okquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, jij snapt dit niet want jij kijkt geen zwemmen.
Inside joke.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
heywoodu weet niet. Ze maakt ook alleen kans als ze die 7.0 turnt maar da's dus wel haar bedoeling
Ik ben er zo bang voorquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sanne gaat vallen. Heb ik dat vast gezegd.
heywoodu vond iedereen favoriet uitgerekend één iemand, en die een iemand die won het goudquote:
Ze zit niet in de buitenbaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
heywoodu vindt dat Wevers de enige is die kansloos is voor het goud in deze finale heb ik mij laten vertellen.
4quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:45 schreef Remzz het volgende:
Vast al gezegd maar als hoeveelste moet ze?
Ik kom net binnen, wat is er nu weer?quote:
4equote:Op maandag 15 augustus 2016 20:45 schreef Remzz het volgende:
Vast al gezegd maar als hoeveelste moet ze?
Ze zitten leuk te doen met inside jokes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, wat is er nu weer?
Of is het het feit dat ik binnenkom
Maar dat mag allemaal!quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze zitten leuk te doen met inside jokes.
Dat is bij de kamelen af.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
mag je hier ook teen-opmerkingen maken of zijn deze grietjes daar te jong voor?
Hij heeft niet lekker gegeten, dat is duidelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, wat is er nu weer?
Of is het het feit dat ik binnenkom
Maar geen catastrofale.quote:
Als er mannen zijn mag je blijkbaar alles zeggen, bij de vrouwen moet je oppassen,,,quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
mag je hier ook teen-opmerkingen maken of zijn deze grietjes daar te jong voor?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze zitten leuk te doen met inside jokes.
tjezus waarom zo seksistisch gelijkquote:
Als WK's door NOS worden uitgezonden commentatoreert (ja dat is nu een woord) hij die ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:48 schreef houdjemond het volgende:
Doet Hans nog meer buiten de OS om? Ga hem echt missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |