Hm oké, bussen worden sneller gecontroleerd? Of zoeken ze dan alleen naar vluchtelingen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is er niet echt, hoewel je in principe wel gestopt/gecontroleerd kunt worden als je de grens over wil
Vast niet zo gepland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:22 schreef hugecooll het volgende:
wel mooi dat mijn post quoten kapot heeft gemaakt
Waarom doe je zo aardig hier kan ik niet mee omgaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
* Mister-Bradge * wietparkiet * PeZu * Frank_Drebin * Toto69 * TARDIS. * Id_do_her * NoelGallagher * BozeHaas
Ga je naar Baarle-Hertog? Daar zal het nu gewoon goed gaan, zowel OV als auto. Maar over 2-3 maand...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hm oké, bussen worden sneller gecontroleerd? Of zoeken ze dan alleen naar vluchtelingen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:21 schreef Roburtt het volgende:
hey hoe zit het met grenscontrole tegenwoordig naar belgie
Ik mis m'n vriendin OBERquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
* wietparkiet * PeZu * Frank_Drebin * Toto69 * TARDIS. * Id_do_her * NoelGallagher * BozeHaas
ga je voor het eerst op reis?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hm oké, bussen worden sneller gecontroleerd? Of zoeken ze dan alleen naar vluchtelingen?
Weet ik niet. In principe wordt er niet gecontroleerd, maar bijvoorbeeld 's avonds laat of 's nachts kan het voorkomen dat een ijverige ambtenaar je aan de kant zet. Zal verder allemaal wel meevallenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Petje doet 't 'm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geen probleem behalve als je getint bent en in een Golf rijdt
word???quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weet ik niet. In principe word er niet gecontroleerd, maar bijvoorbeeld 's avonds laat of 's nachts kan het voorkomen dat een ijverige ambtenaar je aan de kant zet. Zal verder allemaal wel meevallen
Ik mis m'n vriendin OBERquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
* PeZu * Frank_Drebin * Toto69 * TARDIS. * Id_do_her * NoelGallagher * BozeHaas
oh dacht vuurwerkjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:24 schreef Roburtt het volgende:
Ga morgen naar Pukkelpop en dat kan niet zonder drugs jongens
JA JAquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
oh moest eigenlijk 'word ik nooit' zijn, toen beetje gebackspaced en zo snapte
gebruiktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |