abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164657250
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoeveel verdiepingen bezet dat hotdl dan? Want als er minuten tussen zit moeten het er op die breedtegraad aardig wat zijn.
Geen idee joh! _O- Had ik volgens mij op Scishow (Youtube channel) gezien. :)
pi_164657270
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als getrouwd is er al een ander op geweest of niet?
Of in.
Ah op die manier. Nou sommigen schijnen daar absoluut geen problemen mee te hebben, maar maagden hebben wel duidelijk de voorkeur.
pi_164657444
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Geen idee joh! _O- Had ik volgens mij op Scishow (Youtube channel) gezien. :)
Ik vind er namelijk totaal niks over. Ik neem even aan dat het om de Burj Khalifa gaat, maar geen enkele hint op internet over wat je schrijft. Nada. Is het echt waar of is het een of andere urban legend?
pi_164657526
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik vind er namelijk totaal niks over. Ik neem even aan dat het om de Burj Khalifa gaat, maar geen enkele hint op internet over wat je schrijft. Nada. Is het echt waar of is het een of andere urban legend?
Die Youtube kanaal is eigenlijk altijd wel betrouwbaar, maar het kan ook een andere geweest zijn die wetenschappelijke dingen / wetenswaardigheden aankaart.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 21:00:41 #230
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164659034
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:25 schreef Pielemenneke het volgende:
Maar kun jij me dan misschien uitleggen waarom men in de islamitische wereld van mening is dat een vrouw een burkini moet dragen.
Nee, helaas.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_164659264
Gaat dat boerkini verbod eigenlijk op de schop zodra de noodtoestand voorbij is?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 21:33:12 #232
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_164660193
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

In hoeverre is het een vrije keuze als ze van jongs af aan worden gehersenspoeld en de groepsdruk vanuit de islamitische gemeenschap groot is?
:') :') :')

Heerlijk die argumenten die het op papier goed doen maar in de praktijk geen hout snijden. :')

Die groepsdruk is zoooooooooo groot dat ik in mijn leven nog nooit een boerkini heb gezien. Jongens, houd je toch bezig met serieuze zaken. Dit is onzinnig tijdverdrijf. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_164660865
quote:
15s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:') :') :')

Heerlijk die argumenten die het op papier goed doen maar in de praktijk geen hout snijden. :')

Die groepsdruk is zoooooooooo groot dat ik in mijn leven nog nooit een boerkini heb gezien. Jongens, houd je toch bezig met serieuze zaken. Dit is onzinnig tijdverdrijf. :{

:{²
Jij gaat vooral met vochtige hitsige moslimjongens om, als ik het me goed herinner van vorige topics. In de conservatievere kringen zal de druk wel anders liggen als waar jij mee om gaat.
pi_164660961
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Jij gaat vooral met vochtige hitsige moslimjongens om, als ik het me goed herinner van vorige topics. In de conservatievere kringen zal de druk wel anders liggen als waar jij mee om gaat.
De conservatieveren laten hun vier vrouwen toch niet naar het strand gaan?
pi_164661048
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

De conservatieveren laten hun vier vrouwen toch niet naar het strand gaan?
De discussie was inmiddels al weer wat breder, maar als we terug naar deze rel gaan, kunnen we het beter over de daadwerkelijke oorzaak hebben; dat de Marokkanen daar dat strand als hun terrein afgebakend hadden en het niet pikten dat anderen er ook gebruik van wilden maken! ^O^
pi_164661244
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:53 schreef ToT het volgende:

[..]

De discussie was inmiddels al weer wat breder, maar als we terug naar deze rel gaan, kunnen we het beter over de daadwerkelijke oorzaak hebben; dat de Marokkanen daar dat strand als hun terrein afgebakend hadden en het niet pikten dat anderen er ook gebruik van wilden maken! ^O^
Waren het kuilengravende duitsers dan?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:08:35 #237
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_164661755
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee, helaas.
Dan begrijp ik niet hoe je zo kunt ageren tegen het verbod, terwijl je eigenlijk niet eens weet waarom de islamitische dames zoiets dragen ....
pi_164664200
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:53 schreef ToT het volgende:

[..]

De daadwerkelijke oorzaak? Okay.

quote:
Witnesses say the brawl began after the Muslim families objected to photos being taken by a tourist. When a local teenager, with a group of friends on the beach, also took a photo the brawl erupted. Stones and bottles were thrown. "It wasn't the burkini that started the row," the mayor told French radio.
Soon about 40 men from Sisco arrived to defend the youths, witnesses said, and one of the men was slashed with a harpoon blade.
Mensen zitten op het strand. Toerist neemt foto, badgast zegt " Wil je dat niet doen" . Lokale jeugd gaat vervolgens ook foto's nemen. Krijgt uiteraard ruzie en ze halen vervolgens de familie erbij.

http://www.bbc.com/news/world-europe-37082637
pi_164664523
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

De daadwerkelijke oorzaak? Okay.

[..]

Mensen zitten op het strand. Toerist neemt foto, badgast zegt " Wil je dat niet doen" . Lokale jeugd gaat vervolgens ook foto's nemen. Krijgt uiteraard ruzie en ze halen vervolgens de familie erbij.

http://www.bbc.com/news/world-europe-37082637
Matpartij Corsicaans strand door kutmarokkanen
pi_164664625
quote:
Tja, de BBC of FOK. Wat moet je kiezen als bron. Ik ben geneigd de journalistieke standaarden van de BBC hoger in te schatten dan die van Fok!. Maar het staat je vrij om het geschreeuw van een of andere FP-poster als onderzoeksjournalistiek te zien.

NFI.
pi_164664686
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Tja, de BBC of FOK. Wat moet je kiezen als bron. Ik ben geneigd de journalistieke standaarden van de BBC hoger in te schatten dan die van Fok!. Maar het staat je vrij om het geschreeuw van een of andere FP-poster als onderzoeksjournalistiek te zien.

NFI.
Het is ook in dit topic gezegd met een andere bron (ook BBC? Weet ik ff niet) maar dat is ondergesneeuwd geraakt.

quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 14:48 schreef Murdera het volgende:
http://www.elsevier.nl/bu(...)e-marokkanen-343189/

Rel op Corsica niet om boerkini, maar om claimende Marokkanen

De rellen die dit weekeinde op Corsica uitbraken en aanleiding waren voor een boerkiniverbod in verschillende gemeenten, werden niet veroorzaakt door de aanwezigheid van een boerkini. Twee groepen jongeren gingen met elkaar op de vuist, maar de reden daarvoor was van een heel andere aard.

Uit onderzoek van de Franse justitie blijkt nu namelijk dat de vechtpartij tot stand kwam omdat het groepje Marokkanen zich een deel van het strand had toegeëigend. Ze zouden een bord op de weg hadden gezet dat het gebied rondom het strandje verboden was om in te rijden.

Een paar leden van de Marokkaanse groep zijn bekenden van de politie, voor onder meer drugshandel. De aanklager benadrukt dat hij de reactie van het groepje lokale jongeren 'ongepast, overtrokken en dorps' vindt. Voor zover de autoriteiten hebben kunnen nagaan, was er van racistische leuzen of zelfs de aanwezigheid van een boerkini geen sprake.
Elsevier dus.
pi_164664833
quote:
Voor zover de autoriteiten hebben kunnen nagaan, was er van racistische leuzen of zelfs de aanwezigheid van een boerkini geen sprake.
Maar wel snel de boerkini verbieden met dat argument....Handig, zo'n noodtoestand.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:45:24 #243
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164664879
Ze stenigden iedereen die te dichtbij "hun" strand kwam. _O-
http://www.express.co.uk/(...)m-trying-claim-beach
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:51:48 #244
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_164665019
En nog een paar bronnen:

http://nos.nl/artikel/212(...)aire-dorpsruzie.html

http://www.krapuul.nl/bui(...)maken-met-boerkinis/

http://www.europe1.fr/soc(...)pas-en-cause-2822668

Maar als moslim kun je natuurlijk nooit afgeven op je mede moslim-broeders dus ergens begrijp ik de ontkennende reactie hierboven wel.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:57:53 #245
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_164665189
Marokkanen die een badplaats terroriseren, wat een cliché verhaal blijkt dit uiteindelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_164666058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:57 schreef Mani89 het volgende:
Marokkanen die een badplaats terroriseren, wat een cliché verhaal blijkt dit uiteindelijk.
Ho ho! DIT keer draaide het NIET om hun grijpgrage handjes he! o|O

;)
pi_164666108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:51 schreef Woelwater het volgende:
En nog een paar bronnen:

http://nos.nl/artikel/212(...)aire-dorpsruzie.html

http://www.krapuul.nl/bui(...)maken-met-boerkinis/

http://www.europe1.fr/soc(...)pas-en-cause-2822668

Maar als moslim kun je natuurlijk nooit afgeven op je mede moslim-broeders dus ergens begrijp ik de ontkennende reactie hierboven wel.
Ben ik moslim dan?
pi_164666190
Maar al met al, waarom boerkinis verbieden in een dorp met openbare orde excuus als het gewoon een ordinaire dorpsruzie was en er helemaal geen boerkini in velden of wegen te bekennen was?

Dat is echt totaal @random beleid. Pure willekeur.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 01:48:47 #249
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_164667537
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 00:39 schreef Ulx het volgende:
Maar al met al, waarom boerkinis verbieden in een dorp met openbare orde excuus als het gewoon een ordinaire dorpsruzie was en er helemaal geen boerkini in velden of wegen te bekennen was?

Dat is echt totaal @random beleid. Pure willekeur.
Er was misschien geen burkinie te bekennen maar er waren wel weer de usual suspects ter plaatse die, zich voor de zoveelste keer misdroegen en, wat ik hier las, zichzelf een deel van het strand toe eigende.

Misschien is het wel zo dat men in bepaalde delen van Europa genoeg heeft van de nazaten van gastarbeiders die gedonder veroorzaken en waarvan een deel ook nog eens aanslagen pleegt, uit naam van een fictief figuur.
Misschien is men het zat dat deze nazaten de islam opdringen en allerlei eisen stellen .....
pi_164667679
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 01:48 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Er was misschien geen burkinie te bekennen maar er waren wel weer de usual suspects ter plaatse die, zich voor de zoveelste keer misdroegen en, wat ik hier las, zichzelf een deel van het strand toe eigende.

Misschien is het wel zo dat men in bepaalde delen van Europa genoeg heeft van de nazaten van gastarbeiders die gedonder veroorzaken en waarvan een deel ook nog eens aanslagen pleegt, uit naam van een fictief figuur.
Misschien is men het zat dat deze nazaten de islam opdringen en allerlei eisen stellen .....
Maar wat is de reden om dan maar boerkinis te verbieden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')