echt katholiek of carnavals katholiekquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die was om 10 uur zag ik later. Compleet met processie. Zijn daar enorm katholiek. Is een bisschopsstad. Daarom ook zo veel bier.
Vergeleken met de gemiddelde Pool is de paus nog een ketterquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt katholiek of carnavals katholiek
Klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:04 schreef Saind het volgende:
Vergeleken met de gemiddelde Pool is de paus nog een ketter
Ja, omdat ie niets met het christendom te maken heeft vind je dat.quote:
Eindelijk een christen die geen volstrekte kankermongool is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ie niets met het christendom te maken heeft vind je dat.
In Duitsland ga je ze niet katholieker vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt katholiek of carnavals katholiek
was zeer welbelezen en hoogopgeleidquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:09 schreef Saind het volgende:
[..]
daarvan had ik het idee dat ie echt krankzinnig was
Dat vind ik zo'n onzin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:11 schreef opperkleurder het volgende:
Is echt wat de kerk nodig heeft.
Immoreel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin.
Alsof de kerk een immorele bevolking nodig heeft.
Top lol.
De broekriem moet weer wat strakker worden aangetrokken in de katholieke kerk ja.quote:
Zijn interpretatie is gewoon wat meer van deze tijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin.
Alsof de kerk een immorele bevolking nodig heeft.
Top lol.
De vrouw weer terug als broedmachine.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De broekriem moet weer wat strakker worden aangetrokken in de katholieke kerk ja.
Deze paus vind alles maar leuk.
De bijbel en kerkleer zijn van alle tijden, die hoef je niet geforceerd aan te passen omdat mensen tegenwoordig massaal de verkeerde leefwijze erop na houden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn interpretatie is gewoon wat meer van deze tijd.
Echt niet eens een beetjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De bijbel en kerkleer zijn van alle tijden, die hoef je niet geforceerd aan te passen omdat mensen tegenwoordig massaal de verkeerde leefwijze erop na houden.
Het zou wel nuttig zijn als mensen weer wat meer gingen nadenken over een gezonde gezinsverhouding, waar de kinderen centraal staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De vrouw weer terug als broedmachine.
Christendom is kut en moet doodquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar met west-europa komt het toch nooit meer goed.
weer megapark?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Die hoeren hier grijpen je zo bij het kruis op straat
Die zijn eerder op de kamer dan je koffers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
Die hoeren hier grijpen je zo bij het kruis op straat
weet jij waar paspoorten gemaakt wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zijn eerder op de kamer dan je koffers.
Ik dacht bij Johan Enschede waar ze ook geld drukken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet jij waar paspoorten gemaakt worden
mijn nieuwe paspoort is beschadigd aan mijn gegevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht bij Johan Enschede waar ze ook geld drukken.
Mag morgen weer aan de bak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang heb je nog vakantie van werk?
wat mij betreft mag het allebei verdwijnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Christendom is kut en moet dood
Kritiek op islam is uit den boze en moeten we respecteren
wow, dat is snelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag morgen weer aan de bak.
Vast een racist die hem gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn nieuwe paspoort is beschadigd aan mijn gegeven
liever dan atheismequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat mij betreft mag het allebei verdwijnen
misschien bij het opsturen gebeurd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vast een racist die hem gemaakt heeft.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
liever dan atheisme
[ afbeelding ]
Maar ga je er mee terug?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien bij het opsturen gebeurd?
nee, had alleen gehaald omdat iemand mij had gezegd dat je nationaliteit kan verliezen als je paspoort niet haaltquote:
gelovigen hebben altijd lange tenenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
liever dan atheisme
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |