Geen vertrouwen in Vogel? Die maakt een superieure indruk tot dusver.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Winnaar van deze halve finale pakt goud.
bang dat ze tegen haar bips aan kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef wimderon het volgende:
Waarom gaat Ligtlee niet een keer zelf op kop? Met haar kracht lijkt me dat geen slechte optie voor haar.
ligt aan NOS / Hermanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef kilon het volgende:
Ik hoop dat Leontien een mening geeft over Cav en de Britten hier in het algemeen. Maar dat zal wel niet.
Wel enorm gat richting medaillesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:26 schreef Redefine het volgende:
Het zou mooi zijn als Wild hier veel punten kan pakken, dan is er zeker een prima kans op een medaille.
Nieuw Zeelandse Ellisquote:
Keirin kwam ze vies snelheid te kort.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in Vogel? Die maakt een superieure indruk tot dusver.
Net maakte ze de Britse snoeihard afquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Keirin kwam ze vies snelheid te kort.
34 punten is veel ja, maar als ze met een goede score hier het gat redelijk kan verkleinen is het nog wel mogelijk op de puntenkoers. Al acht ik de kans klein dat het ook lukt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel enorm gat richting medailles
ik zie haar nu elke keer de kop pakken en niemand kan enigszins langszij komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Keirin kwam ze vies snelheid te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |