quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:34 schreef marcodej het volgende:
Nummertje 16 binnen. Minimaal brons voor Fontijn.
Ze wordt getraind door @CoachLuicito, dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:35 schreef Jane het volgende:
We schijnen ook nog iemand op de triatlon te hebben. Geen idee of die enige kans maakt?
Dat is het ook, een paar medailles op halve sporten maakt dat niet goedquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Deze TTalleen omdat een paar favorieten niet naar verwachting presteerde is het opeens een teleurstellende OS
Prima voor Nederland. Waarom moet je meetellen met de rest? bijvoorbeeld met Amerika, China of Rusland. Dan kan gewoon echt niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is het ook, een paar medailles op halve sporten maakt dat niet goed
Kromo = Goud 50, Zilver 100
Schippers = Goud 200
Dumolin = Goud tijdrit
Heren hockey = Goud
Dame hockey = Goud
Zonderland = Goud
Van Gelder = Goud
Dan tel je echt mee
Hockey zou ik weglaten uit dat lijstje, zo groot is die sport wereldwijd nou ook weer niet. Maar denk jij nou echt dat andere landen uitgebreid gaan checken waar Nederland medailles op heeft gewonnen? Die zien alleen maar onze klassering in de medaillespiegel en denken 'zo, die gaan lekker'.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is het ook, een paar medailles op halve sporten maakt dat niet goed
Kromo = Goud 50, Zilver 100
Schippers = Goud 200
Dumolin = Goud tijdrit
Heren hockey = Goud
Dame hockey = Goud
Zonderland = Goud
Van Gelder = Goud
Dan tel je echt mee
Dit inderdaad, blijft vooral een beetje een naar wat als gevoel over.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:03 schreef Jules123 het volgende:
De verrassingen redden Nederland. Als de verwachte/favorieten gewoon normaal/gemiddeld gepresteerd hadden was t super.
Apart inderdaad. De toppers hebben het bijna allemaal verprutst. Zonde.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:03 schreef Jules123 het volgende:
De verrassingen redden Nederland. Als de verwachte/favorieten gewoon normaal/gemiddeld gepresteerd hadden was t super.
Moet wel zeggen dat veel verwachte favorieten, voor mijn gevoel niet eens topfavoriet (meer) waren, maar wel constant zo worden neergezet waardoor de verwachtingen gewoon te hoog worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 04:03 schreef Jules123 het volgende:
Hockey is sws in Noord Europa, Argentinie(qua sport dichtbij de Engelse wereld) en in de 'Engelse' wereld groot. Baanwielrennen is eigenlijk alleen in de GB een sport, in de wielerlanden is het een veredelde festival sportquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hockey zou ik weglaten uit dat lijstje, zo groot is die sport wereldwijd nou ook weer niet. Maar denk jij nou echt dat andere landen uitgebreid gaan checken waar Nederland medailles op heeft gewonnen? Die zien alleen maar onze klassering in de medaillespiegel en denken 'zo, die gaan lekker'.
Bovendien, veruit de meeste medailles op de Spelen komen uit relatief kleine sporten. Zonder het baanwielrennen (nou niet echt een enorme sport) zou GBR het ook een stuk minder goed doen.
Bij Handbal en Volleybal vrees ik een beetje voor de zoveelste ondankbare 4e plaats. BMX-medaille moet nog wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:56 schreef marcodej het volgende:
18e binnen. 20+ medailles nog mogelijk.
Moet van de BMX'ers en springruiters komen denk ik ja. Hoop nog op 10 goud, maar dat wordt ook pittig ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Handbal en Volleybal vrees ik een beetje voor de zoveelste ondankbare 4e plaats. BMX-medaille moet nog wel mogelijk zijn.
Jammer dat het d sporten zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet van de BMX'ers en springruiters komen denk ik ja. Hoop nog op 10 goud, maar dat wordt ook pittig ja.
Nou en, daar voel je niks van,quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer dat het d sporten zijn
Alleen in september weer voor de baas werkenquote:
BMX'ers en springruiters zijn fulltime met de sport bezig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen in september weer voor de baas werken
Dat geld kon beter naar echte sporten gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
BMX'ers en springruiters zijn fulltime met de sport bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |