Beter gewoon, dat is gewoon onwenselijk. Werken prima, maar 72 uur kan je beter in 2 weken doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee
Mij werd eerst verteld dat het Dinsdag tot Zaterdag zou zijn, 8 uur per dag. Met 1 op 1 begeleiding de eerste week.
Zou nog teruggebeld worden, afspraak maken etc.
Word ik vanmiddag gebeld met dat het toch anders liep bij dat bedrijf dan ze beloofde.
Maandag tot Zaterdag van 9 uur s'ochtends tot 9 uur s'avonds (En dat is alleen het rijden he, komt ook het laden/lossen er nog bij, dus dat is zeg van half 8 tot een uur of 10)
En de begeleiding was er alleen bij tijdens het gesprek, en daarna niet meer
Dus toen heeft mijn jobcoach maar gezegd dat dit niet helemaal de bedoeling was en dat ze op zoek gaat naar wat anders. Wat ik heel jammer vind, maar compleet kan begrijpen, want vanuit het niets, naar 72! uur werken in de week met of zonder begeleiding, dat is gewoon niet te doen...
Neehoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens zal je toch moeten.
Haha trekken en Noel, ik snap hemquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik wat post trekken jullie Noel daar steeds bij. Niet de dingen verdraaien
Niks volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:53 schreef Drug het volgende:
ober ff srs wat is tussen jou en prof gebeurd?
Vraag dat maar aan hem.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:53 schreef Drug het volgende:
ober ff srs wat is tussen jou en prof gebeurd?
Ik vind het helemaal niet erg om te werken, maar 72 uur is bizar inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter gewoon, dat is gewoon onwenselijk. Werken prima, maar 72 uur kan je beter in 2 weken doen.
Vertelquote:
Dan moet je hoer worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:55 schreef xcachet het volgende:
Ik wil later een baan dat niet aanvoelt als werken. Dat is mijn levens doel
Daar ben ik dus nu ook naar op zoek, vandaar het koerieren of werken in een muziekzaak.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:55 schreef xcachet het volgende:
Een privilege die maar weinig mee zullen makenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:55 schreef xcachet het volgende:
Vragen naar de tt of was dat hem zo ja gebruik volgende keer ff van die quote tekentjes aub bespaard verwarringquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer.
Krijg het hier een ebetje warm vanquote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Vragen naar de tt of was dat hem zo ja gebruik volgende keer ff van die quote tekentjes aub bespaard verwarring
Doe eens niet zo onaardig zegquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je hoer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |