Wel jammer voor Erwin vd Looi dat het tot nu toe zo flopt daarquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow Willem II zou ook nog kunnen, die zijn denk ik echt het slechtste van allemaal.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zag inderdaad alleen jou voorbijkomen
Snap ook werkelijk waar niet waarom hij daar heen gegaan is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel jammer voor Erwin vd Looi dat het tot nu toe zo flopt daar
Nee dat lijkt me sterkquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien staat Noel voor het een en ander open, dan komen we wel tot een oplossing
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ook werkelijk waar niet waarom hij daar heen gegaan is.
Wat, 72 uur werken?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die sollicitatie gaat niet door trouwens bij dat koeriersbedrijfvanmiddag al over gebeld, fucking naar.
Je zou begeleid worden door die man 1 op 1, maar zo`n andere kerel die ze al hadden aangenomen een paar weken terug die werd dus meteen zonder begeleiding in het diepe gegooid, van 9 tot 9 en van Ma tot Za, dus mijn jobcoach had zoiets van, dit is niet de bedoeling.. Het is een wajonger, en er moet begeleiding bij, dus ze heeft de sollicitatie gecancelt.
Ergens wel begrijpelijk natuurlijk, 12 uur per dag 6 dagen per week zonder begeleiding, als je net pas weer terug gaat richting het "normale" werk leven is behoorlijk pittig. Zeker als je belooft word dat er wél begeleiding is, voor de eerste week..
lol. Het is ook niet bepaald een stap hogerop ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Hans Nijland wilde zn contract bij Grunn gewoon verlengen
Laat mij erbuitenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Hans Nijland wilde zn contract bij Grunn gewoon verlengen
Ik kan de nieuwsgierigheid soms niet drukken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mensen die veel van mycroft gebruik maken zijn volgens mij ontiegelijk onzeker.
Je gebruikt zeker mycroft?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan de nieuwsgierigheid soms niet drukken.
Ik zal jou eens 72 uur laten werkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat, 72 uur werken?Dat mag toch niet eens
Neequote:Op maandag 15 augustus 2016 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat, 72 uur werken?Dat mag toch niet eens
Als ik wat post trekken jullie Noel daar steeds bij. Niet de dingen verdraaienquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent altijd op fok als het over Noel gaat.
Slavernij is toch afgeschaft.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zal jou eens 72 uur laten werken
Daar heb ik 't over. Maar ben dan ook een onzeker type.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gebruikt zeker mycroft?
dat willen ze je doen gelovenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slavernij is toch afgeschaft.
Ik wou dat Prof terugkwam zodat je mij eens met rust lietquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zal jou eens 72 uur laten werken
Kan ik mee leven. Ik zal duimen voor FC Groningenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja dan moeten we het houden bij onze sterke virtuele band
wat een raar verhaal. ik vermoed dat iemand hier liegtquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee
Mij werd eerst verteld dat het Dinsdag tot Zaterdag zou zijn, 8 uur per dag. Met 1 op 1 begeleiding de eerste week.
Zou nog teruggebeld worden, afspraak maken etc.
Word ik vanmiddag gebeld met dat het toch anders liep bij dat bedrijf dan ze beloofde.
Maandag tot Zaterdag van 9 uur s'ochtends tot 9 uur s'avonds (En dat is alleen het rijden he, komt ook het laden/lossen er nog bij, dus dat is zeg van half 8 tot een uur of 10)
En de begeleiding was er alleen bij tijdens het gesprek, en daarna niet meer
Dus toen heeft mijn jobcoach maar gezegd dat dit niet helemaal de bedoeling was en dat ze op zoek gaat naar wat anders. Wat ik heel jammer vind, maar compleet kan begrijpen, want vanuit het niets, naar 72! uur werken in de week met of zonder begeleiding, dat is gewoon niet te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |