28 schreef Wespensteek het volgende:
Heeft Qatar een team bij elkaar gekocht?
Echt belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Meerdere spelers hebben al voor andere landen op OS of WK's gestaan ja.
Regels in handbal zijn heel laks wat dat betreft...
Wat een idioot is het ook.quote:
Ja, waar heel de NOS goud van verwachtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:20 schreef hhh38 het volgende:
Vanavond op prime time de Nederlandse dames
Waar haal je dat in hemelsnaam vandaanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, waar heel de NOS goud van verwacht
Ik hoop dat ze met de druk kunnen omgaan...
Manier van interviewen van de speelstersquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan
Tuurlijk wel, er is hier wel duizend keer verwezen naar Noorwegen (en Portugese voetballertjes). Na de poulefase begint eigenlijk een nieuw toernooi. Ik heb er alle vertrouwen in, Frankrijk is erg wisselvallig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:45 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat niemand ook nog maar enige verwachtingen had na de poulefase
de NOS verwacht van iedereen goud. dat is ook een beetje het probleem van de NOSquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk was de hoop er dat ze de vorm nog zouden vinden, maar het ook echt verwachten lijkt me wat andersquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er is hier wel duizend keer verwezen naar Noorwegen (en Portugese voetballertjes). Na de poulefase begint eigenlijk een nieuw toernooi. Ik heb er alle vertrouwen in, Frankrijk is erg wisselvallig.
Ik denk dat we heel blij mogen zijn met goud, maar ook brons is gewoon een mooie prestatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het redden, maar mij lijkt goud wel te hoog gegrepen, een medaille zou inderdaad super zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er is hier wel duizend keer verwezen naar Noorwegen (en Portugese voetballertjes). Na de poulefase begint eigenlijk een nieuw toernooi. Ik heb er alle vertrouwen in, Frankrijk is erg wisselvallig.
wedstrijden tegen Frankrijk zijn elke spannend. die in de poule fase was gewoon slecht. Maar tijdens het WK en het OKT hebben ze wel laten zien dat ze ook van frankrijk kunnen winnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat was toch met een volleybalster? Daarnaast betekent in een flow zitten niet direct dat je zomaar goud pakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Manier van interviewen van de speelsters
Zeggen dat ze in een flow zitten en dat soort uitspraken.
Ja ze zitten in een flow omdat ze nu veel beter speelden dan in de groepsfase. Dat betekent niet automatisch dat de NOS wel even goud verwacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Manier van interviewen van de speelsters
Zeggen dat ze in een flow zitten en dat soort uitspraken.
als ze Noorwegen in de finale treffen is goud "verwachten" waarschijnlijk ook wel wat te optimistischquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ze zitten in een flow omdat ze nu veel beter speelden dan in de groepsfase. Dat betekent niet automatisch dat de NOS wel even goud verwacht.
Nee, dat waren de woorden van de journalist.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:54 schreef Felagund het volgende:
[u]
[..]
Dat was toch met een volleybalster? Daarnaast betekent in een flow zitten niet direct dat je zomaar goud pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |