jup, dan vind ik een verstekbak toch mooier resultaat opleveren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Plintenknipper moet je wel echt een goede hebben, een goedkope gaat snel scheef
ja ik ook, met die knippers heb je ook vaak dat de snijrand niet mooi wordt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:40 schreef spierbal het volgende:
[..]
jup, dan vind ik een verstekbak toch mooier resultaat opleveren.
liggen naast de bougievonkjes toch? ghehehequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
En vergeet de plintenladder niet!! Even vragen aan de behulpzame medewerker van de Gamma.
Ik zou in jouw geval lekker gaan zagen in een hoekje van de kamer waar je aan het werk bent. Halverwege één keer verkassen om ruimte te maken om de vloer te kunnen doorleggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:14 schreef Palomar het volgende:
- Decoupeerzaag en verstekzaag veroorzaken veel stof. Deze heb ik dus op een vaste plek staan in een kamertje om de overlast te beperken. Maar desondanks zit het hele huis onder de stof via mn schoenen.
- Doordat de zagen op een vaste plek staan ben ik constant heen en weer (trap op/trap af) aan het lopen met de laminaat en plinten als ik iets moet zagen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
En vergeet de plintenladder niet!! Even vragen aan de behulpzame medewerker van de Gamma.
Vergeet de kopermagneet niet om de plintenladder stevig te fixeren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:02 schreef Palomar het volgende:
liggen naast de bougievonkjes toch? ghehehe
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:31 schreef blomke het volgende:
Vergeet de kopermagneet niet om de plintenladder stevig te fixeren.
En nog wat luchtgedragen haken om de ladder aan op te hangen zodra je klaar bent.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:31 schreef blomke het volgende:
[..]
[..]
Vergeet de kopermagneet niet om de plintenladder stevig te fixeren.
Dit, of gebruik speciale laminaatzaagjes waarvan de tanden omgekeerd staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:50 schreef halfway het volgende:
Voor de hoekjes van leidingen enzo de decoupeerzaag op zijn kop in een workmate zetten kun je superstrak langs de lijntjes zagen en zonder rafelen omdat de zaag naar beneden trekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |