Ja, dat ook sowieso, dit werkt gewoon niet zo fijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mobiele layout kan ook nog wel wat verbetering gebruiken.
Ja, dat vond ik zelf ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zag die apengeluiden wel. Mongool.Gaat te ver dit.
Wat heb je tegen andersgekleurde mensen dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik zelf ook.
Ik wilde eerst alleen die apen geluiden doen of alleen Sylvana, toen dacht ik, doe ze wel beide.
Maar dat zou weer racistisch over komen, wat niet mijn bedoeling is, dus dan maar alleen Sylvana.
Eensch. Ben blij dat ik weer 'n laptop hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat ook sowieso, dit werkt gewoon niet zo fijn.
is goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij wel hoor
kom maar keertje proberen als je weer in nl zit
Please bring hitler back, he forgot to kill the blackquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik zelf ook.
Ik wilde eerst alleen die apen geluiden doen of alleen Sylvana, toen dacht ik, doe ze wel beide.
Maar dat zou weer racistisch over komen, wat niet mijn bedoeling is, dus dan maar alleen Sylvana.
watquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:17 schreef kdricklamar het volgende:
Wie trekt m'n hoofd eruit it hurts
dat is een grove leugenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit meende ik niet, heb negers als vrienden
wtfquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:17 schreef kdricklamar het volgende:
Wie trekt m'n hoofd eruit it hurts
ik dm je wel wat picsquote:
Wonen die in de biblebelt dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit meende ik niet, heb negers als vrienden
quote:
Ik mis m'n vriendin OBERquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
* xcachet * Mister-Bradge * wietparkiet * PeZu * Frank_Drebin * Toto69 * TARDIS. * Id_do_her * NoelGallagher * BozeHaas
Is er niet echt, hoewel je in principe wel gestopt/gecontroleerd kunt worden als je de grens over wilquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:21 schreef Roburtt het volgende:
hey hoe zit het met grenscontrole tegenwoordig naar belgie
Geen probleem behalve als je getint bent en in een Golf rijdtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:21 schreef Roburtt het volgende:
hey hoe zit het met grenscontrole tegenwoordig naar belgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |