Ik ben ook niet stemrechtig in Amerika. Heb jij even geluk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Beide partijen zijn je steun niet waard.
Er is vrijwel geen samenwerking tussen de democraten en de republikeinen waardoor veel zaken blijven liggen. Daar zijn beide partijen inderdaad verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Beide partijen zijn je steun niet waard.
Het is meer het 2-partijen stelsel en de geïnstitutionaliseerde corruptie dat uiteindelijk ten grondslag ligt aan deze ellende.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Er is vrijwel geen samenwerking tussen de democraten en de republikeinen waardoor veel zaken blijven liggen. Daar zijn beide partijen inderdaad verantwoordelijk voor.
2 vleugels van dezelfde vogelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het is meer het 2-partijen stelsel en de geïnstitutionaliseerde corruptie dat uiteindelijk ten grondslag ligt aan deze ellende.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:51 schreef Nielsch het volgende:
Trump wil radicale moslims het internet afpakken --> yeah, good luck with that![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:55 schreef Villas__Rubin het volgende:
as trump an de magt komp, komp alles goed en leeve we nog lang en gelukkich
Je zou toch gaan zwemmen? Kortom je hebt geen leven naast Fok, dit is namelijk jouw levenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:10 schreef Oversight het volgende:
[..]Trump zal doorgaan waar Pim gebleven was, alleen al voor de popcorn-tv die dat gaat opleveren is hij de moeite waard.
Dat IS uiteindelijk verslagen wordt is wel zeker. Maar wat daarna?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:11 schreef Nielsch het volgende:
Nukes ook echt![]()
![]()
Het Westen en de Koerden halen met minimale inzet al genoeg overwinningen op IS. Dan worden ze ook nog eens dwarsgezeten door de Russen en de Turken. Als het Westen zich een beetje boos maakt is IS zo van de kaart geveegd.
Dan moet je inderdaad nog de individuele islamitische haatbaarden uitschakelen, maar dat doe je niet met nukes
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:56 schreef Re het volgende:
[..]
hoeven alleen de nukes hier een paar graden zuidelijker te draaien richting Mekka of zo...
Goede vraag, wachten op de volgende haatbaardgroepering denk ik helaas...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat IS uiteindelijk verslagen wordt is wel zeker. Maar wat daarna?
Ik mis inderdaad een doordachte strategie over er na. Zowel bij Trump als Clinton. Als Obama.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goede vraag, wachten op de volgende haatbaardgroepering denk ik helaas...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou dan de neutronen bom inzetten. Dan blijven de olievelden intact.
Verenigd Koerdistan? Oorlog met de Turken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik mis inderdaad een doordachte strategie over er na. Zowel bij Trump als Clinton. Als Obama.
Coldfusion.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:17 schreef Oversight het volgende:
[..]Olie is overrated, coldfusion is er allang, maar mist alleen nog een waterdicht verdienmodel.
Allemaal mogelijkheden inderdaad waar nog de EU, NAVO en de VS goed op voorbereid zijn denk ik. De defensie uitgaven van met name Europa zijn te laag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Verenigd Koerdistan? Oorlog met de Turken?
Koerden zijn nog wel de meest Westerse moslims. Ja dus!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Verenigd Koerdistan? Oorlog met de Turken?
?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:22 schreef Elzies het volgende:
[..]
Hoe kun je een kernbom op je neus krijgen als het doelwit niet beschikt over een kernwapen?
Ik denk dat DustPuppy eerder doelt op een oorlog tussen de Koerden en de Turken. Wat binnen de NAVO lastig kan worden gezien artikel 5. Aangezien de Koerden ook bondgenoten zijn in Syrië en Irak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:20 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Koerden zijn nog wel de meest Westerse moslims. Ja dus!
Ohja. Naja Turkije dr uit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat DustPuppy eerder doelt op een oorlog tussen de Koerden en de Turken. Wat binnen de NAVO lastig kan worden gezien artikel 5.
Ook lastig. Gezien de verdragen. En ook vraag ik me af wat Turkije gaat doen. Toch wel een sterke macht in die regio. Waarin elk geval de EU niet tegen op kan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |