Ze waren 2 uur na de kwartfinale alweer aan het trainen. De dames nemen dat echt wel serieus hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het geen goed teken dat Tess al naar Studio Olympic Park is geweest en dat het bereiken van de halve finale zo uitbundig gevierd is. Dan kan je vaak de ronde erna niet meer de dezelfde overwinningsdrang brengen.
Gelukkig zijn er nog wel revanchegevoelens na die eerste wedstrijd. Ik ben heel benieuwd.
Misschien kunnen Angela en Yvette weer voor iedereen een briefje schrijvenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het geen goed teken dat Tess al naar Studio Olympic Park is geweest en dat het bereiken van de halve finale zo uitbundig gevierd is. Dan kan je vaak de ronde erna niet meer de dezelfde overwinningsdrang brengen.
Gelukkig zijn er nog wel revanchegevoelens na die eerste wedstrijd. Ik ben heel benieuwd.
De finale gaat het niet worden als ze tegen Nederland moeten, daar winnen ze nooit van.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:14 schreef Revanches het volgende:
Goud gaat het niet worden als ze tegen Noorwegen moeten. Verloren ze op het WK ook van. Daarnaast speelden ze behoorlijk wisselvallig in de poulefase. Ik moet het nog maar zien.
Precies want ik zeg alleen maar: België vs Nederland heren hockey. Dachten ook dat het een appeltje-eitje zou zijn . Nou....dat hebben we geweten. Spelen voor plek 3 of 4.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerst maar de halve finale voordat we over de finale praten..
Jij vindt 35 minuten 'iets' minder dan een uur?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Nog iets minder dan een uur spannend
Een half uur, anders mis je de eerste helftquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Nog iets minder dan een uur spannend
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij vindt 35 minuten 'iets' minder dan een uur?
Toch gaan ze winnenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:15 schreef kilon het volgende:
Dit wordt een helse wedstrijd om te kijken. Niks leuks aan. Dus is het taak aan onze handbalsters om die uitslag dan maar leuk te maken.
Ik heb al een TR gemacht bij staatssecretaris Sander Dekker. Dit gaat de NOS subsidie kosten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:26 schreef TheArt het volgende:
Jezus ga eens naar dat volkslied luisteren ipv er doorheen te lullen
Mensen hoeren noemen doe je maar in VBLquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag je ze ook 'hoeren' noemen of gaat dat te fur?
Van mij wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag je ze ook 'hoeren' noemen of gaat dat te fur?
Boeren mag dan weer wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mensen hoeren noemen doe je maar in VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |